صفحه اصلی > آموزش ویژوال کامپوزر : چگونه زمان خود را به طور موثر مدیریت کنید

چگونه زمان خود را به طور موثر مدیریت کنید

 

برنامه ریزی کارها

برنامه شما اینجاست تا شما را راهنمایی کند – نه اینکه هر ثانیه به شما بگوید چه کاری انجام دهید.

چیزی که روهان فهمید این است که ارزشی برای توصیف هر روز برای او ندارد. در عوض، او بر روی کارهایی که باید در این هفته انجام دهد تمرکز می کند و اولویت آنها (وزن) را مشخص می کند.

همانطور که روز فرا می رسد، مواردی را از لیست خود انتخاب کنید که می خواهید انجام دهید. این به شما کمک می کند تا برای روز برنامه ریزی کنید و از مدیریت خرد اجتناب کنید.

و وقتی در مورد “فهرست” صحبت می کنیم – منظورمان آن است.

برنامه خود را روی یک تکه کاغذ یادداشت کنید، در حالی که یک نسخه در ذهن خود نگه دارید. به این طرح مکتوب مراجعه کنید و یادداشت کنید.

همیشه تخمین‌هایی را اضافه کنید که چقدر طول می‌کشد تا این مورد دقیق تکمیل شود. حتی اگر هیچ ایده ای در مورد آن نداشته باشید. همانطور که کارها را انجام می دهید – برآوردهای اولیه خود را مرور کنید تا در آینده دقیق تر شوید.

در مورد آن فکر کنید:

  • روی چیزهایی که می خواهید به انجام برسانید تمرکز کنید
  • برای هر حرکتی برنامه ریزی نکنید
  • به وظایف خود وزن اضافه کنید
  • لیست خود را در قالب مکتوب نگه دارید
  • همیشه تخمین ها را اضافه کنید

برنامه ریزی زمان

همه اینها در مورد این است که برنامه روزانه شما چگونه خواهد بود.

در حالی که “برنامه ریزی چیزها” به شما کمک می کند تا به داستان های کاربران بزرگتر و ابتکارات جدید رسیدگی کنید، “برنامه ریزی زمان” به مدیریت عملیات روزانه و “کسب و کار طبق معمول” کمک می کند.

در واقع، برنامه ریزی زمانی شما باید شامل نقاطی برای پرداختن به نکاتی باشد که در فهرست «برنامه ریزی چیزها» خود نوشته اید.

طرح به چه صورت است؟

همچنین برای یک هفته برنامه ریزی شده است، باید فواصل زمانی که برای عملیات روزانه شما در نظر گرفته شده باشد را شامل شود. برای مثال، روهان زمانی را برای رسیدگی به مسائل در WordPress.org به عنوان یک نهاد جداگانه اختصاص می‌دهد و دقیقاً می‌داند که قرار است چقدر زمان را در آنجا بگذراند. در مورد فعالیت های اجتماعی هم همینطور.

در مورد چیزها، سطح انتزاع خود را بالا نگه دارید. برای چیزی که کمتر از یک ساعت طول می کشد برنامه ریزی نکنید.

نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که زمان را برای استراحت رزرو کنید. ما نمی توانیم 8 ساعت پشت سر هم کار کنیم. وقفه ها به ما کمک می کند تیزبینی و سازماندهی بهتری داشته باشیم. به علاوه، به شما زمان می دهد تا ذهنیت خود را بین فعالیت های مختلف تغییر دهید.

مهم است که بپذیرید در همان ابتدا شکست خواهید خورد. برنامه ریزی زمان بر اساس آزمون و خطا است – هرچه بالغ می شوید، برنامه ریزی شما بهتر می شود. آنچه مهم است این است که شما باید برنامه خود را مرور کنید، شکست ها را کشف کنید و به دنبال راه حل باشید.

در مورد آن فکر کنید:

  • برای فعالیت های روزانه وقت خود را رزرو کنید
  • جاهایی برای “برنامه ریزی کارها” بگذارید
  • وقفه ها را تعریف کنید
  • آماده شکست، یادگیری، سازگاری باشید

سخت در مقابل آسان

درک اینکه چه احساسی در مورد شروع روز خود دارید بسیار مهم است.

روهان ترجیح می دهد روز خود را با چند کار آسان شروع کند تا به پیروزی های سریع برسد و برای بقیه روز روحیه مثبتی ایجاد کند. به این ترتیب، به آرامی وارد ریتم خواهید شد و درست قبل از زنگ بسته شدن، آماده رسیدگی به “اژدها” خواهید بود.

در عین حال، افرادی هستند که ترجیح می دهند در طول روز با تصمیمات سخت زود برخورد کنند تا سرعت خود را کاهش دهند.

به جریان انرژی خود فکر کنید. اگر صبح‌ها احساس انرژی بیشتری می‌کنید – فوراً به سراغ موارد کد سخت بروید. اگر جغد هستید، از کوچک شروع کنید و با پیشرفت روز سطحی از پیچیدگی را اضافه کنید.

در مورد آن فکر کنید:

  • آیا از شروع با کارهای آسان یا سخت راحت هستید؟

سلب مسئولیت (و نتیجه گیری)

همه چیز ممکن است برای شما کار نکند زیرا روهان چیزها را از دیدگاه خود به اشتراک می گذاشت.

همه ما افرادی هستیم با ترجیحات و عادات خودمان. ما شخصیت ها، انگیزه ها و سرعت های متفاوتی داریم. فقط به این دلیل که مارک والبرگ در ساعت 3:30 صبح از خواب بیدار می شود تا مراسم خود را شروع کند، به این معنی نیست که شما باید این کار را انجام دهید.

در عوض، به این نگاه کنید که چه چیزی برای شما و شرکت شما بهتر است یا آژانس. با ایده های بسیار زیاد، پیدا کردن یک دندانه طلایی برای ساعت درونی نسبتاً آسان است.

و مهمتر از همه، چیزهای جدید را به طور منظم امتحان کنید. شما هرگز نمی دانید چه تاثیری ممکن است بر زمان شما داشته باشد.

آیا نکات و ترفندهای مدیریت زمان خود را دارید؟ آنها را زیر بالش نگیرید و آنها را با ما به اشتراک بگذارید – به انجمن ما بپیوندید.

[ad_2]

Source link

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

نحوه ایجاد یک گروه دکمه در وردپرس با ویژوال کامپوزر

ویژوال کامپورز قابلیت افزدون امکانات متنوعی به سایت شما را دارد از…

نحوه اضافه کردن ماسک های SVG سفارشی به تصاویر با CSS در ویژوال کامپوزر (ماسک رایگان)

[ad_1] حالا بیایید وارد مراحل شویم. اول از همه، شما نیاز دارید…

جامعه وردپرس به اوکراین باز می گردد

[ad_1] WordPress Gives A Hand یک رویداد خیریه است که در سه…

دیدگاهتان را بنویسید