صفحه اصلی > آموزش ویژوال کامپوزر : چگونه از LinkedIn برای کسب و کار بیشتر برای آژانس خود استفاده کنید

چگونه از LinkedIn برای کسب و کار بیشتر برای آژانس خود استفاده کنید

[ad_1]

راب هریس: چگونه از لینکدین برای کسب و کار بیشتر برای آژانس خود استفاده کنید

لینکدین قدرتمندترین پلتفرم شبکه تجاری برای شرکت های B2B است. اگر از آن استفاده نمی کنید کسب و کار بیشتری برای آژانس خود کسب کنید، یک فرصت طلایی را از دست می دهید.

در این مقاله، من نشان خواهم داد که چگونه استفاده از LinkedIn می تواند به شما کمک کند تا خط لوله خود را با سرنخ های با کیفیت بالا پر کنید و قدرت خود را در صنعت خود افزایش دهید.

ابتدا اجازه دهید خودم را معرفی کنم، من یک توسعه دهنده وب در یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در انگلستان به نام هستم در نهایت آژانس. به عنوان یک آژانس B2B، ما از طرفداران بزرگ لینکدین هستیم و برای من شخصاً به من کمک کرد تا یک برند شخصی بسازم که منجر به ایجاد سرنخ و کسب و کار جدید شود.

محتوای لینکدین من در مورد وب سایت ها و نحوه تبدیل آنها به ماشین های تولید کننده سرب است. در صورت تمایل به با من در لینکدین ارتباط برقرار کنید و مطالب من را بررسی کنید

چرا باید از لینکدین برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید؟

لینکدین دیگر یک پلت فرم شرکتی، کاریابی و اشتراک گذاری CV نیست. این یک شبکه اجتماعی تجاری است که در آن شما می توانید در مورد هر چیزی صحبت کنید و گفتگوهای واقعی و قابل تامل داشته باشید.

بهترین چیز در حال حاضر دسترسی ارگانیکی است که لینکدین در مقایسه با دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام به شما می دهد. گزارش ها حاکی از آن است کمتر از 1 درصد از کل کاربران لینکدین در حال ارسال محتوا هستند بر روی پلت فرم. این به این معنی است که فرصت بیشتری برای دیده شدن محتوای شما در مقایسه با سایر پلتفرم‌های اجتماعی وجود دارد، زیرا اشباع کمتری وجود دارد که باعث می‌شود افزایش دنبال‌کننده آسان‌تر شود.

آمار استفاده از لینکدین: کاربران فعال در مقابل تولیدکنندگان محتوا
کاربران لینکدین که محتوا تولید می کنند، 9 میلیارد بار در هفته به اشتراک می گذارند. منبع: لینکدین

بسیاری از مشاغل در هر پلتفرم رسانه اجتماعی حضور دارند. این یک اشتباه بزرگ است، به ویژه برای شرکت های کوچک و متوسط ​​(SMEs).

“هیچ کس نمی خواهد یک جک همه حرفه ها و استاد هیچ یک باشد.”

تلاش‌های خود را فقط به یک پلتفرم اصلاح کنید و تلاش‌های خود را بر ایجاد یک مخاطب درگیر متمرکز کنید.

مهم است که پلتفرم مناسبی را انتخاب کنید که اکثریت مخاطبان هدف شما هستند پاتوق کردن برای شرکت های B2B، لینکدین پلتفرم انتخابی است. اگر B2C هستید، شاید اینستاگرام مناسب‌تر باشد. هنگامی که یک فالوور کوچک ایجاد شد و شما به طور مداوم هر روز پست می‌فرستید، باید ارتباطات ارزشمندی ایجاد کرده باشید، تعدادی سرنخ ایجاد کرده باشید و شاید حتی کسب‌وکار جدیدی کسب کرده باشید. از تجربه شخصی، تقریباً چهار ماه طول کشید تا کسب‌وکار جدیدی را از لینکدین خود برنده شوم، اما دیده‌ام که برخی از سازندگان جدید تنها در عرض یک ماه برنده کار شده‌اند!

چرا یک برند شخصی بهتر از یک نمایه شرکتی است؟

دو نوع پروفایل وجود دارد که می توانید در لینکدین داشته باشید. اینها نمایه شخصی شما یا نمایه صفحه شرکت هستند. شما می توانید از هر یک از این پروفایل ها ارسال کنید، اما یکی نتایج بسیار بیشتری نسبت به دیگری به شما می دهد.

یک نمایه شخصی لینکدین در مقایسه با پروفایل شرکت، دسترسی ارگانیک بهتری را در الگوریتم به شما می دهد. بنابراین، مهم است که از پروفایل شخصی خود استفاده کنید و به جای تکیه بر برند شرکت خود، یک برند شخصی ایجاد کنید.

برندهای شخصی قدرتمند هستند زیرا مردم از مردم خرید می کنند

وقتی به تسلا فکر می کنید، به ایلان ماسک فکر می کنید. وقتی به مایکروسافت فکر می کنید، به بیل گیتس فکر می کنید.

داشتن این رقم برای نشان دادن کسب و کار شما تفاوت را ایجاد می کند. برخی از نمونه‌های دیگر برندهای شخصی بزرگ عبارتند از: گری واینرچوک، مارکوس شریدان، استیون بارتلت، که همگی مالک/دارای آژانس‌های بازاریابی هستند.

چگونه از لینکدین برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

اولین قدم برای یک مبتدی لینکدین روشن کردن آن است حالت سازنده لینکدین، زیرا این به شما ویژگی های بیشتری می دهد و به جای آن دکمه اتصال شما را به دکمه دنبال کردن تبدیل می کند. هنگامی که این فعال است، شما باید پروفایل خود را با در نظر گرفتن مخاطب هدف خود بهینه کنید.

در اینجا چند مرحله برای شروع بهینه سازی نمایه سازنده لینکدین آورده شده است:

  1. یک عکس نمایه بارگذاری کنید – آن را برجسته کنید و چهره خود را به وضوح نشان دهید.
  2. یک بنر نمایه آپلود کنید – این املاک و مستغلات عالی برای تبلیغ خدمات شما است، بنابراین عاقلانه از آن استفاده کنید.
  3. یک عنوان ایجاد کنید که به مردم بگوید چه کاری انجام می دهید، برای چه کسی و چگونه می توانید کمک کنید.
  4. از بخش درباره خود به عنوان پیشنهاد آنلاین خود استفاده کنید – به سرنخ های بالقوه بپیوندید و راه حل های خود را برای آنها مطرح کنید و داستان خود را به آنها بگویید
  5. پیوند وب سایت خود را اضافه کنید که در بالای نمایه شما ظاهر می شود یا پیوندی به هر چیزی که می خواهید ترافیک را به سمت آن هدایت کنید.
  6. موضوعات مرتبط (هشتگ) را در اطراف جایگاه خود اضافه کنید زیرا این موارد به دنبال کنندگان بالقوه نشان می دهد که بیشتر درباره چه چیزی پست می کنید
  7. بخش مشاغل خود را به روز کنید – مطمئن شوید که این به روز است و برای نشان دادن کار خود چند پیوند به اسناد خارجی، عکس ها، سایت ها، ویدیوها و ارائه ها اضافه کنید.
  8. نمایش فراخوان‌های اقدام (CTA)، پیشنهادات، مطالعات موردیو محبوب ترین پست ها در بخش ویژه شما.
مثال نمایه سازنده لینکدین: راب هریس
نمونه ای از پروفایل سازنده لینکدین: راب هریس. منبع: لینکدین

هنگامی که نمایه شما راه اندازی شد و به طور کامل به عنوان یک نمایه سازنده واقعی بهینه شد، اکنون زمان شروع ارسال محتوا است.

نکاتی در زمینه تولید محتوای لینکدین

زمانی که به تازگی سفر لینکدین خود را شروع کرده اید، دشوار است که بدانید درباره چه چیزی باید پست کنید. برخی آن را آسان می‌دانند، اما وقتی برای اولین بار شروع کردم، برای من سخت بود که بدانم چگونه می‌توانم یک توسعه‌دهنده باشم و آیا محتوای توسعه‌دهنده اصلاً در لینکدین مرتبط است یا خیر. معلوم شد که مردم تشنه محتوای مرتبط با وب سایت هستند.

برای چند ماه اول، همه چیز در مورد آزمایش این است که چه چیزی برای مخاطبان شما مفید است و چه چیزی برای شما مفید نیست. من به سرعت دریافتم که ساخت محتوای من تا حد امکان کاربر پسند باعث می شود که مخاطبان بیشتری در دسترس باشند.

