ترندهای طراحی سایت 2020

ترندهای طراحی سایت در 2020

ترندها طراحی به ما چه می گویند؟

ترندها در مورد سلیقه و تغییر ترجیحات انسانها به ما می گویند. ترندها در تمامی زمینه های فشن و مد و حالا در طراحی سایت جای خود را پیدا کرده اند. بهتر است قبل از راه اندازی سایت های وردپرسی یا اصلا غیر وردپرسی نگاهی به ترندهای طراحی سایت بیاندازیم، شاید نظرمان در مورد انتخاب قالب و طرح بندی تغییر کرد.

ترندهای طراحی سایت در 2020

در حال حاضر سعی شده تمامی طرح بندی حداکثر مینیمالیستی و سادگی در طراحی را رعایت کنند. تمرکز طراحان بر روی اهداف کسب و کاری متمرکز شده و در این راه از نوشته های بولد، اسلایدرهای تصویری و جذاب استفاده شده است.

طرح های ساده و فضای سفید زیادی که در سایت ها مشاهده می شد، باعث شد که طراحان در سال 2019- 2020 قالب های وردپرس را با گردایان هایی با رنگ های جذاب طراحی کنند. ترکیب رنگ های آبی پر رنگ و بنفش به کرات در طراحی ها مشاهده شد.

10 ترند طراحی قالب وردپرس را مطالعه کنید. این مطلب به صورت جزئی و همراه مثال هر کدام از اینده مورد را بیان می کند. تصاویر انتزاعی، فونت ها، اشکال هندسی و طراحی سه بعدی و از همه مهمتر امکان سفارشی سازی قالب از مواردی است که حتما باید در نظر گرفت.

شخصی سازی قالب وردپرس

یکی از مهمترین قابلیت هایی که قالب های حرفه ای وردپرس در اختیار کاربران قرار داده است امکان تنظیمات و سفارشی سازی پوسته است. به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود تمامی تغییرات هدر، فوتر، لوگو و … را بدون یک خط کدنویسی و تنها با تغییر چند گزینه انجام دهد.

قالب آوادا و معمولا تمامی قالب هایی که به تازگی توسعه یافته اند این بخش را در پیشخوان دارند. با این حال قبل از خرید باید توضیحات محصولات را مطالعه و در صورت لزوم از طراح این سوال را بپرسید.

اسلایدرهای جذاب

اسلایدرها با هدف نمایش پیام اصلی کسب و کار شما طراحی می شوند. ساخت اسلایدر در وردپرس از طریق ایجاد پس زمینه های ویدئویی و اسلاید شو در افزونه المنتور می تواند به جذابیت سایت شما بیافزاید.

موارد بسیار زیادی در ترندهای طراحی سایت در 2020 وجود دارد که تنها به ذکر خلاصه و مهمترین آنها اکتفا شد. کدام یک از قالب هایی که تا به حال استفاده کرده اید از این ترندها پیروی کرده اند و برای شما هم جذابیت داشته اند؟ برای ما پیام بگذارید.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بهترین مارکت پلیس وردپرس: مقایسه راست چین و ژاکت

وردپرس با داشتن سهم 43% از سایت های دنیا یکی از بهترین…

۱۴۰۲-۰۹-۲۷

طراحی صفحه محصول در قالب وودمارت

قالب وودمارت یک قالب ویژه است که برای ساخت فروشگاه‌های آنلاین با…

بهترین قالب های آموزشی 2023 در وردپرس

دنیای آموزش آنلاین پر از فرصت های کسب درآمد است شما با…

۱۴۰۲-۰۴-۲۷

دیدگاهتان را بنویسید