صفحه اصلی > آموزش وردپرس و افزونه وردپرس : آموزش رایگان راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس

آموزش رایگان راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس

اگر یک کسب و کار فیزیکی دارید و قصد دارید با مشتریان خود در عصر دیجیتال ارتباط داشته باشید و بیشتر بفروشید. یا قصد دارید بدون نیاز به هزینه های اضافی مانند اجاره فضایی برای فروشگاه، داشتن چندین نیرو برای همکاری، هزینه های مربوط به انبار داری و مهمتر از همه فروش بدون تعطیلی 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته را داشته باشید. مسلما راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای شما ضروری است.بدون نیاز به کد نویسی و در زمان کوتاهی می توانید به راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس بپردازید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست که با افزونه ووکامرس کلیه امکانات برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی را برای شما فراهم کرده است.

قبل از شروع به کار بهتر است به چند نکته دقت کنید مثلا مخاطبانتان را بشناسید، نام مناسب برای فروشگاه تان انتخاب کنید، هاستی بخرید که مناسب سایت شما باشد و یا قالب فروشگاهی وردپرسی را انتخاب کنید که مناسب بوده و قابلیت سفارشی سازی برای فروشگاهتان را داشته باشید.

1- شناخت مخاطب هدف

شما مشتریانی با ویژگی های جمعیت شناختی، مکانی، ترجیحات، علاقه‌مندی‌، سطح درآمد و تحصیلات، سن و سال و جنسیت متفاوت دارید. سال ها پیش هدف بازاریابی، تولید یک محصول و فروش آن به مشتریان و حتی تولید محصول و ایجاد نیاز در آن ها برای خرید بود. امروزه شناخت نیاز مشتریان و برآورده کردن آن هدف بازاریابی است. اما چرا شناخت مخاطب هدف اهمیت دارد و چگونه می توان مخاطبان هدف را شناخت.

چرا شناخت مخاطب هدف اهمیت دارد؟

  • اگر مخاطبان را بشناسید می توانید راه دسترسی به آنها را پیدا کنید.
  • با دانستن چگونگی انتخاب و مقایسه محصولات توسط مشتریان، می توانید محتوا در سایت را مطابق نیازشان تنظیم و اولویت بندی کنید.
  • از نظرات آن ها درباره خدماتی که ارائه می دهید مطلع شوید.
  • با شناخت آنچه مخاطبان می خواهند، کل فعالیت های سایت مربوط به مخاطبان می شود.
  • آنچه مشتریان به آن اهمیتی نمی دهند را می توانید از سایت خود حذف کنید و تمرکزتان را بر روی آنچه مخاطبان از خدمات توصیف می کنند قرار دهید.

8 راه کارآمد برای شناخت مخاطب هدف برای فروشگاه خرید آنلاین شما

هر زمان که می خواهید محصولی را به بازار عرضه کنید، بزرگترین اشتباهی که می توانید انجام دهید این است که فکر کنید محصول شما برای همه است. این مانند تیراندازی بدون هدف است. اگر می خواهید در توسعه کار خود موفق باشید، مجبور خواهید بود تا حد امکان مشتریان ایده آل خود را تعریف کنید. داشتن یک بازار پر از مشتری، به خصوص یافتن مخاطب هدف برای فروشگاه آنلاین بسیار مهم است. برای این کار باید به دنبال شناخت مخاطب هدف خود باشید تا به طور موثرتر هدف گذاری کنید.

  1. درک اهمیت مخاطبان هدف تجارت الکترونیک

یکی از نگرانی های اساسی که مشاغل آنلاین با آن روبرو هستند هجوم ترافیک نامربوط در وب سایت است. هیچ انكاری وجود ندارد كه آخرین ابزارها و روش ها به مشاغل كمك می کند كه ترافیك را به پلتفرم های خود هدایت كنید. مهارت های اساسی تجارت الکترونیکی ار جمله سئو و استراتژی محتوای مناسب می توانند بلافاصله 100،000 بازدید تصادفی را به سمت شما جلب کنند، اما در مقایسه با 500 بازدید از کاربرانی که واقعا به دنبال خدمات یا محصول شما هستند، از اهمیت کمتری برخوردار خواهند بود. در نتیجه اگر بدانید مخاطب مورد نظرتان به دنبال چه چیزی هستند، می توانید همان درآمد را با منابع کمتری بدست آورید.

  1. مخاطبان خود را بشناسید

مخاطب در صنعت تجارت الکترونیکی متفاوت از دنیای واقعی است. فروشندگان در اینترنت مانند یک فروشگاه فیزیکی با مشتریان در تعامل نیستند. از این رو، قضاوت در مورد رفتار و شخصیت شخص تقریباً متفاوت است. اگر شما یک فروشگاه آنلاین برای لباس ورزشی دارید مهم است که سبک زندگی و رفتار افرادی که ورزشکار هستند را درک کنید. با تحقیقات اولیه و شناخت مخاطب هدف می دانید مشتری بالقوه شما چرا چگونه و چه زمانی از شما خرید می کند.

  1. مشتری بالقوه خود را بشناسید

با ایجاد یک پروفایل شخصی برای هر کاربر که از فروشگاه آنلاین شما بازدید می کند می توانید درک درستی از بازار هدف خود داشته باشید. هنگامی که مشخص شود که باید روی چه کسی تمرکز کنید، تصمیمات بازاریابی شما بسیار ساده تر می شوند. شما قادر خواهید بود گروهی از پروفایل های مشابه مشتری را به طور انتخابی هدف قرار دهید.

  1. بخش بندی مشتریان

اکنون که پروفایل مشتری را ایجاد کرده اید، بهتر است مخاطبان هدف فروشگاه تجارت الکترونیک خود را طبقه بندی کنید. از اطلاعات جمعیتی مانند نام، آدرس، رفتار کاربر و غیره استفاده کنید. در حقیقت، شیوه های مدرن نشان می دهد که مشاغل باید به سبک زندگی، حرفه و نیازهای مشتری توجه کنند. این امر به فروشگاههای آنلاین کمک می کند تا از کاربران بهتر استفاده کنند و همچنین پیام های تبلیغاتی را به درستی ارائه دهند.

  1. نظرسنجی ها و بازخورد مشتری را انجام دهید

آگاهی در باره نظرات و بازخورد مشتریان و حتی نظرسنجی مختصری از کاربران جدید در مورد علایقشان باعث می شود تا در ابتدا نیازهای مشتریان را بشناسید و به آن ها توجه کنید. داده های حاصل از نظرسنجی ها و بازخورد مشتری می توانند به صورت گرافیکی نمایش داده شوند تا ببینید تجارت الکترونیک شما در کجا ایستاده است و کدام بخش قابل بهبود است. علاوه بر این، به دلیل برقراری ارتباط منظم با مشتریان، می توانید از آنها بخواهید که بررسی های مربوط به محصول یا خدمات را در سایت شما ثبت کنند.

  1. تبلیغات و پروموشن های را بشناسید

هنگامی که مخاطبان مورد نظر خود را برای فروشگاه آنلاین خود مشخص کردید، قدم بعدی مراقبت از ترفیعات برند شما است. مشتریان طرفدار ترفیعات هستند و به محبوبیت برند شما از طریق بازاریابی دهان به دهان کمک می کنند. در همین راستا، اکثر شرکت ها انگیزه مناسبی برای ارائه ترفیعات بازاریابی دارند.

  1. رقبا را ببینید

این شاید یکی از مهمترین جزئیاتی است که مشاغل باید از آن ها مراقبت کنند. در تجارت الکترونیکی توجه به پیگیری رقبا و استراتژی های آنها دارای اهمیت زیادی است. بعضی اوقات رقبا همان محصول یا خدمات شما را ارائه می دهند ولی از استراتژی متفاوتی در بازاریابی برای رسیدن مخاطبان مناسب استفاده می کنند و سهم فروش بیشتری به دست می آورند. بنابراین پیگیری مخاطبان رقیب روشی کارآمد برای شناختن بازار است.

