صفحه اصلی > آموزش ویژوال کامپوزر : چگونه آژانس CTS سایت های سفارشی را با استفاده از کد کمتر با ویژوال کامپوزر ایجاد می کند

چگونه آژانس CTS سایت های سفارشی را با استفاده از کد کمتر با ویژوال کامپوزر ایجاد می کند

[ad_1]

آژانس CTS یک شرکت دیجیتال مارکتینگ متشکل از هشت نفر و با احساس مسئولیت اجتماعی قوی و تمرکز بر پروژه های مبتنی بر علت است. آنها همچنین برنامه هایی برای توسعه کسب و کار خود در آینده نزدیک دارند.

ویژوال کامپوزر با صرفه جویی در وقت و سردرد در هنگام ساخت وب سایت برای مشتریان خود به آنها کمک کرده است تا این کار را انجام دهند. با ویژوال کامپوزر، آژانس CTS می تواند ایجاد کند 100٪ از وب سایت های مشتریان خود با کد نزدیک به صفر، که به آنها اجازه می دهد بر روی ماموریت خود تمرکز کنند و تجارت خود را توسعه دهند.

در این مصاحبه، گرگ تروخیلو، یکی از بنیانگذاران و مالکان آژانس CTS ما را در این زمینه راهنمایی می کند:

  • چگونه او وارد توسعه وب شد
  • چگونه Visual Composer تمرکز توسعه دهندگان ارشد خود را بر روی کارهای پیچیده تر آسان تر کرده است در حالی که به توسعه دهندگان جوان اجازه می دهد کارهای ساده تری را انجام دهند.
  • و چگونه آنها با کار خود جهان را به مکانی بهتر تبدیل می کنند.

درباره کاری که انجام می دهید و مدت زمانی است که در این کسب و کار بوده اید، بیشتر بگویید؟

گرگ تروخیلو:
ما کمی بیش از ده سال پیش شروع کردیم و ایده این بود که یک شرکت رسانه اجتماعی ایجاد کنیم. بنابراین وب سایت ها چیزی نبودند که حتی برای ما جالب باشد. اما همانطور که شروع به انجام کارهای بیشتر در فضای بازاریابی رسانه های اجتماعی کردیم، متوجه شدیم که وب سایت ها ضروری هستند.

بسیاری از مردم به رسانه های اجتماعی به عنوان جایگزینی برای وب سایت فکر می کردند. اما ما متوجه شدیم که شما هنوز باید مردم را به سمت وب سایت سوق دهید و تجربه ای که شما آن را کنترل می کنید، برای اثربخشی کلی بازاریابی بنابراین ما شروع به فرو رفتن در وب سایت ها کردیم.

من با آموزش یک مهندس کامپیوتر هستم، بنابراین چیز زیادی در مورد دنیای وب نمی دانستم، اما بسیاری از زبان های برنامه نویسی، چه C++ یا جاوا اسکریپت، دارای شباهت های زیادی به آنها دارد بنابراین به نوعی برای من آسان بود که در مورد توسعه وب شروع به یادگیری کنم.

ده سال پیش ما فقط دو نفر بودیم. و در حال حاضر ده سال به جلو، ما هشت نفر و در حال رشد و ما خدمات به تعداد زیادی از مشتریان مختلف از غیرانتفاعی گرفته تا نویسندگان عاشقانه، وکلا، و صنایع خدماتی.

اما در واقع چیزی که ما دوست داریم روی آن تمرکز کنیم، سازمان‌های مبتنی بر علت هستند. بنابراین، چه یک شرکت انتفاعی یا غیرانتفاعی، کسی با هدف اجتماعی که می‌خواهند مطرح کنند و چگونه تلاش می‌کنند دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنند، نه فقط با فروش کفش‌های کتانی یا چیزی، بلکه از طریق آنها ماموریت بنابراین آن ها هستند مشتریان ایده آل ما – افرادی که در تلاش برای تغییر جهان هستند.