چند روزی هست که مطالب فنی بیشتری پست می کنم، اما یک ترکیب خوب بهترین کار را برای مخاطبان مختلف پیدا می کند، چه بنیانگذاران کسب و کار، آژانس ها یا توسعه دهندگان. تا زمانی که بتوانید به وضوح نشان دهید که می دانید درباره چه چیزی صحبت می کنید، مردم به سرعت اعتماد پیدا می کنند و برای تخصص شما ارزش بیشتری قائل می شوند و به طور بالقوه با شما در تماس خواهند بود.

می توانید هر چقدر که دوست دارید در لینکدین پست کنید. برخی هر روز، برخی دیگر هر روز هفته و برخی حتی دو بار در روز پست می‌گذارند. این کاملاً به شما و میزان وقت آزاد شما بستگی دارد، اما ترجیح شخصی من هر روز هفته است.

وقتی برای اولین بار شروع به کار کردم، هفته ای دو بار پست می گذاشتم، سپس به زودی سه بار شد، و سپس آن را به هر روز هفته افزایش دادم.

ترجیحات هر کس متفاوت است، اما چیزی که می توانم بگویم این است که شما به همان اندازه که می گذارید، از آن خارج می شوید، بنابراین اگر هنوز فقط دو بار در هفته پست می گذارید، منتظر تعداد زیادی سرنخ جدید نباشید. “

مهم است که در ذهن افراد باقی بمانید، بنابراین پست کردن روزانه به آن کمک می کند و نمایه شما را قادر می سازد بسیار سریعتر رشد کند.

خیلی مهمه که تا حد امکان به جایگاه خود بچسبید برای اینکه مردم شما را دنبال کنند دلیل بیاورید اگر در مورد هر چیزی و هر چیزی پست می کنید، به اندازه کافی قلاب قوی برای دنبال کردن افراد نخواهید داشت و آنها به زودی در مورد آنچه شما در مورد آن هستید گیج می شوند. شما هم باید نشان دهید که انسان هستید. اغلب پست‌های رویدادهای واقعی بیشترین تعامل را به خود جلب می‌کنند، بنابراین نشان دادن شخصیت و مبارزات زندگی روزمره طبیعی است و چیز خوبی برای پست کردن است. من شخصاً از ارسال پست در مورد سیاست یا مذهب اجتناب می کنم زیرا این موضوعات می توانند به سرعت مخاطبان شما را از خود دور کنند و حتی ممکن است باعث بحث و جدل شوند، که من قطعاً برای آن اینجا نیستم.

چرا مهم است که کل کسب و کار شما در لینکدین فعال است

آیا می خواهید تعامل شما حتی سریعتر افزایش یابد؟ سپس کل تیم خود را تشویق کنید که پست کنند.

اگر کسب و کار شما و کارمندان آن در لینکدین فعال هستند، توجه بیشتری به محتوا و شرکت شما خواهد داشت. بعلاوه، کارکنان شما هر کدام ارتباطات خاص خود را خواهند داشت – دسترسی شما را بیش از هر زمان دیگری گسترش می دهد.

در نهایت آژانس از این روش دقیق برای به رسمیت شناختن نام تجاری خود در صنایعی که هدف آن بودیم استفاده کردیم، و نتایج این بود که این روش تأثیر گذاشت زیرا مردم محتوا و تأثیر لینکدین ما را تکمیل می کردند. تا به امروز، ما چند پوستر معمولی داریم که بخش‌های مختلف بازاریابی را پوشش می‌دهند، و اکثریت تیم فعالانه با محتوای یکدیگر درگیر هستند – تشویق دیگران به مشارکت و کمک به دیده شدن آن توسط افراد بیشتری.

ویژگی Notify Employees' LinkedIn
استفاده از ویژگی «به کارکنان اطلاع دهید» برای افزایش تعامل در پست‌های صفحه شرکت. منبع: بررسی کننده شبکه های اجتماعی

چگونه ثابت بمانیم و هر روز پست بگذاریم

یکی از بزرگترین چالش در ساخت یک برند شخصی، ثابت نگه داشتن چیزهاست و هر روز برای پست کردن و تعامل فعال با جامعه حاضر می شوید. همه زندگی‌های پرمشغله‌ای دارند، اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید زمان خود را به طور موثر مدیریت کنید تا غرق نشوید و در نهایت روزهایی را از ارسال پست بگذرانید یا به طور کامل تسلیم نشوید.

اولین توصیه من برای ثابت ماندن هر روز این است که محتوای خود را برای هفته از قبل دسته ای بنویسید. هر هفته یک ساعت را در برنامه خود قرار دهید تا به شما فرصت داده شود تا حداقل پنج پست برای هفته بعد بنویسید.