  1. تلاشهای بازاریابی خود را دوباره ارزیابی کنید

حالا که یک ایده از نحوه شناخت مخاطب هدف الکترونیکی دارید، زمان آن رسیده که برنامه خود را مرور کنید و چند نکته را در نظر بگیرید.ببینید آیا بازار هدفتان از محصولات شما سود خواهند برد؟ سعی کنید بفهمید چه چیزی باعث تصمیم‌گیری در میان مشتریان تان می شود؟ چند بار می توانید با آن ها همکاری کنید؟ پاسخ به همه این پرسش‌ها باید به شما کمک کند تا استراتژی کسب‌ و کار خود را با توجه به مخاطب هدف فروشگاه آنلاین خود آماده کنید.

2- انتخاب نام فروشگاه

یکی از قسمت های مهم برای شروع راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس انتخاب نام مناسب برای فروشگاه است. هر چند قبل از آن نیاز به برندسازی و کارهای فنی مانند سئو و داشتن سایتی با امکانات عالی دارید اما انتخاب نام می تواند در موفقیت و شناخته شدن شما موثر باشد.

ویژگی های نام انتخابی شامل موارد زیر است:

  •  اگر نامی که انتخاب می کنید خلاقانه باشد باعث می شود در ذهن مخاطب باقی بماند و دوباره به سایت شما برگردند.
  • نام انتخابی بهتر است خلاصه و کوتاه باشد تا بعدا در انتخاب دامنه دچار مشکل نشوید یا مجبور نباشید از مخفف نام فروشگاه استفاده کنید.
  • انتخاب نامی که به زمینه کاری و فعالیت شما اشاره کند، همزمان به بازاریابی کسب و کارتان کمک می کند.
  •  نام انتخابی باید تلفظ و املای راحت داشته باشد تا در ذهن مخاطب باقی ماند.
  • در انتخاب نام دقت کنید که منحصر به فرد باشد و مشابه برندهای بزرگ نباشد چون ممکن است به دلیل تشابه اسمی مشتریانتان را از دست بدهید و آنها را به صورت ناخواسته به سمت رقیب خود بفرستید.

راه های بررسی آزاد بودن نام دامنه

بررسی آزاد بودن دامنه ir

برای بررسی آزاد بودن دامنه ir می توانید به سایت ایرنیک بروید و از قسمت دامنه > ثبت دامنه را انتخاب کنید. مطابق شکل می توانید دامنه را از نظر آزاد بودن بررسی کنید.

بررسی آزاد بودن سایر دامنه ها

با استفاده از سایت who.is می توانید آزاد بودن دامنه مورد نظر را با کلیه پسوند ها بررسی کنید. با وارد کردن نام دامنه اگر نام دامنه انتخابی شما آزاد باشد همچنین سایر پسوندهای آزاد را نیز به شما معرفی می کند. کاربرد دیگر این سایت این است که درصورتی که دامنه آزاد نباشد می توانید اطلاعات مالک دامنه را مشاهده کنید.

نحوه انتخاب نام دامنه

بعد از انتخاب نام فروشگاه به سراغ سایت هایی مانند namemesh و  leandomainsearch و  bustaname و … بروید. در این سایت ها با انتخاب کلمه های مورد نظرتان نام دامنه را با پسوند های مختلف مثلcom و org و….به شما پیشنهاد می دهند. مثلا در سایت NameMesh با دادن کلمه ای کلیدی پیشنهادهای متنوعی از فرمت های مختلف نام مانند نام کوتاه، نام سئو شده، نام با ترکیبی از پیشوند مختلف و یا نام جالب و با مزه را ارائه می دهد.

بررسی آزاد بودن نام دامنه در شبکه های اجتماعی

بعد از انتخاب نام بلافاصله یک اکانت با نام فروشگاهتان در شبکه های اجتماعی بسازید. امروز همه کسب و کارها در کنار سایت خود در یک یا چند شبکه اجتماعی صفحه ای برای معرفی خود دارند. برای اطمینان از آزاد بودن نام فروشگاهتان در شبکه های اجتماعی لازم نیست همه شبکه ها را بررسی کنید. سایت namecheckr  به شما کمک می کند تا بدانید که آیدی شما در کدام شبکه‌های اجتماعی و حتی پسوندهای دامنه ثبت شده و یا آزاد است.

3- راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس

  راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس راهی آسان برای داشتن یک فروشگاه آنلاین است. افزونه ووکامرس یک افزونه فروشگاه ‌ساز رایگان است که بر روی وردپرس نصب می شود و به راحتی قابل تنظیم شدن است. قسمتی از مزیت های این افزونه شامل موارد زیر است:

  • آسان بودن پیکر بندی و اجرای ووکامرس
  • افزونه کاملا رایگان است.
  • از فارسی حمایت می کند.
  • واحد پولی ریال، تومان، هزار ریال و هزار تومان برای این افزونه تعریف شده است.
  • شامل لیست استان ها و شهر های ایران است.
  • با نصب این افزونه ابزار هایی همچون محدود کردن فروش به استان های خاص، تماس برای قیمت، فارسی سازی قیمت ها و … در اختیار خواهید داشت.
  • بصورت پیش‌فرض ووکامرس با تمامی قالب‌های وردپرس استاندارد سازگار است.
  • پشتیبانی از درگاه های پرداختی که تمام درگاه های عضو شاپرک را پشتیبانی می نماید از جمله مزیت این افزونه است.
  • امکان فروش محصول فیزیکی یا خدمات مجازی خدمات (ارائه خدمات هاست و دامنه)، سیستم رزرواسیون، سیستم همکاری در فروش
  • امکان تعیین نحوه ارسال برای مشتریان در مورد محصولات فیزیکی

با این همه ویژگی مثبت و راحتی کار بریم سراغ ساخت فروشگاه با ووکامرس

قدم 1: تنظیم دامنه و هاست برای سایت وردپرس

ابتدا هاست مناسب با فروشگاهتان را خرید داری کنید همان طور که قبلا در مقاله  چطور بهترین هاست وردپرس را انتخاب کنیم؟ یا در مقاله هزینه طراحی سایت، ویژگی های هاست برای سایت وردپرس را بررسی کردیم نیاز به یک هاست لینوکسی یا هاست وردپرس دارید تا امکان نصب وردپرس بر روی آن باشد. هاست شما حداقل نیاز به فضای 250 مگابایت نیاز دارد.

پس از خرید هاست و ثبت دامنه باید هاست و دامین را به هم متصل کنیم. اگر هاست و دامین را از یک شرکت خریداری کرده باشید شرکت میزبان این کار را خودکار انجام می دهد اما اگر هاست و دامین را از شرکت های جداگانه خریداری کرده باشید باید هاست و دامین را به هم متصل کنید. برای این کار نیاز به تنظیم یا ست کردن DNS دارید. DNS یا همان Domain Name System سرویسی است که دامنه‌ها را به آدرس‌های IP تبدیل می‌کند. هر هاست دارای دو یا چند آدرس DNS اختصاصی است که باید آنها را در دامنه خود تنظیم نمایید.

نکته: بعد از خرید هاست ایمیلی برای شما می آید که  DNS ها را مشخص می کند اگر ایمیلی حاوی اطلاعات دی ان اس دریافت نکردید از شرکتی که هاست را خرید کرده اید بخواهید این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند. بعد از دریافت DNS به پنل دامنه بروید و در فیلدهایی که عموما Name Server (به اختصار NS) نامیده می‌شود، مقادیر DNS هاست خود را کپی نمایید.

قدم 2: نصب وردپرس

نصب وردپرس بسیار آسان است و تنها با چند کلیک می توانید وردپرس را نصب کنید. ابتدا به پنل هاست خود بروید در سی پنل بسته نصبی فشرده وردپرس را در پوشه public_html هاست خود آپلود کنید. سپس از حالت فشرده خارج کنید.  پوشه ای به نام wordpress در روت اصلی شما ایجاد شده است محتویات این پوشه را درون پوشه public_html انتقال دهید. اکنون با فراخوانی آدرس سایتتان مراحل نصب وردپرس را کامل کنید. در صورت وارد کردن نام دیتابیس و اطلاعات دیگر، اگر اطلاعات را بدون خطا و به طور صحیح وارد کنید، پیغام نصب موفقیت آمیز وردپرس را دریافت می کنید. برای مشاهده مراحل کامل و تصویری وردپرس در هاست می توانید مقاله های  نصب وردپرس در دایرکت ادمین و نصب وردپرس در سی پنل را مطالعه نمایید.