آیا می توانید به ما بگویید CTS مخفف چیست؟

گرگ تروخیلو:
آژانس ما آژانس CTS نام دارد. CTS مخفف کلمه است خلاق، فنی و اجتماعی. زمانی که کمپین‌های بازاریابی را برای مشتریان خود تنظیم می‌کنیم، روی آن‌ها تمرکز می‌کنیم.

فیلیپ گالتیک:
هر یک از آن بخش ها برای شما چه معنایی دارد؟

گرگ تروخیلو:
بنابراین هنگام ایجاد یک استراتژی برای کمپین های بازاریابی، نیاز به دانش فنی استراتژیک در مورد نحوه به کارگیری بخش های خاصی از استراتژی و همچنین احساس خلاقیت برای جذب افرادی است که می خواهید برای آنها بازاریابی کنید.

وب سایت آژانس CTS
وب سایت آژانس CTS ساخته شده در ویژوال کامپوزر. منبع: آژانس CTS

و علاوه بر این، به دلیل اینکه وب 2.0 در حال حاضر است، یک لایه اجتماعی گسترده در آن وجود دارد. بنابراین باید مطمئن شوید که ما فقط به مردم پخش نمی کنیم، بلکه بود ایجاد یک گفتگو و گفتگو

در نمایه لینکدین خود، اشاره می کنید که اولین رایانه خود را در ده سالگی ساخته اید. پیشینه پشت آن چیست؟

گرگ تروخیلو:
بنابراین وقتی من ده ساله بودم، پدرم یک شغل فناوری در ارتش کار می کرد. اسم آن را تعمیر ماهواره مایکروویو گذاشتند. و خیلی با کامپیوتر و تکنولوژی های مختلف کار کرد. و بنابراین او مقداری از آن را به خانه آورد، نه به طور خاص کار خود، بلکه بخشی از آن دانش.

بنابراین او قطعات کامپیوتر و ما با هم در ساخت یک کامپیوتر، نصب سیستم عامل و یادگیری کلی در مورد فناوری کار خواهیم کرد. من احتمالاً اولین بچه ای بودم که در بلوک خودم به اینترنت دسترسی داشتم.

آیا علاقه شدیدی به مسئولیت اجتماعی دارید؟ و اگر بله، از چه چیزی بیشتر از آن لذت می برید؟

گرگ تروخیلو:
من دوست دارم به افرادی کمک کنم که به مردم کمک می کنند. بنابراین واقعاً وقتی صحبت از مسئولیت اجتماعی به میان می‌آید، من شخصاً و در کنار افراد زیادی که موقعیت‌های بدی داشته‌اند درگیر بوده‌ام. به دلیل فقدان مسئولیت اجتماعی در جهان به طور کلی. به دلیل موقعیت‌هایی که من و افرادی که می‌شناسم تجربه کرده‌ایم، دوست دارم با سازمان‌هایی کار کنم که سعی در کاهش آن شرایط دارند.

به عنوان مثال، من شخصاً بی خانمانی را تجربه کرده ام و این کار ما را با چندین سازمان مختلف بی خانمان در منطقه به ویژه معنادار می کند. علاوه بر این، من دوستانی داشته ام که به دلیل خشونت خانگی طلاق گرفته اند. و بنابراین ما به سازمان های خشونت خانگی نیز کمک می کنیم. واقعا، ما دوست داریم با هرکسی که سعی دارد به افرادی که شرایط منفی را تجربه می کنند کمک کند، کار کنید، که یک تجربه رایج در سراسر جهان است.

ما فقط می‌خواهیم به این نوع سازمان‌ها کمک کنیم، زیرا آنها معمولاً بودجه لازم برای کار با یک شرکت بازاریابی واقعاً بزرگ را ندارند. و ما دوست داریم بتوانیم به آنها توجه کنید که شایسته آن هستند، اما با بودجه ای که می توانند از عهده آن برآیند.

فیلیپ گالتیک:
این فوق العاده است. و منظورم این است که آن مسائلی که ذکر کردید، اغلب می توانند در یک بسته ارائه شوند، درست است؟ بی خانمانی، خشونت خانگی…

گرگ تروخیلو:
آره. آنها تار عنکبوت بیرون می آیند و بسیاری از آنها یکدیگر را لمس می کنند.

فیلیپ گالتیک:
آره خیلی خوبه که اینو داری طاقچه کردن. بدیهی است که این یک راه خوب برای کمک به رشد کسب و کار شما به طور کلی است، اما هنگامی که به دیگران نیز کمک می کند، در اینجا شما برنده هستید. پس تبریک میگم آفرین.

آیا برنامه ای برای رشد بیشتر دارید؟ چقدر طول کشید تا به نقطه فعلی که در آن هستید برسید؟

گرگ تروخیلو:
بله، قطعا. بنابراین وقتی ده سال پیش شروع کردیم، فقط دو نفر بودیم و چند سال دو نفر ماندیم. همکاری با پیمانکاران برای رفع نیازها زیرا هیچ کدام از ما نمی توانستیم طراحی کنیم. ما به یک طراح نیاز داشتیم، بنابراین برای مدتی توانستیم این کار را انجام دهیم. و از آنجایی که مشتریان ما نیازهای بیشتری داشتند، فهمیدیم که وقت نداریم و پیمانکاران آن را انجام نمی دهند.

بنابراین ما نیاز داشتیم افراد را جذب کنیم و وقتی شروع به جذب کارمندان کردیم و افرادی را به طور تمام وقت مشغول به کار کردیم، متوجه شدیم که دو نفر اصلی ما می‌توانند بیرون بروند و پروژه‌های بیشتری را بفروشند. و بنابراین پروژه های بیشتر به این معنی بود که ما به افراد بیشتری نیاز داشتیم. و به نوعی در یک بوده است سیر رشد جزر و مد جایی که ما هشت کارمند داریم و سپس به شش کارمند می رسد و سپس کمی به بالا برمی گردد.

و بنابراین اکنون ما یک پایگاه کارمند واقعاً قوی داریم. آنها برای ادامه کار روی این پروژه ها هیجان زده هستند. آنها بین 2 تا 3 سال با ما کار کرده اند. ما آنها را به عنوان کارمندان جوان وارد کردیم و اکنون آنها آماده هستند تا به سمت بالا حرکت کنند و تجربه مدیریت را با نظارت بر خود کارمندان کوچک به دست آورید.

فیلیپ گالتیک:
عالیه.

گرگ تروخیلو:
آره ما قصد داریم به گسترش خود ادامه دهیم. یکی از بخش ها به طور خاص توسعه وب است، و این به دلیل چیزهایی مانند ویژوال کامپوزر به شدت تغییر کرده است. قبل از اینکه همه چیز را به صورت دستی بسازیم. نه تنها صفحه نمایش سفارشی با عملکرد سفارشی، بلکه ما منطقه مدیریت وردپرس را نیز تغییر خواهیم داد. بنابراین برای مشتریان ما کاربر پسندتر بود.

[ad_2]

Source link

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

نحوه ایجاد یک گروه دکمه در وردپرس با ویژوال کامپوزر

ویژوال کامپورز قابلیت افزدون امکانات متنوعی به سایت شما را دارد از…

نحوه اضافه کردن ماسک های SVG سفارشی به تصاویر با CSS در ویژوال کامپوزر (ماسک رایگان)

[ad_1] حالا بیایید وارد مراحل شویم. اول از همه، شما نیاز دارید…

جامعه وردپرس به اوکراین باز می گردد

[ad_1] WordPress Gives A Hand یک رویداد خیریه است که در سه…

دیدگاهتان را بنویسید