صفحه اصلی > آموزش وردپرس : آموزش نمایش پرفروش ترین محصولات ووکامرس افزونه Best Selling Products

آموزش نمایش پرفروش ترین محصولات ووکامرس افزونه Best Selling Products

[ad_1]

در این مقاله با آموزش نمایش پرفروش ترین محصولات ووکامرس همراه ما باشید. آیا می خواهید پر فروش ترین محصولات ووکامرس سایت خود را به نمایش بگذارید؟

آیا میدانید کاربران امروزی بسیار هوشمند شده و خرید های خود را بر اساس پرفروش ترین محصولات و پر بازدید ترین ها انجام می دهند؟

یکی از بهترین راه ها برای افزایش فروش در یک فروشگاه ووکامرس، نمایش پرفروش ترین محصولات در سایت است که نظور و اعتماد مشتریان را جلب می کند. این دسته بندی ها و نمایش محصولات بر اساس پرفروش ترین ها، پر بازدید ترین ها و سایر دسته بندی ها، به کاربران شما بهترین انتخاب ها را ارائه می کند.

از این رو نمایش پرفروش ترین محصولات، وظیفه مهمی است که شما در جایگاه یک مدیر سایت جهت افزایش فروش بیشتر باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید.

یاد میگیرید که چطور پر فروش ترین محصولات ووکامرس سایت خود را به نمایش بگذارید.

افزونه نمایش پرفروش ترین محصولات ووکامرس

خب همانطور که که قول دادیم، جهت نمایش پرفروش ترین محصولات ووکامرس برای شما افزونه Best Selling Products for WooCommerce رو معرفی کرده ایم. با استفاده از این افزونه به آسانی می توانید پر فروش ترین محصولات ووکامرس سایت خود را به نمایش بگذارید.

ادامه ی آموزش رو با نصب افزونه و آموزش این افزونه دنبال می کنیم.

افزونه Best Selling Products for WooCommerce

معرفی افزونه Best Selling Products for WooCommerce

Best Selling Products for WooCommerce یک افزونه رایگان است که توسط Blaze Concepts ساخته شده است. با استفاده از این افزونه به آسانی می توانید بهترین محصولات فروش سایت خود را در ویجت یا هرجای سایت با استفاده از کد کوتاه به نمایش بگذارید.

از زبان توسعه دهنده: به آسانی لیستی از بهترین محصولات ووکامرس سایت خود را در یک ابزارک یا کد کوتاه نمایش دهید. به سادگی ویجت را به یک نوار کناری یا به یک ناحیه ویجت اضافه کنید، تنظیمات را سفارشی کنید و لیست بهترین محصولات ووکامرس سایت خود را ایجاد شود.

ویژگی های قابل توجه ارائه شده توسط این پلاگین به شرح زیر است:

  • شما می توانید محصولات پرفروش را برای همه دسته ها یا دسته های خاص نمایش دهید.
  • محصولات پرفروش را می توان در ابزارک ها و با استفاده از کد کوتاه نمایش داد.
  • یک عنوان سفارشی را می توان به لیست محصولات خود در ابزارک ها داد.
  • تصویر کوچک محصول قابل نمایش است.
  • تمام محصولات یا تعداد معینی از محصولات را به عنوان پرفروش ترین ها نشان دهید.
  • هنگام استفاده از ابزارک ها، میانگین امتیاز ستاره را برای بهترین محصولات فروش نشان دهید.

نصب افزونه نمایش پرفروش ترین محصولات ووکامرس

نصب افزونه نمایش پرفروش ترین محصولات ووکامرس

ابتدا افزونه موردنظر رو نصب و فعال سازی کنید. جهت نصب افزونه کافی است که از پیشخوان وردپرس، به افزونه ها >> افزودن بروید. نام افزونه رو مانند نمونه جستجو کرده و نصب و فعال سازی کنید.

پس از نصب، هیچ منویی برای این افزونه در پیشخوان ودپرس ایجاد نمی شود. در واقع پس از نصب و فعال سازی افزونه کار شما با ابزارک مخصوص این افزونه و کد کوتاه آن خواهد بود، که در ادامه هر یک رو توضیح خواهیم داد.

نمایش پرفروش ترین محصولات ووکامرس با ابزارک افزونه

همانطور که گفتیم پس از نصب این افزونه هیچ منویی در پیشخوان ودپرس ایجاد نشد و شما جهت نمایش پرفروش ترین محصولات ووکامرس بایستی مستقیما از ابزارکهای وردپرس و یا کد کوتاه افزونه اقدام کنید.

