صفحه اصلی > اخبار و بروزرسانی ها : طراحی صفحه محصول در قالب وودمارت

طراحی صفحه محصول در قالب وودمارت

قالب وودمارت یک قالب ویژه است که برای ساخت فروشگاه‌های آنلاین با WooCommerce بهینه شده و یک رابط فوق‌العاده سریع و تجربه کاربری خوبی فراهم می‌کند. در وودمارت این قابلیت برای شما وجود ندارد که صفحه محصول خود را طبق سلیقه خودتان ویرایش کنید؛ طراحی صفحه محصول در قالب وودمارت به راحتی میتوان گفت یکی از بهترین قابلیت و امکانات این قالب وردپرس است که به این ترتیب می‌توانید محصول خود را به مشتریان و بازدیدکنندگان سایت خود با شکوه و بسیار حرفه ای تر نمایش دهید.

این کار بسیار ساده است فقط باید طبق آموزشی که در ادامه در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم پیش بروید.

برای این کار شما با بخش چیدمان سرکار خواهید داشت که پس از نصب و راه اندازی قالب وودمارت باید ابتدا این گزینه را فعال سازی کنید.

از منوی “المنتور” به بخش “تنظیمات” بروید و گزینه “چیدمان‌ها” را فعال کنید. سپس می‌توانید به طراحی صفحه محصول در قالب وودمارت بپردازید.

ایجاد صفحه محصول دلخواه

بعد از نصب و راه اندازی قالب وودمارت بخش جدیدی با نام چیدمان‌ها به پیشخوان شما اضافه خواهد شد این گزینه به صورت خودکار است و لازم نیست کار خاصی انجام بدهید البته به یاد داشته باشید باید مرحله قبل را طی کرده باشید. شما با استفاده از این گزینه میتوانید صفحات داخلی سایتتان را ویرایش کنید.

زمانی که شما قصد داشتید صفحه محصول خود را سفارش سازی کنید میتوانید بر اساس دسته‌بندی و زیر مجموعه‌های هر دسته‌بندی طراحی متفاوتی داشته باشید.

در این بخش از بخش چیدمان ها گزینه افزودن نوشته را بزنید تا بتوانید یک چیدمان جدید برای خود ایجاد کنید سپس مانند تصویر زیر میتوانید نوع چیدمان، نام چیدمان و همچنین برای آن شرط ایجاد کنید که نوع چیدمان باید برگه محصول تکی باشد نام نیز دلخواه است و میتوانید هر نامی انتخاب کنید.

ایجاد صفحه محصول دلخواه

قبل از هرکار یک محصول منتشر یا پیش‌نویس کنید.

چیدمان های پیشفرض قالب وودمارت

همان طور که در تصویر بالا دیدی در زمان ایجاد یک طرح دلخواه، بخشی از چیدمان های از پیش آماده شده وجود دارد. با انتخاب طرح پیشفرض و کلیک بر روی دکمه ایجاد چیدمان، همان طرح برای شما در حالت المنتور ایجاد می‌شود و شما میتوانید به سادگی طرح را به سلیقه و نیاز محصول خود شخصی سازی کنید. در ضمن من یک دوره آموزشی دارم که کامل بخش چیدمان های قالب وودمارت را بررسی کردم و توضیح دادم که چی هست و چطوری میشه ازش استفاده کرد اگر دوست داشتید می توانید این دوره رو هم بررسی کنید.

همانگونه که در تصویر بالا ملاحظه کرده‌اید، هنگامی که شما یک طرح دلخواه ایجاد می‌کنید، بخشی از چیدمان های از پیش آماده شده وجود دارد. با انتخاب طرح پیشفرض و کلیک بر روی دکمه “ایجاد چیدمان”، این چیدمان به شکل المنتور برای شما ایجاد خواهد شد. این مورد به شما این امکان را میدهد که طرح مورد نظر خود را به آسانی و با توجه به سلیقه و نیازهای محصول خود، سفارشی‌سازی کنید.

خرید قالب ودومارت

اگر قالب وودمارت را نصب کرده اید بهتر است اکنون به دانلود و نصب آن بپردازید که بنده پیشنهاد میکنم از قالب وودمارت راست چین استفاده کنید.

زیرا قالب وودمارت راست چین بدون نیاز به پلاگین اضافی یک قالب همه کاره است که به همراه اپلیکیشن اندروید (فقط در راست چین) خدمت شما عزیزان قرار گرفته است؛ این قالب توانست در یک سال رکورد فروش تمامی قالب‌های فروشگاهی را شکسته و با بیش از 18000 فروش موفق به محبوب‌ترین محصول فروشگاهی تبدیل شود.

در نتیجه

طراحی صفحه محصول در قالب وودمارت یکی از نیازهای کاربران است که در مورد سفارش سازی صفحات محصول اطلاعاتی ندارند، که در این مقاله به صورت 0 تا 100 به این موضوع پرداختیم. از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، اگر در این زمینه تجربه‌ای دارید خوشحال می‌شویم با ما در میان بگذارید.

منو از اجزای اصلی سایت است که می تواند باعث بهبود تجربه کاربری شود و نرخ تعامل با سایت را بالا ببرد. اگر دوست دارید منوهای قالب وودمارت را نیز سفارش سازی کنید بهتر است سری به مقاله ساخت مگامنو در قالب وودمارت بزنید در این مقاله به صورت 0 تا 100 به این موضوع پرداخته شده است.

سوالات متداول (FAQ)
  • چگونه تصاویر محصول را به صفحه محصول اضافه کنیم؟

در صفحه ویرایش محصول در ووکامرس، شما می‌توانید تصاویر محصول را از بخش “تصویر شاخص محصول” اضافه کنید. این تصاویر شامل تصویر اصلی محصول و تصاویر اضافی هستند.

  • چگونه می‌توان یک محصول ایجاد کرد؟

برای ایجاد صفحه محصول در ووکامرس، وارد پیشخوان وردپرس شوید و به بخش “محصولات” بروید. سپس بر روی “افزودن محصول” کلیک کنید. از اینجا می‌توانید جزئیات محصول را وارد کرده و تصاویر، توضیحات، قیمت و سایر اطلاعات مرتبط با محصول را اضافه کنید.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

۶ افزونه برای تبدیل ChatGPT به یک دستیار کاربردی

ChatGPT یک چت بات جدید مبتنی بر هوش مصنوعی است که سر‌وصدای زیادی به‌پا…

10 موتور جستجوی بزرگ که می توانید به جای گوگل از آنها استفاده کنید

به دنبال حفظ حریم خصوصی بیشتر یا تجربه جستجوی بدون آگهی هستید؟…

ساخت آزمون آنلاین با اسکریپت آزمون ساز آنلاین

مهمترین نیاز امروزه افراد باتوجه به شرایط های پیش رو، برگزاری کلاس…

دیدگاهتان را بنویسید