صفحه اصلی > آموزش وردپرس و افزونه وردپرس : 8 افزونه کاربردی برای سایت فروشگاهی

8 افزونه کاربردی برای سایت فروشگاهی

کاربردی ترین افزونه های وردپرس

برای اضافه کردن امکانت جدید به سایت کافیست از افزونه های وردپرس استفاده کنید اما با وجود 55 هزار افزونه در ممخزن وردپرس و هزاران افزونه در سایت های فروش افزونه انتخاب کمی سخت می شود و عملا شما نیاز به تعداد محدودی افزونه در سایت دارید. اگر یک سایت فروشگاهی دارید یا به تازگی قصد راه اندازی سایت را دارید در این مقاله همراه ما باشید تا افزونه های کاربردی برای سایت فروشگاهی را معرفی کنیم.

افزونه Digits؛ورود و عضویت با شماره موبایل

یکی از کاربردی ترین افزونه ها برای سایت فروشگاهی افزونه digits است با این می توانید ورود و عضویت را با شماره موبایل فراهم کنید و کاربر برای ورود به سایت کافیست شماره موبایل خود را وارد کند و کدیکبار مصرفی که بر روی گوشی موبایلش ارسال می شود را وارد کند. با افزونه دیجیتس دیگر کاربران نیاز به پر کردن فرم های طولانی و به خاطر سپردن نام کاربری و رمز عبور طولانی ندارند و با یک شماره موبایل به راحتی عضو سایت می شوند.

افزونه IThemes Security Pro

از آنجایی که امنیت سایت از اهمیت زیادی برخوردار است حتما باید یک افزونه امنیتی بر روی سایتتان نصب کنید. یکی از کاربردی ترین افزونه های وردپرس IThemes Security Pro است که سایت را در برابر بدافزارها محافظت می کند. امکان فعال کردن ورود دو مرحله ای، محافظت در برابر حملات بروت فورس، مخفی کردن یا تغییر آدرس بخش مدیریت سایت، محدود کردن ip های مشکوک، اسکن زمان بندی شده صفحات سایت قسمتی از امکانات این افزونه برای بالا بردن امنیت سایت است.

افزونه صدور فاکتور کاربردی ترین افزونه فروشگاهی

افزونه Factori؛ صدور فاکتور حرفه ای ووکامرس

برای یک سایت فروشگاهی نیاز به صدور فاکتور برای کاربرانتان دارید. با افزونه فاکتور ووکامرس می توانید فیلدهای مورد نظرتان که میخواهید در فاکتور نمایش دهید. در این افزونه می توانید از 30 قالب آماده  استفاده کنید یا در صورت نیاز با المنتور ظاهر فاکتور را طراحی کنید.

 

افزونه Rank Math؛ کاربردی ترین افزونه سئو

رسیدن به رتبه های بالا در نتایج گوگل نیازمند انجام رعایت فاکتورهای مختلف برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوست. درحال حاضر ابزارهای زیادی از جمله افزونه های سئو وجود دارد که می توانید اقدامات مختلف برای سئو سایت را انجام دهید. افزونه رنک مث از بهترین افزونه های سئو سایت است که می توانید کارهایی مانند افزودن اسکیما، بهینه سازی نقشه سایت، افزودن عنوان سئو و توضیح متا، سئو محلی، مدیریت ریدایرکت ها و… را با این افزونه انجام دهید.

افزونه Rocket؛ بهینه سازی سرعت سایت

سرعت سایت از اهمیت زیادی برخوردار است؛ هم برای کاربران و هم برای گوگل. کاربران منتظر لود یک سایت کند باقی نمی مانند و یکی از فاکتورهای مهم گوگل لدر رتبه بندی سایت سرعت است.افزونه راکت با  با فشرده‌سازی فایل‌های حجیم مانند تصاویر، فایل‌های JS و css، بارگذاری تصاویر به صورت lazy load، کش سایت، بهینه سازی دیتابیس، بهینه سازی فونت هها و… به بهبود سرعت سایت کمک زیادی می کند.

افزونه Elementor؛ ساخت صفحات

با افزونه های صفحه ساز می توانید صفحات موجود در سایت را ویرایش کنید و یا صفحات دلخواهتان را با المان ها و بخش های مختلف بسازید. یکی از افزونه های صفحه ساز که طرفداران زیادی دارد افزونه المنتور است با این افزونه می توانید بدون نیاز به کدنویسی و فقط با کشیدن و رها کردن المان ها بر روی صفحه، سایت را طراحی کنید. در المنتو بیش از 100 ابزارک اختصاصی و المان هایی مانند فرم، اسلاید، نمونه کار، شمارنده، جعبه چرخش، دکمه اشتراک گذاری، پاپ آپکروسل نظرات و… را به صفحاتتان اضافه کنید.

افزونه Gravity fom، ساخت انواع فرم در سایت

اگر در سایتتان نیاز به اضافه کردن فرم های مختلف مانند استخدامی، چند مرحله ای، رزرو، سفارش کالا، پرداخت، نظرسنجی و… دارید کافیست افزونه گرویتی فرم را نصب کنید. با این افزونه می توانید فرم های مختلف با فیلدهای دلخواه مانند نام، نام خانوادگی، موبیل، ایمیل، آپلود فایل، شهر و استان، تاریخ و… را به سایت اضافه کنید. در این افزونه 18 فرم آماده وجود دارد و می توانید فرم ها را ویرایش کنید.

افزونه WPML؛ کاربردی ترین افزونه وردپرس برای چند زبانه کردن سایت

با وردپرس طراحی سایت چندزبانه کار سختی نیست، کافیست یک افزونه چند زبانه کردن سایت مانند WPML را در سایت نصب کنید و سایتتان به بیش از 65 زبان دنیا ترجمه کنید. نصب و راه اندازی و استفاده آسان از ویژگی این افزونه است. کافیست زبان دوم سایت را انتخاب کنید و صفحات  وبخش های مختلف را ترجمه کنید.

امیداورم لیستی از کاربردی ترین افزونه های وردپرس به شما در انتخاب افزونه های مورد نیاز سایت کمک کند. یادتان باشد که نصب تعداد زیادی افزونه بر روی سایت علاوه براینکه هزینه زیادی برای شما دارد موجب کند شدن سرعت سایت می شود.

 

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بکاپ گرفتن از سایت وردپرسی به 2 روش کاربردی

پس از طراحی و پیاده سازی سایت مهم ترین کاری که باید…

۱۴۰۳-۰۱-۲۵

مقایسه افزونه رنک مث و یواست سئو

قرار گرفتن در لینک های اول گوگل یکی از مهمترین اقدامات برای…

۱۴۰۳-۰۱-۲۰

منابع یادگیری php؛ معرفی بهترین و بروزترین منابع دنیا

به گزارش ویجیاتو زبان برنامه‌نویسی PHP یکی از محبوب ترین زبان های…

۱۴۰۲-۱۲-۲۳