برای هر مفهومی که سرچ می کنید در نتایج گوگل احتمالا فیلم و ویدئوی دیده اید. بنابراین اهمیت اسکیما بیشتر از پیش مشخص شده است. اسکیما انواع مختلفی دارد و یکی از مهمترین آنها اسکیمای ویدئو و فیلم است که اطلاعات بیشتری در مورد محتوای آن به گوگل ارائه می کند. در این مطلب آموزش ایجاد اسکیمای ویدئویی نمایش داده شده است.

اسکیمای ویدئو

ایجاد استراکچر دیتای Video

در مورد فیلم گوگل سعی دارد به طور خودکار جزئیات مربوط به فیلم را بفهمد. بنابراین می توانید با علامت گذاری ویدیو خود با VideoObject صریحاً اطلاعاتی از جمله توضیحات، آدرس، تصویر کوچک، تاریخ بارگذاری و مدت زمان فیلم را نشان دهید.

چند روش مختلف برای پیاده سازی اسکیما ویدئو در صفحه وجود دارد. یکی از محبوب ترین روش ها از طریق Google Tag Manager است. برای شروع اجرای سکیما با استفاده از Google Tag Manager ابتدا باید کد JSON-LD مربوطه را ایجاد کنید. از آنجا که ما در اینجا در مورد اسکیما ویدیویی صحبت می کنیم، اجازه دهید نگاهی به “VideoObject” بیندازیم.کد JSON-LD برای فیلم به شکل زیر است:

<script type=”application/ld+json”>
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “VideoObject”,
“name”: “Name of your video “,
“description”: “The description of the video.”,
“thumbnailUrl”: “https://www.example.com/thumbnail.jpg”,
“uploadDate”: “2020-07-31T08:00:00+08:00”,
“duration”: “PT1M90S”,
“publisher”: {
“@type”: “Organization”,
“name”: “Name of your organization”,
“logo”: {
“@type”: “ImageObject”,
“url”: “https://example.com/logo.jpg”,
“width”: 700,
“height”: 350
}
},
“contentUrl”: “https://www.example.com/video/123/file.mp4”,
“embedUrl”: “https://www.example.com/embed/123”,
“interactionCount”: “422514485”
}
</script>

آموزش ستاره دار کردن مطالب وردپرس در نتایج گوگل

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)