صفحه اصلی > آموزش ویژوال کامپوزر : چگونه در توییتر به عنوان مالک آژانس وب موفق شویم؟

چگونه در توییتر به عنوان مالک آژانس وب موفق شویم؟

[ad_1]

اکثر مردم برای سرگرمی و دنبال کردن افراد مشهور مورد علاقه خود در توییتر وقت می گذرانند. تنها تعداد کمی با هدف افزایش مخاطبان و بازاریابی خدمات خود محتوا تولید می کنند.

صحنه دفتر آژانس وب با افرادی که کار می کنند، عکس از آستین دیستل

به عنوان یک آژانس وب که به دنبال استفاده از توییتر به عنوان یک وسیله بازاریابی است، باید یک را دنبال کنید مجموعه ای از مراحل برای جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی

برای شروع، شما باید:

  • تعریف کنید که موفقیت برای آژانس شما چگونه به نظر می رسد
  • با یک استراتژی، و
  • در ایجاد محتوایی که منجر به کسب و کار و پرس و جوهای بیشتر می شود، عمدی باشید

اما قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم، بیایید بررسی کنیم که چرا از توییتر در مقابل سایر پلتفرم‌های رسانه اجتماعی استفاده می‌کنید.

توییتر در مقابل سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی

برخلاف دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، توییتر چنین است بیشتر متنی، که باعث سهولت و کاهش موانع ورود در مقایسه با دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی می شود. این به تجهیزات کمتری نیاز دارد و اگر شما هستید دوربین خجالتی، این یک پلت فرم عالی برای ایجاد محتوا بدون نیاز به ضبط صحبت کردن خود در دوربین است. همچنین احساس غیر رسمی تری دارد در مقایسه با لینکدین، معتبر بودن و جذاب بودن را آسان تر می کند.

علیرغم رشد اخیر پلتفرم‌های ویدئویی مانند TikTok، توییتر همچنان از نرخ رشد کاربر سالمی برخوردار است. توییتر در سال 2020 8.4 درصد رشد کرد و پیش بینی می شود که این پلتفرم در سال های آینده به رشد خود ادامه دهد (رشد با همه گیری تسریع شد). آن را نیز دارد دومین مخاطب تحصیل کرده از تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی (بعد از لینکدین) آن را به یک پلت فرم عالی برای تبلیغ خدمات آژانس وب خود تبدیل کنید.

ما توییتر را به دلیل انتخاب کردیم جامعه فناوری قوی و موانع کم ورود، اما نتایج مشابه را می توان با دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی نیز تکرار کرد. استراتژی هایی که در این مقاله در مورد آنها صحبت می کنیم می توانند برای ایجاد محتوای با کیفیت خوب در سایر پلت فرم های رسانه های اجتماعی نیز استفاده شوند.

استراتژی بازاریابی توییتر

یکی از اولین قدم ها در افزایش مخاطب و موفقیت در توییتر به عنوان مالک آژانس وب در حال تدوین یک استراتژی است.

به عنوان مثال، ممکن است بخواهید ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید، یا ممکن است بخواهید از حساب خود برای به اشتراک گذاشتن اخبار و اطلاعیه های مهم با دنبال کنندگان خود استفاده کنید. رویکردی که شما اتخاذ می کنید، بر اساس استراتژی کمی به تعویق می افتد. تعریف کنید که چه چیزی برای آژانس شما به نظر می رسد و یک استراتژی در اطراف اهداف خود ایجاد کنید.

افسانه های بازاریابی توییتر

قبل از شروع، می خواهم برخی از افسانه های رایج در مورد توییتر و به طور کلی رسانه های اجتماعی را از بین ببرم.

میم توییتر

افسانه های زیادی در مورد تولید محتوا وجود دارد. برخی از رایج ترین باورهای غلط عبارتند از:

  • برای تولید محتوا باید برون گرا باشید
  • شما باید در این زمینه متخصص باشید
  • شما باید تمام ساعات بیداری خود را در شبکه های اجتماعی بگذرانید
  • شما باید بامزه و شوخ باشید
  • شما باید یک زبان مادری انگلیسی باشید

خبر خوب این است که اینها نمی توانند دورتر از واقعیت باشند.

برای ایجاد محتوای عالی نیازی به برون گرا بودن ندارید. در واقع، برخی از بهترین تولیدکنندگان محتوا درونگرا هستند. ترفند این است که خود را از منطقه راحتی خود خارج کنید تا زمانی که تبدیل به طبیعت دوم شود.

نیاز به متخصص بودن در زمینه خود یکی دیگر از مواردی است که افراد را از ارسال پست در رسانه های اجتماعی باز می دارد. حساب‌های زیادی وجود دارند که به سادگی درباره چیزهایی که در حال یادگیری و کشف هستند پست می‌کنند، که می‌تواند منجر به موفقیت شود.

صرف زمان زیاد در شبکه های اجتماعی برای سلامت روحی و جسمی شما مضر است. برای موفقیت، لازم نیست تمام ساعات بیداری خود را در این پلتفرم ها بگذرانید. ارائه را در اولویت قرار دهید ارزش بیش از فرکانس به دنبال کنندگان شما

همچنین لازم نیست به طور طبیعی خنده دار یا شوخ طبع باشید، می توانید در تولید محتوا لحن جدی تری داشته باشید.

انگلیسی رایج ترین زبان در توییتر است، بنابراین اگر در تلاش برای ایجاد محتوا برای دستیابی به مخاطبان جهانی هستید، توییت کردن به زبان انگلیسی ترجیح داده می شود. با این حال، لازم نیست انگلیسی شما کامل باشد به منظور ایجاد محتوای با کیفیت عالی به علاوه، همیشه می‌توانید از ابزارهای دستور زبان در دسترس استفاده کنید.

شروع کار با تولید محتوا

سخت ترین بخش تولید محتوا شروع است. زمانی که فالوورهای زیادی ندارید و زمانی که شروع به توییت کردن به سمت چیزی می کنید که شبیه به ورطه است، جلب توجه سخت است. به هر حال، وقتی هیچ دنبال کننده ای ندارید، توییتر یک برنامه یادداشت برداری عالی است.

به جای ایجاد محتوای منحصر به فرد که در ابتدا هیچ کس نمی بیند، سعی کنید با اینفلوئنسرهای معروف ارتباط برقرار کنید در طاقچه شما حساب‌های موجود در جایگاه خود را با فالوورهای زیاد پیدا کنید و با اطلاعات مفیدی که دانش و تجربه شما را برجسته می‌کند، روی توییت‌های آن‌ها نظر بدهید.

محترم باشید، ارزش بیافزایید و با سایر کاربران به شیوه ای محترمانه تعامل داشته باشید. این به شما کمک می کند تا تعدادی فالوور متقابل در طاقچه به دست آورید.

راه دیگر برای به دست آوردن کشش این است که از هشتگ ها استفاده کنید (البته نه بیشتر از 2) به منظور کشف شدن به محض جلب توجه و به دست آوردن 1000 فالوور اول، استفاده از هشتگ ها را به طور کلی متوقف می کنم، همانطور که بعداً توضیح خواهم داد.

ایجاد نمایه توییتر شما

اولین قدم برای ایجاد و اجرای یک استراتژی موفق توییتر است ایجاد یک نمایه عالی و قابل پیگیری

نمایه شما باید دارای هد شات حرفه ای و خوانا باشد، توضیحی آموزنده از اینکه چرا مردم باید شما را دنبال کنند داشته باشد (از تصویر هدر برای هدایت بیشتر نقطه به خانه استفاده کنید)، و از استفاده از هشتگ خودداری کنید.

همچنین توصیه می‌کنیم به جای نمایه کسب‌وکار، یک نمایه شخصی‌سازی شده ایجاد کنید، مگر اینکه یک برند معروف باشید (در این صورت احتمالاً باید دو حساب داشته باشید).

افراد به جای یک برند، زمان آسان تری برای ارتباط و ارتباط با یک شخص دارند، و رشد یک حساب شخصی آسان تر از یک حساب شرکتی خواهید داشت. رشد یک اکانت برند غیرممکن نیست، اما بسیار سخت تر است، به خصوص زمانی که برای اولین بار شروع به کار می کنید.

نکات ایجاد محتوای توییتر

یکی از مهمترین (اگر مهم ترین نباشد) نکات تولید محتوا است انتخاب طاقچه و چسبیدن به آن. به عنوان مثال، اگر در تلاش برای جذب هستید مشتریان آژانس وب، توییت در مورد توسعه وب، و نه در مورد بیسبال.

توییت کردن در مورد موضوعات نامرتبط باعث سردرگمی مخاطبان شما می شود و باعث می شود افراد حساب شما را فالو کنند.

برخی از طاقچه ها از روی هم عبور می کنند و مرتبط هستند. به عنوان مثال، توییت کردن در مورد توسعه وب و سئو مرتبط هستند و می توانند با هم کار کنند. از کشف موضوعات دیگری که ممکن است برای مخاطبان مفید باشد خجالت نکشید.

ایجاد محتوایی که باعث ایجاد تعامل می شود و منجر به جذب فالوورهای جدید می شود، باید در این دو مورد قرار گیرد آموزش، سرگرمی، و/یا چتر موضوعات بحث برانگیز. محتوایی که در دو یا چند دسته از این دسته بندی ها قرار می گیرد معمولاً منجر به توییت های ویروسی می شود.

ما هر یک از این موارد را با جزئیات بیشتری بررسی خواهیم کرد تا به شما نشان دهیم چگونه از آنها برای یک استراتژی موفق رسانه اجتماعی استفاده کنید.

مباحث آموزشی

آموزش مخاطبان شما روش مورد علاقه من برای به دست آوردن فالوور است. توییت‌های آموزشی نه تنها برای فالوورهای شما ارزش قائل می‌شوند، بلکه آنها نیز ارزش دارند دانش خود را در یک زمینه خاص به نمایش بگذارید.

از در اختیار گذاشتن دانش خود نترسید، زیرا این ترفند بازاریابی دست کم گرفته شده ترین است که سرنخ هایی با کیفیت بالا ایجاد می کند.

اکثر افراد در توییتر می خواهند چیزهای جدیدی یاد بگیرند و کارشناسان صنعت را دنبال کنند. به همین دلیل است که آموزش مخاطبان بهترین راه برای جلب مشارکت و ترغیب مردم به دنبال کردن شماست.

مردم منابع رایگانی را دوست دارند که به رشد آنها کمک می کند و اگر محتوای شما ارزشمند است و چیزی نیست که به تنهایی بتواند به راحتی گوگل کند، شما را دنبال کند.

در اوایل سفرم در توییتر، این نوع محتوا به من کمک کرد تا مخاطبانم را به طور قابل توجهی افزایش دهم، مانند این مثال:

Nat Miletic Tweet مثال: یادگیری سئو
مثال توییت آموزشی: “یادگیری سئو”. منبع: توییتر

موضوعات سرگرم کننده

بیایید با آن روبرو شویم، مردم برای سرگرم شدن به توییتر و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی وارد می شوند. آنها افراد مشهور مورد علاقه خود را دنبال می کنند و به دنبال محتوایی هستند که آنها را خوشحال کند. به همین دلیل است که توییت های سرگرم کننده برای تعامل عالی هستند.

اگرچه توییت‌های سرگرم‌کننده به اندازه توییت‌ها و رشته‌های آموزشی منجر به فالوورهای زیادی نمی‌شوند، اما راهی عالی برای جلب مشارکت مخاطبان گسترده تر. اگرچه من شخصاً توصیه نمی‌کنم که فقط روی توییت‌های سرگرم‌کننده تمرکز کنید، برخی از تولیدکنندگان محتوا از این کار حرفه‌ای ساخته‌اند. در صورت پیگیری این استراتژی، تنها احتیاط من این است که به جایگاه خود بچسبید.

در اینجا نمونه‌ای از یک توییت به سبک سرگرمی در بخش توسعه وب است که درگیری زیادی را دریافت کرد:

توییت Nat Miletic: HTML
مثال توییت سرگرم کننده: ‘HTML’. منبع: توییتر

تند می گیرد

موضوعات بحث انگیز (با نام مستعار توییت های تند) یکی دیگر از راه های تأثیرگذار برای ایجاد تعامل زیاد اما نه لزوماً فالوور است.

این نوع محتوا خیلی خوب عمل می کند و سر و صدای زیادی ایجاد می کند. با این حال، آنها باید محترم باشید و به عنوان یک تولید کننده محتوا، نمی توانید پاسخ ها را شخصاً بگیرید.

توصیه می کنم هر چند وقت یکبار از این استراتژی استفاده کنید تا اوضاع را تغییر دهید و مخاطبان خود را سرگرم و درگیر نگه دارید.

در اینجا نمونه ای از یک توییت در توله توسعه وب است که از این فرمول پیروی می کند:

Nat Miletic Tweet مثال: اولین زبان برنامه نویسی
مثال توئیت مشاجره‌آمیز: «نخستین زبان برنامه‌نویسی». منبع: توییتر

دستور العمل برای توییت های ویروسی

ایجاد توییت های ویروسی ساده تر از انجام دادن است. گاهی اوقات شما نسبت به یک قطعه خاص احساس خوبی دارید، اما با شکست مواجه می‌شوید، و گاهی اوقات یک توییت غیرمجاز می‌تواند باعث جلب توجه و لایک‌های زیادی شود.

اگرچه هیچ فرمول مخفی برای ایجاد این نوع محتوا وجود ندارد، اکثر توییت های ویروسی از این فرمت پیروی می کنند:

  • آنها یک قلاب درگیر دارند که کوتاه و مختصر است
  • به دنبال سرگرم کردن، آموزش، یا ارائه یک برداشت بحث برانگیز در مورد یک موضوع است (در حالت ایده آل یک ترکیب)
  • خواندن و درک طولانی، پیچیده یا سخت نیست
  • آنها در زمانی پست می شوند که مخاطبان شما بیشتر فعال هستند (وقتی ریتم خود را پیدا کردید و تجربه کسب کردید باید با زمان بندی بازی کنید)

اشتباهات رایج در تولید محتوا

به عنوان یک سازنده محتوا، هر هفته فالوورهای خود را از دست خواهید داد. این تنها بخشی از تولید محتوا است. اما هر هفته فالوورهای جدیدی نیز به دست خواهید آورد. تا زمانی که در جهت مثبت حرکت می کنید، کار بزرگی انجام می دهید.

اگر متوجه شدید که تعداد فالوورهای خود را از دست می دهید، ممکن است مرتکب اشتباهات رایج در تولید محتوا شده باشید. من در مورد برخی از اشتباهات رایج صحبت خواهم کرد تا بتوانید از آنها اجتناب کنید.

فرکانس توییت

توئیت نکردن به اندازه کافی یکی از رایج ترین اشتباهات مردم است. آنها برای یک دوره زمانی زیادی توییت می کنند و سپس برای ماه ها ناپدید می شوند. این روش رایجی است که سازندگان فالوور خود را از دست می دهند.

توئیت‌های زیاد نیز می‌تواند منجر به از دست دادن فالوور شود، به خصوص اگر از استراتژی خود پیروی نمی‌کنید و محتوای تصادفی را توییت می‌کنید که در جایگاه شما قرار نمی‌گیرد.

هیچ کس اگر یک سازنده محتوا ارزش ارائه می کند و اطلاعات مفیدی را به صورت مکرر توییت می کند، فالو نمی کند، اما ایجاد این محتوای مفید پایدار نیست.

من به طور کلی به مردم توصیه می کنم تا دو بار در روز توییت کنید (بدون احتساب پاسخ ها). شما می توانید حتی کمتر از دو بار در روز توییت کنید و تا زمانی که توییت های شما پر ارزش هستند، حساب شما به رشد خود ادامه خواهد داد.

پس از مدتی، ممکن است با تجزیه و تحلیل زمانی که کاربران بیشتر با محتوای شما درگیر هستند، بهترین زمان‌ها را برای پست کردن پیدا کنید. این ممکن است با رایج ترین مناطق زمانی فالوورهای شما نیز مرتبط باشد.

عدم تعامل با مخاطبان

عدم تعامل با مخاطبان خود در پاسخ های توییت یکی از موارد است رایج ترین اشتباهات سازندگان محتوا می سازند. این نه تنها باعث می‌شود که فالوورهای شما احساس کنند که گوش نمی‌دهید، بلکه می‌تواند حساب شما را به صورت رباتیک یا خودکار توسط یک ابزار شخص ثالث نشان دهد.

تعامل با مخاطبان شماست کلیدی است که شما را انسانی تر جلوه می دهد و همچنین فالوورهای خود را حفظ می کند. اگر با آنها ارتباط برقرار کنید و در سطح شخصی تر ارتباط برقرار کنید، احتمال اینکه فالوورها شما را لغو فالو کنند بسیار کمتر است.



[ad_2]

Source link

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

نحوه ایجاد یک گروه دکمه در وردپرس با ویژوال کامپوزر

ویژوال کامپورز قابلیت افزدون امکانات متنوعی به سایت شما را دارد از…

نحوه اضافه کردن ماسک های SVG سفارشی به تصاویر با CSS در ویژوال کامپوزر (ماسک رایگان)

[ad_1] حالا بیایید وارد مراحل شویم. اول از همه، شما نیاز دارید…

جامعه وردپرس به اوکراین باز می گردد

[ad_1] WordPress Gives A Hand یک رویداد خیریه است که در سه…

دیدگاهتان را بنویسید