صفحه اصلی > قالب وردپرس : انواع لندینگ پیج فارسی

انواع لندینگ پیج فارسی

لندینگ پیج یا صفحه فرود اولین صفحه ای است که مخاطب شما می بیند. گاهی نیاز دارید محصولات خود را با استفاده از یک کمپین تبلیغاتی یا بازاریابی ایمیلی و بنری به فروش برسانید. بنابراین نیاز به یک landing page دارید تا مشتریان آینده خود را در کمترین زمان با محصول هدف آشنا کنید. گاهی اوقات نیز هدف از طراحی صفحه فرود بدست آوردن اطلاعات تماس بازدید کنندگان است که بوسیله آن بتوان با آنها ارتباط برقرار کرد.

صفحه هوم پیج اولین لندینگ سایت شماست.

صفحاتی که در سایر سایت های همکار یا تبلیغات آمده یا لینک آنها را در ایمیل مارکتینگ برای مخاطبان خود ارسال کرده اید، هم لندینگ محسوب می شوند. صفحه فرود ویترین سایت شماست و مخاطب با نگاه کردن به آن برند شما را می شناسد و قضاوت می کند. بنابراین لازم نیست اهمیت صفحه فرود را بیش از این یاداور شویم.

نکته ای که در ساخت لندینگ پیج فرود باید درنظر داشت این است که هر چه این صفحه کاربرپسند تر باشد شما نیز به هدف خود بیشتر نزدیک شده اید. این صفحات معمولا خارج از چارچوب سایت و صفحه اصلی طراحی می شوند تا در عمل مخاطب را به چند فعالیت محدود کند.

یک قالب وردپرس با ایجاد برگه جدید امکان طراحی لندینگ دلخواه را با کدنویسی یا افزونه های صفحه ساز فراهم کرده است که در ادامه روش استفاده از دو المنتور و صفحه ساز ویژوال کامپوزر بیان می شود.

انواع صفحات لندینگ

صفحه فرود opt-in pge: در طراحی این صفحات بخش های سایت مانند هدر و فوتر و سایدبار وجود دارد.

صفحه فرود  click through: هدف طراحی این صفحات ارجاع بازدید کننده به صفحه دیگری از سایت است. برای تبدیل نرخ بازدیدکننده به مشتری در خرید محصول یا خدمات استفاده می شود.

صفحه فرود lead generation: این صفحات در ازای دانلود یک فایل رایگان یا دریافت خبرنامه، اطلاعات تماس مشتریان را برای ارتباطات بعدی دریافت می کند.

بازدیدکنندگان سایت پس از مشاهده این نوع صفحات یکی از اقدامات زیر را انجام می دهند:

  • محتوای صفحه را مشاهده می کنند سپس خارج می شوند.
  • از طریق لینک هایی که در صفحه قرار داده شده به سایر بخش های سایت وارد می شوند.
  • بسته به هدف شما از لندینگ پیج، ایمیل خود را وارد می کنند یا محصول معرفی شده را می خرند
  • مقاله کاملی در مورد لندینگ پیج چیست و نمونه های موفق لندینگ با المنتور و ویژوال کامپوزر راست چین موجود است که می توانید آن را مطالعه کنید. لندینگ پیج های وردپرس را نیز می توانید از لینک  https://www.rtl-theme.com/category/wp-themes/single-page-wordpress/  دانلود کنید.

چطور یک مسابقه جذاب برای کاربران وردپرسی ایجاد کنیم؟

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بهترین مارکت پلیس وردپرس: مقایسه راست چین و ژاکت

وردپرس با داشتن سهم 43% از سایت های دنیا یکی از بهترین…

۱۴۰۲-۰۹-۲۷

بهترین قالب های آموزشی 2023 در وردپرس

دنیای آموزش آنلاین پر از فرصت های کسب درآمد است شما با…

۱۴۰۲-۰۴-۲۷

هر چه باید درباره طراحی سایت طلافروشی بدانید

با توجه به ماهیت شغلی طلافروشی بسیاری از افرادی که در این…

۱۴۰۱-۰۵-۲۲

دیدگاهتان را بنویسید