صفحه اصلی > آموزش وردپرس و افزونه وردپرس : چطور در وردپرس کارت هدیه بفروشیم و کسب درآمد کنیم؟

چطور در وردپرس کارت هدیه بفروشیم و کسب درآمد کنیم؟

ساخت کارت هدیه در وردپرس

راه های زیادی وجود دارد که مشتریان علی رغم تبلیغات رقبا محصولات ما را به سایرین ترجیح دهند و هنوز هم از برند ما تعریف کنند. در این مطلب ساخت  کارت هدیه در وردپرس را به عنوان یک روش ایجاد حس خوب و تجربه خریدی فوق العاده برای مشتریان ارائه می کنیم.

اگر شما با مفهوم وفاداری مشتری آشنا هستید یا مدیر یک فروشگاه اینترنتی هستید می دانید که اهمیت حفظ و نگهداری مشتریان از پیدا کردن مشتری جدید کم هزینه تر و با ارزش تر است. پژوهش ها نشان داده که جذب مشتری جدید 5 تا 25 برابر پر هزینه تر از حفظ مشتریان فعلی است برای همین دلیل است که یافتن مشتری جدید در جایگاه دوم قرار میگیرد. حفظ ارتباط عاطفی بین مشتری و برند کسب و کاری همان مفهوم وفاداری مشتری است. ما یک راه حل خلاقانه برای این منظور داریم. با ما همراه شوید.

ساخت کارت هدیه در وردپرس

کارت هدیه یا گیفت کارت یکی از روش هایی است که می توانید مشتریان خود را در مناسبت های مختلف غافلگیر کنید. حفظ و نگهداری مشتریان ثابت خود یک حسن بزرگ است و شما باید از روش های مختلف اعتماد آنها را به خود پاسخ دهید.

علاوه بر این، با فروش کارت های اعتباری در مواردی می توانید به جریان درآمدی سایت خود کمک کنید. برخی از کسب و کارها گیف کارت های خود را با تخفیف ارائه می کنند به این ترتیب سود بیشتری در زمان کوتاه بدست می آورند. این کارت ها می توانند در رستوران، کافی شاپ، استخر، محصولات دیجیتال مانند سایت های عضویت و آموزش آنلاین و … استفاده شوند. اگر شما یک قالب وردپرس فروشگاهی دارید می توانید با استفاده از افزودنی های ووکامرس فروشگاهی منحصر بفرد داشته باشد.

افزونه وردپرس قابلیت های زیادی را برای توسعه کسب و کار آنلاین در اختیار شما قرار می دهد. در این مطلب PW WooCommerce Gift Cards را برایتان آماده کرده ایم که به کمک آن می توانید فروشگاه خود را به کارت هدیه مجهز کنید.

افزونه کارت هدیه PW WooCommerce Gift Cards

این افزونه امکان اتصال به ایمیل کاربران را داشته و از طریق آن کد تخفیف به صورت اتوماتیک به کاربران ارسال شود. علاوه بر این امکان استفاده این کارت ها توسط کابران میهمان فراهم شده و با پیش سفارشات ووکامرس و polylang سازگار است.

گیف کارت های ارائه شده توسط این افزونه مشابه کارت های آمازون هستند که مشتری می تواند مبلغ، گیرنده و حتی پیام آن را هنگام خرید مشخص کند.

ساخت کارت هدیه در وردپرس با افزونه PW WooCommerce Gift Cards

این افزونه در دو نسخه رایگان و غیر رایگان ارائه می شود و از زبان های دانمارکی، هلندی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی، روسی، اسپانیایی، سوئدی پشتیبانی می کند. در ابتدا باید این افزونه را نصب کنید. برای این منظور از مسیر پیشخوان> افزونه ها> افزودن را نتخاب کنید، سپس در کادر جستجو  افزونه را نصب و فعال کنید.

ساخت کارت هدیه در وردپرس با افزونه PW WooCommerce Gift Cards

این افزونه گزینه pimwick plugins را به منوی پیشخوان شما اضافه می کند که بمنظور انجام تنظیمات سفارشی این افزونه است که در ادامه تشریح می شود. برای ایجاد کارت هدیه از محصولات> افزودن جدید را انتخاب کرده و از بخش اطلاعات محصول “pw gift card” را انتخاب کنید. در زیر این قسمت مبالغی که مشتری می تواند برای خرید خود انتخاب کند را وارد کنید.

این مبالغ بر اساس واحد فروشی که در ووکامرس تنظیم کرده اید. تصویر شاخص و توضیحات محصول را وارد کرده و دکمه انتشار را کلیک کنید. در تصویر زیر نتیجه کار را مشاهده خواهید کرد.

ساخت کارت هدیه در وردپرس با افزونه pw gift card

برای خرید این گیف کارت می توانید به عنوان یک محصول و طبق روال سایر محصولات فروشگاه های اینترنتی آن را خریداری کنید. یک تفاوت کوچک وجود دارد و آن پر کردن فیلدهای دریافت کننده و متن کارت هدیه است که به ترتیب در بخش to ایمیل دریافت کننده و در بخش message من پیام را وارد می کنید.

ارسال کارت هدیه در وردپرس به ایمیل

بعد از تکمیل سفارش شما با چنین صفحه ای مواجه خواهید شد که نشان دهنده تکمیل موفقی آمیز عملیات پرداخت است.

مشخصات سفارش کارت هدیه در وردپرس | ساخت گیفت کارت در وردپرس

نکته: قبل از بکارگیری افزونه کارت هدیه تنظیمات smtp را در هاست خود انجام دهید.

کاربر دریافت کننده گیفت کارت می تواند در صفحه خرید هر محصولی از کد ارسال شده استفاده کند. علاوه بر این در زمان ساخت کارت هدیه می توانید محدودیت استفاده در دسته خاص را اعمال کنید. بهر حال کاربر در صفحه پرداخت مبلغ محصول خریداری شده با صفحه زیر برخورد می کند. کد تخفیف دریافتی خود را باید در کادر have a gift card وارد کند.

سبد خرید افزونه ساخت کارت هدیه در وردپرس

تنظیمات افزونه کارت هدیه ووکامرس

همانطور که در بالا اشاره شد در منوی پیشخوان گزینه pimwick plugin بعد از نصب این افزونه اضافه شد که با کلیک کردن روی این گزینه تنظیمات گیفت کارت را می توانید تغییر دهید. در بخش email desiger می توانید رنگ دکمه و نوشته را تغییر دهید. در نسخه پرو تنظیمات بیشتری در اختیار کاربران قرار گرفته است.

در بخش setting نیز می توانید تنظیم کنید که چه زمانی ایمیل به کاربر دریافت کننده کارت هدیه ارسال شود. یا بتوان با کارت هدیه مجددا کارت هدیه دیگری خرید.

تنظیمات افزونه ساخت کارت هدیه در وردپرس

تفاوت گیفت کارت با کد تخفیف چیست؟

کد تخفیف های مورد استفاده در ووکامرس معمولا محدودیت استفاده در یک خرید یا در یک محصول را دارد و این یعنی نمی توان از مابقی مبلغ هدیه استفاده کرد. درصورتیکه از کارت هدیه دقیقا مشابه کارت های اعتباری می توان در خرید چند محصول استفاده کرد.

نکته ای که در هنگام کارکردن با افزونه PW WooCommerce Gift Cards به آن برخوردیم و شما نیز مشاهده کردید فارسی نبودن این افزونه است. شما می توانید به راحتی با نصب پلاگین locotranslate  تمامی جملات انگلیسی را به فارسی ترجمه کنید.

سفارشی سازی فروشگاه یکی از مواردی است که می تواند به جذب مشتری جدید و وفاداری مشتریان شما کمک شایانی کند. اگردوست دارید می توانید آموزش ساخت کاتالوگ محصولات را در اینجا مشاهده کنید.

در این مطلب ما یکی از افزونه های ساخت کارت هدیه در وردپرس را ارائه کردیم در صورتیکه افزونه های متنوع دیگری نیز در وردپرس وجود دارد که چنین کاری را برای شما انجام می دهند و تنظیمات مشابهی نیز دارند. اکنون مشتریان شما می توانند هم کارت هدیه خود را خریداری کنند هم از آن در خریدهای خودشان استفاده کنند. شما می توانید در مناسبت های مختلفی مثل سالروز تاسیس شرکت یا تولد مشتریان وفادار آنها را غافلگیر کرده و یک خاطره خوش از برند خود در ذهن آنها به جا گذارید.

برچسب ها :
طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بکاپ گرفتن از سایت وردپرسی به 2 روش کاربردی

پس از طراحی و پیاده سازی سایت مهم ترین کاری که باید…

۱۴۰۳-۰۱-۲۵

مقایسه افزونه رنک مث و یواست سئو

قرار گرفتن در لینک های اول گوگل یکی از مهمترین اقدامات برای…

۱۴۰۳-۰۱-۲۰

منابع یادگیری php؛ معرفی بهترین و بروزترین منابع دنیا

به گزارش ویجیاتو زبان برنامه‌نویسی PHP یکی از محبوب ترین زبان های…

۱۴۰۲-۱۲-۲۳

دیدگاه کاربران (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید