صفحه اصلی > آموزش وردپرس و افزونه وردپرس : اپلیکیشن وردپرس چیست؟ چرا باید از اپلیکشن استفاده کنیم؟

اپلیکیشن وردپرس چیست؟ چرا باید از اپلیکشن استفاده کنیم؟

اپلیکیشن وردپرس فروشگاهی، خبری، بلاگ و املاک

اپلیکیشن وردپرس

میزان استفاده از موبایل روز به روز در حال افزایش است و به طور میانگین 56 درصد کاربران با استفاده از موبایل به اینترنت وصل می شوند. رشد استفاده از موبایل باعث تغییر الگوریتم های گوگل در رتبه بندی سایت‌ ها شده است. بنابراین داشتن نمایش مناسب برای موبایل یک امتیاز مثبت برای سایت شما محسوب می شود. واکنشگرا یا ریسپانسیو بودن سایت ها برای نمایش مناسب در گوشی های موبایل و تبلت موضوع بسیار مهم در طراحی رابط کاربری در سال های اخیر بود که در حال حاضر بسیار رایج شده و کمتر سایتی است که واکنشگرا نباشد. با این وجود سایت های واکنشگرا گاهی در نمایش عکس ها در گوشی موبایل با مشکل مواجه می شوند.

بیشتر افراد ترجیح می دهند با استفاده از تلفن همراه خود به جستجو و خرید در فروشگاه آنلاین بپردازند. تحقیقات نشان داده 51 درصد از کاربران تلفن های هوشمند اظهار داشتند که با جستجوی از طریق تلفن همراه محصولات و مارک های جدیدی پیدا می کنند. در کل اپلیکیشن ها روشی مناسب و سریع برای ارائه مطالب شما و ارائه تجربه بهتر کاربری برای کاربران موبایل هستند. بنابراین باتوجه به حجم بالایی از کاربران که با موبایل سایت شما را باز می کنند داشتن اپلیکیشن ضروری به نظر می رسد. البته منظورمان این نیست که هزینه زیادی صرف طراحی اپلیکیشن موبایل کنید. چرا که علاوه بر هزینه اپلیکیشن، طراحی اپلیکیشن زمان بر است و نیازمند طراحی رابط کاربری متناسب با وب سایتتان دارد.

اپلیکیشن های آماده وردپرس (wordpress application) می توانند از طریق پلاگین هایی سازگار با قالب بر روی پوسته وردپرسی نصب و راه اندازی شوند. به عنوان مثال اپلیکشن فرمساز و مدیریت فرم یک نمونه از آن است. تصور کنید با بکارگیری اپلیکشن فروشگاهی و خبری، کاربران شما می توانند محصولات، مطالب و اخبار شما را حتی اگر افلاین باشند، ببینند. این یک ویژگی جذاب از بکارگیری اپلیکشن است.

اپلیکیشن فرمساز وردپرس

مزایای داشتن اپلیکیشن متناسب با سایت

  • با استفاده از اپلیکیشن‌ امکان استفاده‌ ی آسان و سریع برای کاربران فراهم می شود. کاربران سریعتر می توانند به اطلاعات مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند.
  • به جای ارسال اخبار و اطلاعیه‌ها از طریق ایمیل می توانید با استفاده از اپلیکیشن و از طریق نوتیفیکیشن های موبایل این اخبار را برای کاربران ارسال کنید. چرا که افراد ممکن است روزانه ایمیل ‌های خود را چک نکنند و اطلاعیه‌ هایی که از طریق ایمیل برای آن‌ها ارسال کرده ‌اید مشاهده نکنند.
  • داشتن اپلیکیشن در کنار وبسایت یک مزیت رقابتی برای شما محسوب می شود و باعث می شود یک قدم جلوتر از رقبایتان باشید.
  • فراهم کردن دسترسی آسان تر و سریع تر برای کاربران موجب تعامل بیشتر با کاربران می شود.
  •  کاربران به جای بازدید از وب سایت شما در یک مرورگر می توانند برنامه را از صفحه اصلی موبایل خود راه اندازی کنند تا به وبلاگ مورد علاقه خود، فروشگاه آنلاین، وب سایت یا انجمن آنلاین دسترسی پیدا کنند. به این ترتیب تجربه کاربری بهتری برای کاربران ارائه می دهید.
  • 57 درصد از کاربران اینترنتی وب سایت هایی که برای گوشی همراه فرندلی نیستند را توصیه نمی کنند.
  • اپلیکیشن تلفن همراه سرعت بارگذاری و عملکرد بهتری دارند.
  • می توانید با ادغام اپلیکیشن خود با قابلیت های دستگاه تلفن همراه مانند استفاده از دوربین، شناسه لمسی و موارد دیگر امکانات و تجربه بهتری برای کاربران فراهم کنید.

در کل اپلیکیشن های وردپرس قدرت انتشار را در دستان شما قرار می دهد و ایجاد محتوا، نوشتن، ویرایش و انتشار پست ها در سایت، بررسی آمار و تعامل بهتر و بیشتر با کاربران، مشاهده و پاسخ به کامنت ها و رابط کاربری و تجربه کاربری بهتر را برایتان فراهم می کنند.

اپلیکیشن وردپرس

اپلیکیشن ها چطور با افزایش درآمد شما کمک می کند؟

بسیاری از سایت های بزرگ مانند ترب، زنبیل، دیجی کالا، خانومی، دیوار، موتن رو، با سلام، تخفیفان، گاج مارکت، نت برگ و… در کنار سایت خود اقدام به راه اندازی اپلیکیشن وب کرده اند و سود بسیاری به دست آورده اند. به عنوان مثال از زمان راه‌اندازی وب اپلیکیشن دیجی کالا این سایت با رشد ۲۰۰ درصدی از لحاظ سفارش، درآمد و بازدید کننده نسبت به سال گذشته روبرو شده است.

همچنین شبکه اجتماعی پینترست دریافت که به دلیل عملکرد ضعیف در نمایش موبایل تنها ۱ درصد از بازدید ها از این شبکه اجتماعی توسط موبایل انجام می شد. به همین دلیل اقدام به راه اندازی وب اپلیکیشن بهینه برای تلفن های همراه کردند که نتیجه افزایش 60 درصدی در استفاده کاربران و همچنین افزایش 40 درصد در زمان صرف شده در مقایسه با وب سایت در تلفن همراه بود. با افزایش این تعداد بازدیدکننده ، 44 درصد در درآمد تبلیغاتی پینترست افزایش یافت.

یک نمونه موفق دیگر شرکت میک مای تریپ است. این شرکت بزرگ مسافرتی که در هند در حال فعالیت است با راه اندازی وب اپلیکیشن خود امکان رزرو سریع بلیط را برای کاربران فراهم کرد. به این ترتیب با افزایش ۱۶۰ درصدی تعداد بازدیدها و کاهش 20 درصد در نرخ پرش همراه بود.

اگر از وبسایت وردپرس استفاده می‌کنید می توانید به راحتی اپلیکیشن همگام با وبسایت خود داشته باشید. با اپلیکیشن هایی که مخصوص ووکامرس هستند اطلاعات محصولات فروشگاه شما از طریق API ووکامرس دریافت می شوند و به صورتی کاربر پسند در اپلیکیشن به نمایش گذاشته می شود. به این ترتیب هرگاه محصول جدیدی اضافه کنید و یا تغییری در وبسایت ایجاد کنید بلافاصله و به صورت خودکار در اپلیکیشن نیز نمایش داده می شوند.

اگر وب سایت وردپرس با ووکامرس دارید در کمترین زمان و بدون نیازبه داشتن مهارت برنامه نویسی می توانید اپلیکیشن خود را بسازید. در مخزن وردپرس تعدادی اپلیکیشن وردپرس رایگان موجود است، اما ترجمه و راست چین نشده اند.

بهترین اپلیکیشن های وردپرس را از کجا خریداری کنیم؟

امروزه کاربران موبایل در اکثر موارد بسیار قابل توجه تر از نسخه دسک تاپ هستند و موتور گوگل نیز توجه ویژه ای به نسخه موبایل وب سایت ها دارد. اپلیکیشن وردپرس یک راهکار سریع و ساده برای راه اندازی نسخه موبایل کاربران خود است. اپلیکیشن ووکامرس برای اندروید به شما به عنوان مدیر نیز می توانید برای مدیریت محصولات و گزارشات به سادگی از آن بهره بگیرید. ساخت اپلیکیشن وردپرس خیلی ساده است. تنها با چند کلیک و بدون کدنویسی نصب و راه اندازی می شوند. این اپلیکیشن ها بدون شارژ ماهیانه به صورت مستقل ارائه می شوند.

اپلیکیشن های موجود در راست چین شامل انوع اپلیکیشن برای وبسایت فروشگاهی woocommerce application، سایت خبری، سایت مشاور املاک، سایت موسیقی، اپلیکیشن مناسب پخش فیلم، اپلیکیشن آگهی و دایرکتوری و انواع مختلف اپلیکیشن وردپرس متناسب با نیاز شماست. این اپلیکیشن ها با بسیاری از قالب های سازگار می باشند. همچنین در اندروید و iOS کار می‌کنند. اگر به دنبال اپلیکیشن وردپرس کاربردی، استاندارد و فارسی شده هستید، متناسب با نیازتان می توانید اپلیکیشن موردن نیازتان را از سایت راست چین تهیه کنید.

همان طور که دیدید به راحتی و با سرعت، بدون نیاز به کد نویسی و با هزینه کم و مقرون به صرفه می توانید اپلیکیشن وردپرس متصل به سایت وردپرس خود را ایجاد کنید و از مزیت هایی که گفتیم بهره مند شوید. سایر آموزش های وردپرس را مشاهده کنید.

برچسب ها :
طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

منابع یادگیری php؛ معرفی بهترین و بروزترین منابع دنیا

به گزارش ویجیاتو زبان برنامه‌نویسی PHP یکی از محبوب ترین زبان های…

۱۴۰۲-۱۲-۲۳

8 افزونه کاربردی برای سایت فروشگاهی

برای اضافه کردن امکانت جدید به سایت کافیست از افزونه های وردپرس…

بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس (6 افزونه با کاربردهای متنوع)

حمل و نقل بخش مهمی از کسب و کار شماست و مشتریان انتظار دارند…

۱۴۰۱-۱۱-۰۴

دیدگاه کاربران (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید