صفحه اصلی > قالب وردپرس : بهترین مارکت پلیس وردپرس: مقایسه راست چین و ژاکت

بهترین مارکت پلیس وردپرس: مقایسه راست چین و ژاکت

مقایسه راست چین و ژاکت

وردپرس با داشتن سهم 43% از سایت های دنیا یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی انواع سایت فروشگاهی، شرکتی، آموزشی، شخصی، رزرو نوبت و… است. یکی از ویژگی های وردپرس داشتن قالب های وردپرس و افزونه های مختلف است و همین مورد باعث شده تا امکان طراحی سایت بدون کدنویسی با این CMS فراهم شود.

در حال حاضر بیش از قالب در تم فارست وجود دارد و می توانید نسخه های فارسی و راست چین شده این محصولات را از مارکت پلیس های ایرانی مانند راست چین و ژاکت خریداری کنید. هر دو مارکت پلیس دارای بهترین محصولات اورجینال هستند. اگر قصد خرید قالب یا افزونه از این سایت ها دارید در ادامه امکانات و مزایای هر کدام را توضیح می دهیم.

معرفی سایت راست چین

اولین مارکت پلیس وردپرس در ایران که بیش از 10 سال سابقه دارد و در حال حاضر 6000 محصول متنوع را دارد. در این سایت می توانید انواع محصولات برای طراحی سایت مانند قالب و افزونه وردپرس، اسکریپت، قالب HTML و… را خریداری کنید. راست چین دارای بیش از 4000 فروشنده از سراسر ایران است که بهترین محصولات اورجینال را فارسی  و راست چین عرضه می کنند. از جمله ویژگی های سایت راست چین می توان بروز رسانی رایگان محصولات، دسترسی مدام العمر به محصولات، 66 ماه پشتیبانی رایگان، ضمانت بازگشت وجه نام برد.

معرفی سایت ژاکت

سایت ژاکت دارای 8 سال سابقه است و دارای انواع قالب و افزونه وردپرس استو در حال حاضر 4000 محصول در این سایت بفروش می رسد و می توانید انواع قالب و افزونه وردپرس و قالب HTML را از این دسایت خریداری و دانلود کنید. سایت ژاکت دارای خدماتی مانند بروز رسانی خودکار محصولات و ۶ ماه گارانتی بازگشت وجه است.

مقایسه سایت ژاکت و راست چین

برای خرید از سایت های فروشگاهی اطمینان از کیفیت محصولات حرف اول را می زند، همچنین مواردی مانند پشتیبانی، تنوع محصولات، قیمت و پشتیبانی در انتخاب بسیار تاثیر گذار هستند در ادامه در مورد هر کدام بیشتر توضیح می دهیم

تنوع محصولات

در زمینه تنوع محصولات، راست چین برتری دارد. در راست چین، علاوه بر قالب‌های وردپرس، افزونه‌های وردپرس، اسکریپت‌های وردپرس و همچنین قالب‌ها و افزونه‌های سایر سیستم‌های مدیریت محتوا مانند جوملا، پرستاشاپ و… نیز موجود است همچنین در سایت راست چین تعداد زیادی از محصولات ایرانی ارائه شده که با توجه به اینکه این محصولات دقیقا طبق نیاز کاربران است یک مزیت برای این سایت محسوب می شود. در ژاکت، بیشتر قالب‌ها و افزونه‌های وردپرس ارائه می‌شود و سایر محصولات سهم کمتری دارند.

کیفیت محصولات

کیفیت محصولات در هر دو سایت متفاوت استتیم کنترل کیفی راست چین تمامی محصولات را با دقت بالا بررسی می کند و  همواره در تلاش است که محصولات دارای آخرین بروز رسانی باشند. محصولات ارائه شده در ژاکت هم دارای کیفیت قابل قبولی است. در کل با خیال راحت می توانید محصولات هر دو مارکت را بر روی سایتتان نصب کنید.

قیمت محصولات

قیمت محصولات در هر دو سایت متفاوت است. برخی از محصولات در هر دو سایت گران هستند و برخی دیگر ارزان هستند. به عنوان مثال قالب وودمارت در سایت راست چین 853 هزارتوامن و در سایت ژاکت 645 هزارتومان به قیمت به فروش می رسد.و این تفاورت قیمت در راست چین به خاطر امکانات اضافه شده به این محصولات است.

پشتیبانی

پشتیبانی در هر دو سایت خوب است. هر دو سایت پشتیبانی 6 ماهه رایگان ارائه می‌دهند. در صورت بروز مشکل در استفاده از محصول، می‌توانید از پشتیبانی سایت کمک بگیرید. امکان ارسال سوالات از طریق تیکت و تماس تلفنی برای هر دو مارکت وجود دارد.

رابط کاربری

هر دو سایت رابط کاربری قابل قبولی دارند و به راحتی می توانید محصولات مورد نظرتان را پیدا کنید. محصولات را بر اساس فیلترهای متنوع و دسته های مختلف پیدا کنید، به سبد خرید اضافه کنید و پرداخت را انجام دهید.

برخی ویژگی‌های خاص

راست چین در تلاش است تا نیاز کاربران برای محصولات وردپرس را برطرف کند و مواره با ارائه خدمات مختلف برای جلب رضایت کاربران در تلاش است و توانست یک میلیون رضایت از خرید را برای کاربران فراهم کند . ارائه آموزش کار با محصولات و برگزاری دوره های تخصصی وردپرس از جمله ویژگی های راست چین است.

 

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بهترین قالب های آموزشی 2023 در وردپرس

دنیای آموزش آنلاین پر از فرصت های کسب درآمد است شما با…

۱۴۰۲-۰۴-۲۷

هر چه باید درباره طراحی سایت طلافروشی بدانید

با توجه به ماهیت شغلی طلافروشی بسیاری از افرادی که در این…

۱۴۰۱-۰۵-۲۲

قالب فروش دوره آنلاین وردپرس

تا به حال به این فکر کرده اید که از دانش خود…

۱۴۰۱-۰۲-۱۸