نوشتن چندین پست در یک حرکت بسیار ساده‌تر است، به جای ایجاد هر روز آن‌ها، زیرا گاهی اوقات زندگی در مسیر قرار می‌گیرد. هنگامی که مجموعه ای از محتوای خود را برای هفته نوشته اید، زمان آن فرا رسیده است آنها را برنامه ریزی کنید تا هر روز به طور خودکار پست شوند یعنی یک چیز کمتر برای فکر کردن.

نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی HubSpot CRM
برنامه ریزی پست های اجتماعی به صورت انبوه با نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی HubSpot. منبع: HubSpot

مهم است که به نظرات پاسخ دهید، اما گاهی اوقات ممکن است بسیار طاقت فرسا شود و حواس پرتی ایجاد شود و تمرکز خود را روی شغل واقعی خود از دست بدهید.

بنابراین، حذف نیم ساعت در روز در برنامه خود برای تمرکز بر پاسخ دادن به نظرات و درگیر شدن با پست های دیگران، به تقویت پست شما و رشد بیشتر برند شخصی شما کمک می کند. “

اگر وقت شما برای لینکدین خیلی گرانبها است و واقعاً از نظر وقت فقیر هستید، همیشه می توانید نوشتن محتوای خود را به یک نویسنده شبح لینکدین یا یک نویسنده برون سپاری کنید. آژانس بازاریابی اجتماعی. نه تنها کپی رایترهای خبره ای خواهید داشت، بلکه اگر کمک دیگری در دسترس باشد، مقداری از استرس را از بین می برد.

مزایای ساخت یک برند شخصی

ایجاد یک برند شخصی مزایای زیادی دارد – چه صاحب کسب و کار یا حتی یک کارمند. این مزیت اصلی این است که می تواند برای شما سرنخ ایجاد کند که امیدوارم به معنای برنده شدن در کسب و کار جدید باشد. حتی به عنوان یک کارمند در آژانس FINALLY، من به دلیل نفوذ لینکدین خود در تجارت آنها را به دست آورده ام.

مزیت دیگر این است که می تواند فرصت های شغلی جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد. وقتی دانش و تجربیات خود را هر روز پست می کنید چه کسی به رزومه نیاز دارد؟

مردم به سرعت احساس می کنند که شما را می شناسند و یاد می گیرند که مهارت شما چقدر خوب است، بنابراین وقتی فرصت های شغلی جدیدی به دست می آورید تعجب نکنید. همچنین می تواند فرصت های دیگری مانند کنسرت های سخنرانی، حضور در پادکست، پست های وبلاگ مهمان، و شاید حتی حمایت مالی.

اسکرین شات از وبینار زنده آژانس FINALLY
راب هریس در اولین وبینار زنده خود. منبع: لینکدین

در نهایت، شما ارتباطات جدید ایجاد می کنید و جامعه ای از افراد همفکر بسازید. شبکه شما یکی از مهم ترین چیزهایی است که می توانید ایجاد کنید و لینکدین بستر مناسبی برای انجام آن است.

به طور خلاصه

اگر شما یک تجارت B2B هستید و به دنبال کسب و کار بیشتر هستید، لینکدین در حال حاضر بهترین پلتفرم اجتماعی برای دستیابی به این هدف است.

داشتن یک نمایه بهینه، پست کردن مداوم هر روز و جاسازی خود در انجمن لینکدین به شما کمک می کند به اهداف خود برسید.

تمرکز بر برند شخصی شما کلیدی است (به یاد داشته باشید، مردم از مردم خرید می کنند) بنابراین با این ارتباطات جدید مانند دوستان جدید رفتار کنید!

اگر از این پست لذت بردید و سؤال دیگری دارید لطفاً با من در لینکدین ارتباط برقرار کنید، و من خوشحال خواهم شد کمک کنم.

مقالات مرتبط:

[ad_2]

Source link

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

نحوه ایجاد یک گروه دکمه در وردپرس با ویژوال کامپوزر

ویژوال کامپورز قابلیت افزدون امکانات متنوعی به سایت شما را دارد از…

نحوه اضافه کردن ماسک های SVG سفارشی به تصاویر با CSS در ویژوال کامپوزر (ماسک رایگان)

[ad_1] حالا بیایید وارد مراحل شویم. اول از همه، شما نیاز دارید…

جامعه وردپرس به اوکراین باز می گردد

[ad_1] WordPress Gives A Hand یک رویداد خیریه است که در سه…

دیدگاهتان را بنویسید