قدم 3: نصب ووکامرس

برای نصب ووکامرس کافی است به پیشخوان وردپرس بروید و از مسیر افزونه ها>افزودن را انتخاب کنید. ووکامرس Woocommerce را در قسمت انتخاب کلید واژه جستجو کنید و بعد از نصب فعال نمایید.

بعد از نصب ووکامرس برای فارسی کردن این افزونه نیاز به نصب فارسی ساز ووکامرس دارید. این افزونه نیز در مخزن وردپرس موجود است و از مسیر افزونه ها>افزودن افزونه ووکامرس فارسی را انتخاب و نصب کنید.

 

قدم 4: پیکربندی افزونه ووکامرس

حال باید افزونه ووکامرس را پیکر بندی کنید. برای پیکر بندی نیاز است محل فروشگاه، نوع محصولی که دارید، حوزه ای که قصد فروش محصولات را دارید را مشخص کنید. به ترتیب مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا نام کشور و شهر و آدرس فروشگاه را وارد کنید. افزونه ووکامرس چون از زبان فارسی پشتیبانی می کند لیست تمام استان ها و شهر های ایران را دارد.

نوع محصولی که قصد فروش آن را دارید را انتخاب کنید، به عنوان مثال مد و لباس و سلامت و زیبایی و….

همچنین می توانید مشخص کنید محصولات شما به صورت فیزیکی هستند یا اینکه مشتریان پس از خرید امکان دانلود آن را دارند.

و در ادامه افزونه هایی که مورد نیاز شما است را پیشنهاد می دهد.

از این مرحله فعلا بگذرید نیازی به نصب jetpack نیست.

 

و آخرین مرحله هم پیغام نصب با موفقیت ووکامرس به شما نمایش داده می شود که می توانید به پیشخوان وردپرس برگردید و راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس را آغاز کنید و به ثبت محصول و تغییر تنظیمات بپردازید.

بعد از انجام مراحل نصب به سراغ انتخاب قالب برای فروشگاه می رویم.

4- انتخاب قالب برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس

کاربران در اولین برخورد با فروشگاه با ظاهر سایت شما روبرو می شوند. همانطور که در ورود به یک فروشگاه فیزیکی اگر مشتری با محیطی نامنظم و قفسه های بهم ریخته مواجه شود، نمی تواند محصول مورد نظرش را پیدا کند و حتی ممکن است مغازه شما را ترک کند در مورد فروشگاه های آنلاین نیز این موضوع وجود دارد.

اگر فروشگاه اینترنتی شما ظاهری بهم ریخته داشته باشد کاربران گیج می شوند و سایت شما را ترک می کنند و به سراغ سایت دیگری می روند. هر چند فقط داشتن قالب زیبا کافی نیست بلکه کیفیت خدماتی که ارائه می دهید بسیار مهم است اما در اولین ورود مشتریان، باید بتوانید آن ها را در سایت نگه دارید تا خریدی داشته باشند و با خدمات شما آشنا شوند.

انتخاب قالب به دو صورت انجام می شود هم می توانید بعد از نصب ووکامرس یک قالب پیش فرض وردپرس را انتخاب کنید و ازقسمت تنظیمات قالب >سفارشی سازی را انتخاب کنید و سایت را متناسب با نیازتان سفارش سازی کنید. راه آسان تر و مطمئن تر برای انتخاب قالب در هنگام ساخت فروشگاه با ووکامرس استفاده از قالب های آماده است. کافی است با مخاطبان خود آشنا باشید و با توجه به ویژگی های مخاطبانتان مانند جنسیت، سن و سایر ویژگی هایی که در بالا به آن اشاره شد قالب مناسب را انتخاب کنید.

