صفحه اصلی > آموزش وردپرس : آموزش ستاره دار کردن مطالب وردپرس در نتایج گوگل

آموزش ستاره دار کردن مطالب وردپرس در نتایج گوگل

آیا می خواهید با آموزش ستاره دار کردن مطالب سایت در گوگل آشنا شوید؟ اگر پاسخ شما بله است، پس شما مقاله درستی انتخاب کرده اید. در این مقاله با یک افزونه بسیار عالی، این آموزش رو یاد بگیرید.

ممکن است در نتایج جستجو سایت های بسیاری را دیده باشید که ستاره دار و خلاصه بررسی را در زیر عنوان پست آنها نشان می دهد. ستاره دار بودن سایت به افراد کمک می کند تا میزان بازخورد هر یک از سایت ها را قبل از وارد شدن بررسی کنند. این نمایش ستاره ای نرخ کلیک کاربران را افزایش می دهد.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چطور با یک افزونه کاربردی بتوانید مقالات سایت خود را در نتایج گوگل ستاره دار کنید.

تصویری از ستاره دار کردن مطالب وردپرس در گوگل

اگر دقیقا نمیدانید که ستاره دار کردن مطالب در گوگل به چه حالتی گفته می شود، تصویر زیر نمونه ای از نمایش ستاره دار مطالب سایت در گوگل است. همانطور که مشاهده می کنید یکی از مطالب سایت حلقه وردپرس به صورت ستاره دار نشان داده شده است.

تصویری از نمایش ستاره دار مطالب وردپرس
تصویری از نمایش ستاره دار مطالب وردپرس

تعداد ستاره، رتبه و تعداد رای از مشخصه های این بخش است. نمایش ستاره دار مطالب در گوگل مزیت خیلی خوبی برای سایت شما خواهد داشت که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

مزایای ستاره دار کردن مطالب در نتیجه جستجوی گوگل

در گوگل جنگ بر سر کلیک است. تمامی کارهای سئو، تولید محتوا و… انجام می شود تا در نهایت از گوگل بازدید جذب شود. یکی از راه های خیلی عالی، ساده و البته کم هزینه، همین ستاره دار کردن مطالب سایت در گوگل است.

نمایش ستاره دار مطالب در گوگل سه مزیت مهم برای سایت شما به همراه خواهد داشت.

جلب توجه: اولین مورد جلب توجه است. زمانی که مطالب سایت شما در گوگل به صورت ستاره ای نمایش داده شود، در این حالت سایت شما متمایز تر از سایر وبسایت ها به نمایش گذاشته میشود که در جلب توجه مخاطب تاثیر مستقیمی دارد.

اعتماد: مورد بعدی اعتماد است. وقتی که کاربر مشاهده می کند یکی از مقالات شما توسط گوگل ستاره دار شده است، اعتماد بیشتری می کند. چرا که این بررسی توسط وبسایت معتبر گوگل انجام شده است.

کلیک: نتیجه جلب توجه و اعتماد، کلیک است. بله دوستان، بی تردید اگر بتوانید در گوگل جلب توجه کنید و اعتماد مخاطلب را کسب کنید در نهایت کلیک سایت شما هم بیشتر می شود. با استفاده از نمایش ستاره دار مطالب در گوگل، به آسانی جلب توجه کنید، اعتماد مخاطبان را جلب کنید و بازدید سایت خود را افزایش دهید.

آموزش ستاره دار کردن مطالب وردپرس با افزونه kk Star Ratings

قبل تر افزونه های بسیاری وجود داشت که برای ستاره کردن مطالب وردپرس استفاده می شد. با توجه به تغییرات الگوریتم گوگل، دیگر افزونه های قبلی کاربردی نداشته و ستاره دار کردن مطالب در گوگل کار ساده ای نیست.

امروز برای شما افزونه رایگان kk Star Ratings را معرفی کرده ایم تا به صورت کاملا کاربردی و عملی بتوانید با استفاده از این افزونه، مطالب سایت خود را ستاره دار کنید.

کار کردن با این افزونه بسیار ساده و آسان است. کافی است افزونه موردنظر رو نصب و فعال سازی کنید تا امتیاز دهی ستاره ای برای مطالب سایت شما فعال بشه.

نصب افزونه kk Star Ratings

۱ ابتدا افزونه موردنظر رو از پیشخوان وردپرس، از بخش افزونه ها >> افزودن جستجو، نصب و فعال سازی کنید. همانطور که مشاهده می کنید این افزونه بیش از ۸۰ هزار نصب فعال داشته و از سایر افزونه های امتیازدهی ستاره ای محبوب تر است.

نصب افزونه kk Star Ratings

۲– در مرحله بعدی پس از فعال شدن افزونه تنظیمات آن را انجام دهید. بلافاصله پس از فعال سازی افزونه، امتیاز دهی ستاره ای در مطالب سایت شما فعال می شود.

اکنون می توانید با توجه به سلیقه خود، افزونه را سفارشی کرده و تنظیمات ان را انجام دهید. جهت انجام تنظیمات از پیشخوان وردرپس به منو kk star rating بروید.

تنظیمات افزونه kk star rating

همانطور که مشاده می کنید این افزونه کاملا فارسی است و شما به آسانی می توانید تنظیمات لازم رو روی آن اعمال کنید. از بخش General می توانید تنظیم کنید:

  • ستاره امتیازدهی را فعال یا غیر فعال کنید.
  • استراتژی امتیاز دهی را مشخص کنید که چه کسانی می توانند امتیاز دهند.
  • مکان های غیر فعال ستاره امتیاز دهی رو مشخص کنید.
  • دسته های غیر فعال ستاره امتیاز دهی رو تعیین کنید.
  • موقعیت پیش فرض ستاره امتیاز دهی رو مشخص کنید.

و سایر تنظیمات آن را انجام دهید.

نکته مهم ستاره دار کردن مطالب وردپرس در گوگل

همانطور که مطلع شدید، افزونه kk star rating در حال حاضر فقط بر روی مطالب سایت شما امتیاز دهی ستاره ای را فعال سازی می کند. در واقع وظیفه اصلی این افزونه یا سایر افزونه های امتیاز دهی ستاره ای فقط فعال سازی این امکان بر روی مطالب سایت شماست.

و در مرحله بعدی، گوگل با بررسی این امتیاز کاربران، تصمیم میگیرد که امتیاز کاربران را در نتایج جستجو زیر مطالب سایت شما نشان دهد یا نه.

جهت انجام این پروسه و در نهایت نمایش ستاره ای مطالب در گوگل، نیاز به استفاده از ریچ اسنیپت هایی هست که این افزونه محبوب، این ریچ اسنیپت ها را به خوبی در سایت شما جای گذاری می کند.

ریچ اسنیپت افزونه kk star rating

جمع بندی

مقاله آموزش ستاره دار کردن مطالب وردپرس در گوگل به پایان رسید. در این مقاله یاد گرفتیم که چطور با افزونه kk star rating، امتیاز دهی ستاره ای را برای مطالب سایت خود فعال کنیم. امتیاز دهی ستاره ای امکان بسیار خوبی است که برای کاربران و موتورهای جستجو کمک می کند تا بدانند، هر یک از مطالب سایت شما چقدر مهم و محبوب بوده اند. چه مقدار مورد پسند دیگران بوده است.

اهمیت این موضوع زمانی بسیار قابل توجه خواهد بود که این ستاره های امتیاز دهی در گوگل برای مطالب سایت شما فعال شود. در این شرایط، مطالب سایت شما متمایز تر از سایر نتایج خواهد بود و در نهایت نرخ کلیک سایت شما افزایش خواهد یافت.

پیشنهاد ما به شما

افزونه معرفی شده در این مقاله، یک افزونه کاملا کاربردی است. و از میزان محبوبیت آن کاملا پیداست که پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. اما اگر همچنان برای شما نمایش ستاره ای مطالب در گوگل مهم است. و می خواهید بدون هیچ گونه مشکلات احتمالی مطالب سایت خود را به صورت ستاره ی در گوگل نمایش دهید، به شما پیشنهاد می کنیم از این مقاله دیدن کنید:

[ad_2]

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بکاپ گرفتن از سایت وردپرسی به 2 روش کاربردی

پس از طراحی و پیاده سازی سایت مهم ترین کاری که باید…

۱۴۰۳-۰۱-۲۵

منابع یادگیری php؛ معرفی بهترین و بروزترین منابع دنیا

به گزارش ویجیاتو زبان برنامه‌نویسی PHP یکی از محبوب ترین زبان های…

۱۴۰۲-۱۲-۲۳

8 افزونه کاربردی برای سایت فروشگاهی

برای اضافه کردن امکانت جدید به سایت کافیست از افزونه های وردپرس…

دیدگاهتان را بنویسید