صفحه اصلی > فناوری و تکنولوژی : معرفی بهترین ابزار هوش مصنوعی تصویر ساز

معرفی بهترین ابزار هوش مصنوعی تصویر ساز

Artificial intelligence painting

هنر درونی خود را در آغوش بگیرید و با استفاده از هوش مصنوعی و کلمات خود هنر خلق کنید. همانطور که میدانید ابزارهای جدیدی تکیه بر هوش مصنوعی در دسترس عموم قرار گرفته و جنجال زیادی نیز به پا کرده‌اند، یکی از این ابزارهای جذاب، پلتفرم‌های هوش مصنوعی تصویر ساز است.

هوش مصنوعی تصویر ساز عکس‌هایی که مد نظر شما است را طراحی می‌کنند؛ تنها کافی است برای آن‌ها بنویسید که چه در ذهن دارید، مثلا تصویر “یک مرد در بیابان” با نوشتن این جمله به انگلیسی، هوش مصنوعی عبارت شما را تحلیل کرده و بر اساس متنی که نوشتید، یک تصویر طراحی می‌کند.

با وجود ابزارهای هوش مصنوعی نقاشی خودتان تصویر جدید تولید کنید؛ در ادامه بهترین ابزارهای هوش مصنوعی ساخت عکس را معرفی می‌کنیم.

ابزار هوش مصنوعی تصویر ساز

اگر به یک عکس نیاز دارید و مشابه آن در گوگل نیست، نگران نباشید چون ابزارهای هوش مصنوعی هر غیر ممکنی را ممکن ساخته‌‎اند، با ابزارهای هوش مصنوعی که در ادامه معرفی می‌کنیم می‌توانید هر آنچه که در ذهن دارید را طراحی کنید.

1- سایت NightCafe

سایت هوش مصنوعی NightCafe یک پلتفرم آنلاین است که به کاربران این امکان را می دهد از طریق هوش مصنوعی تصاویر ایجاد کنند. برای استفاده از NightCafe، کافی است یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس یک تصویر یا توصیف متنی را وارد کنید. سپس با تنظیماتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد می‌توانید هر نوع سفارش‌سازی را پیاده کنید.

NightCafe یک ابزار قدرتمند و سرگرم کننده برای ایجاد تصاویر است؛ این می تواند برای هنرمندان، طراحان و هر کسی که به دنبال ایجاد تصاویر جذاب است، مفید باشد. اگر به دنبال ویژگی‌های پیشرفته‌ هستید، می‌توانید نسخه حرفه‌ای NightCafe را تهیه کنید.

2- سایت Dall-E 2

یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی تصویر ساز یا نقاشی ابزار Dall-E 2 است؛ استفاده از DALL-E 2 رایگان است، اما برای دریافت بهترین خروجی باید ماهانه 15 دلار هزینه کنید؛ زمانی که در بین نقاشی‌های کشیده شده به دنبال نقاشی مورد نظر خود هستید، DALL-E 2 نکات مفیدی را با شما به اشتراک میگذارد. این باعث میشود در انتخاب نقاشی‌، بهترین را انتخاب کنید.

یکی از قابلیت‌های مهم DALL-E 2 رابط کاربری آسان آن است. شما به راحتی می‌توانید با آن متن‌های خود را به تصویر تبدیل کنید. DALL-E 2 ابزار‌های ویرایشی نیز دارد که به کمک آن‌ها میتوانید تصاویر خود را ویرایش کنید.

هوش مصنوعی Dall-E 2

مقاله پیشنهادی: طراحی صفحه محصول در قالب وودمارت

3- سایت WOMBO Dream

سرویس WOMBO Dream یکی از بهترین ابزارهای نقاشی با هوش مصنوعی است و از جمله گزینه‌های رایگان محسوب می‌شود. این سرویس نزد هنرمندان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و علاوه بر نسخه تحت وب، از اپلیکیشن اختصاصی برای دستگاه‌های همراه و تبلت با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS بهره می‌برد.

البته این مورد را نیز به یاد داشته باشید نسخه رایگان این ابزار از محدودیت‌هایی نیز برخوردار است برای مثال، هر دستور تنها یک خروجی در پی خواهد داشت، اما این مقدار برای کاربران طرح پرمیوم به چهار خروجی می‌رسد.

هوش مصنوعی WOMBO Dream

4- سایت Craiyon

اغلب کاربران از خدمات Craiyon به دلیل کاملاً رایگان بودن و عدم وجود هیچگونه محدودیتی در تعداد دفعات استفاده می‌کنند. این ابزار به صورت نسخه تحت وب در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد و کاربران می‌توانند با هر اکانت خود 6 تصویر جدید طراحی کنند. کار با این ابزار بسیار ساده است فقط کافیست وارد سایت Craiyon شده و یک حساب کاربری جدید برای خود ایجاد کنید.

پس از آن متن مورد نظرتان را که قصد دارید به عکس تبدیل کنید را در قسکت مشخص شده وارد و تایید را بزنید به این صورت خواهید دید به صورت کاملا رایگان چه تصویر‌هایی جدید و جذاب تولید خواهد شد.

هوش مصنوعی craiyon

5- سایت Jasper AI

یکی دیگر از ابزارهایی که قصد داریم به عنوان بهترین هوش مصنوعی تصویر ساز به آن اشاره کنیم؛ ابزار Jasper AI است؛ از این ابزار هوش مصنوعی می‌توانید برای تولید 5 تصویر اول به صورت کاملا رایگان استفاده کنید سپس اگر راضی بودید نسخه حرفه‌ای این ابزار را تهیه کنید.

این سایت دریافت متن شما، تصاویر نسبتا خوبی را تولید می‌کند اما استفاده از این پلتفرم اصلا ارزان نیست و اکانت پایه به قیمت ۴۹ و مدل تیم آن هم به قیمت ۱۲۵ دلار توسط Jasper به‌فروش می‌رسد.

هوش مصنوعی jasper.ai

در نتیجه 

در سال‌های اخیر بعد از استقبال زیاد مردم از هوش مصنوعی تعداد ابزارها روز به روز در حال افزایش است؛ برخی از این ابزارها در ابتدا به صورت رایگان عرضه می‌شدند اما اکنون بسیاری از آن‌ها نیاز به پرداخت هزینه اشتراک ماهیانه دارند، ما در این مقاله سعی کردیم به بهترین ابزارهای هوش مصنوعی تصویر ساز بپردازیم.

ابزارهایی که در این مقاله معرفی شدند رایگان هستند اگر دوست داشتید از قابلیت‌های بیشتر این ابزارها استفاده کنید باید نسخه پرو آن‌ها را تهیه کنید. از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله آیا المنتور برای سئو خوب است نیز بزنید تا اطلاعاتی در این باره نیز کسب کنید.

سوالات متداول (FAQ)

1- بهترین ابزار هوش مصنوعی نقاشی کدام است؟

در این مقاله سعی کردیم بهترین ابزارهای هوش مصنوعی را برای شما معرفی کنیم، با این وجود اگر بخواهیم بین این موارد یکی را انتخاب کنیم باید به ابزار هوش مصنوعی NightCafe اشاره کنیم.

2- آیا ابزارهای معرفی شده رایگان هستند؟

ابزارهایی که در این مقاله معرفی شده اند رایگان هستند ولی اکر قصد داشتید از قابلیت‌های بیشتر آن استفاده کنید باید نسخه حرفه‌ای آن‌ها را تهیه کنید.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

درآمد برنامه نوسان در ایران چه قدر است؟

امروزه برنامه نویسی به یکی از شغل های پرطرفدار دنیا تبدیل شده…

بهترین پروکسی برای تلگرام (آپدیت روزانه)

یکی از قابلیت‌های تلگرام پشتیبانی از سرور‌های پروکسی (proxy) است. به دلیل…

دیدگاهتان را بنویسید