بنابراین کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا در پیشخوان وردپرس از بخش نمایش >> ابزارک ها ابزارک مخصوص افزونه Best Selling Products for WooCommerce رو پیدا کنید.

ابزارک رو باز کرده و تنظیمات آن رو انجام بدین.

تنظیمات و ویژگی های ویجت افزونه

عنوان: عنوان را به لیست محصولات خود اضافه کنید.
دسته: از میان لیست های کشویی بارگذاری شده به صورت پویا از همه دسته های محصولات ووکامرس موجود در وب سایت خود، یک یا چند مورد را انتخاب کنید.
محصولات نمایش داده شده: نمایش تمام محصولات یا فقط نمایش تعداد مشخصی.
تصویر بند انگشتی: تصویر کوچک محصول را نشان دهید.
رتبه بندی ستاره: نمایش میانگین رتبه بندی محصول.

و سپس با کشیدن و رها کردن، ابزارک رو انتخاب کنید و در ناحیه ابزارهای سایت خود قرار دهید. مانند سایدبار، فوتر، هدر و… در ادامه ابزارک رو ذخیره کنید تا پر فروش ترین محصولات ووکامرس در محل موردنظر به نمایش گذاشته شود.

تصویری از نمایش پر فروش ترین محصولات ووکامرس

نمایش پرفروش ترین محصولات ووکامرس با کد کوتاه افزونه

حالا در ادامه روش نمایش پرفروش ترین محصولات ووکامرس با استفاده از کد کوتاه این افزونه رو آموزش می دهیم. با استفاده از کد کوتاه این افزونه به آسانی می توانید پر فروش ترین محصولات ووکامرس سایت خود را در هر مکان دلخواه به نمایش بگذارید.

به عنوان مثال می توانید در یک پست و یا برگه جدید به نمایش بگذارید.

  • به سادگی کد کوتاه [woobsp] را در پست ها یا صفحات خود بگنجانید تا بهترین محصولات ووکامرس سایت خود را نشان دهید. در صورت نیاز به سفارشی سازی بیشتر می توانید این کد رو مانند نمونه زیر سفارشی کنید.
[woobsp category='shirts,shoes' posts="5" thumbnail="yes" stars="yes"]

تنظیمات و گزینه ها شامل:

  • ‘category=’shirts – انتخاب دسته محصولات، با جدا کردن با کاما می توانید چندین دسته را وارد کنید.
  • ‘posts=’2 – تعیین تعداد نمایش محصولات در لیست (پیش فرض: ۳)
  • ‘thumbnail=’yes – نمایش تصویر کوچک محصول در لیست (پیش فرض: خیر)
  • ‘stars=’yes – نمایش میانگین درجه ستاره محصول (پیش فرض: خیر)

جمع بندی

خوشحالیم که بار دیگر به بخش کوچکی از سوال ها و در خواست های شما عزیزان در قالب مطالب آموزشی در سایت حلقه وردپرس پاسخ داده ایم. در آموزش های قبلی که بنده تولید محتوای آن مطالب رو برعهده داشتم، به آموزش هایی از قبیل افزونه های رایگان اسلایدر محصولات ووکامرس و آموزش ساخت اسلایدر محصولات ووکامرس پرداخته شد.

در آموزش امروز به بخش دیگری از آموزش های ووکامرس با عنوان آموزش نمایش پر فروش ترین محصولات ووکامرس پرداخته شد. در این مقاله با معرفی و آموزش افزونه Best Selling Products for WooCommerce این آموزش رو به پایان رساندیم.

در صورتی که شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی ووکامرس هستید، به شما پیشنهاد می کنیم آموزش های حرفه ای حلقه وردپرس در زمینه ووکامرس رو از دست ندهید. آموزش های حرفه ای ووکامرس

منبع:کیت وردپرس

[ad_2]

 

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بکاپ گرفتن از سایت وردپرسی به 2 روش کاربردی

پس از طراحی و پیاده سازی سایت مهم ترین کاری که باید…

۱۴۰۳-۰۱-۲۵

منابع یادگیری php؛ معرفی بهترین و بروزترین منابع دنیا

به گزارش ویجیاتو زبان برنامه‌نویسی PHP یکی از محبوب ترین زبان های…

۱۴۰۲-۱۲-۲۳

8 افزونه کاربردی برای سایت فروشگاهی

برای اضافه کردن امکانت جدید به سایت کافیست از افزونه های وردپرس…

دیدگاهتان را بنویسید