 

در مقاله با عنوان بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس کدامند به معرفی تعدادی از قالب های برتر فروشگاهی پرداختیم. در هنگام انتخاب قالب برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس قالب انتخابی شما بهتر است شامل موارد زیر باشد:

  • منو و ناوبری راحت در ساخت فروشگاه با ووکامرس بسیار مهم است. مشتریان باید به راحتی بتوانند به دسته بندی محصولات و ساب منو ها بروند تا بتوانند محصولی را که می خواهند پیدا کنند.
  • به روانشناسی رنگ در انتخاب قالب متناسب با مشتریان و محصولات توجه کنید. مسلما رنگ فروشگاه مواد غذایی با رنگ فروشگاه عطر متفاوت است.
  • از قالب های بروز با پشتیبانی حرفه ای استفاده کنید.
  • سرعت لود صفحات سایت بسیار مهم است نباید مشتریان برای دیدن ویژگی های یک محصول و یا رفتن به سبد خرید و یا مقایسه محصولات زمان زیادی منتظر بمانند.
  • استفاده از تصاویر جذاب مخصوصا در هدر سایت یا داشتن لندیگ یا صفحه فرود جذاب از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • دارا بودن پلاگین های مربوط به نمایش محصول به صورت اسلایدر بسیار مهم و ضروری است. چون مشتری نیاز دارد کالا را از نزدیک و از ابعاد مختلف ببیند.
  • دارا بودن بردکرامب یا مسیری که کاربران انتخاب کرده اند برای جلوگیری از گم شدن کاربران در سایت
  • امکان افزودن سوالات متداول به محصولات
  • نمایش محصولات مرتبط با هر محصول
  • جستجو حرفه ای از اهمیت بالایی برخورد است باید کاربران به راحتی سرچ در سایت را پیدا کنند
  • دارا بودن افزونه مگامنو مخصوصا زمانی که دسته بندی محصولات شما زیاد است
  • امکان فیلتر بر اساس ویژگی های مورد نظر کاربر
  • قابلیت مقایسه و افزودن به علاقه مندی ها

قالب مارکتو  قالب بسیار زیبا و حرفه ای و دارای بینهایت رنگ بندی و طرح بندی مختلف است. این قالب با داشتن امکانات متنوع مانند اسلایدر های زیبا، مگامنوی های عمومی و افقی حرفه ای با قابلیت ویرایش و افزودن بدون کدنویسی، بی نهایت فونت فارسی  و 16 دموی منحصر به فرد یکی از قالب های حرفه ای وردپرس برای سایت های فروشگاهی است. قالب مارکتو سرعت بالایی دارد و با صفحه ساز المنتور سازگار است.

قالب پیشنهادی دیگر برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس قالب Cyberwire با امکانات کاملی مانند امکان نمایش محصول در چند سبک، هدر و فوتر های متنوع، سازگاری کامل با افزونه چند فروشگاهی، اسلایدرهای متنوع، صفحه وبلاگ اختصاصی و حرفه ای و 17 دمو مختلف است.

بعد از خرید قالب فروشگاهی وردپرس کافی است این قالب را بر روی هاست خود نصب کنید. نصب قالب با نصب وردپرس کمی متفاوت است. تمامی قالب های راست چین دارای بسته نصب آسان هستند که کار را برای شما راحت می کنند. در این مقاله  آموزش گام به گام بسته نصب آسان وردپرس برروی سی پنل را آموزش داده ایم و می توانید کمتر از 10 دقیقه قالب را بر روی هاست نصب کنید.

با همه مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس آشنا شدید امیدواریم توضیحات براش شما کافی باشد. در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهام از ما بپرسید.

مطلب مشابه را مطالعه کنید.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

منابع یادگیری php؛ معرفی بهترین و بروزترین منابع دنیا

به گزارش ویجیاتو زبان برنامه‌نویسی PHP یکی از محبوب ترین زبان های…

۱۴۰۲-۱۲-۲۳

8 افزونه کاربردی برای سایت فروشگاهی

برای اضافه کردن امکانت جدید به سایت کافیست از افزونه های وردپرس…

بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس (6 افزونه با کاربردهای متنوع)

حمل و نقل بخش مهمی از کسب و کار شماست و مشتریان انتظار دارند…

۱۴۰۱-۱۱-۰۴

دیدگاه کاربران (0 دیدگاه)

  1. سلام شما بسیار عالی هستید ممنون بابت این اموزش های خوبتون
    من می خواهم یک سای ت برای یه شخص عکاس و تیزر ساز طراحی کنم که نمونه کارهای غکاسیو فیلکبرداریش رو داخلش قرار بده به نظرتون از کدوم قالب استفاده کنم و با صفحه ساز المنتور دارم کار می کنم ممنون میشم زاهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید