صفحه اصلی > افزونه وردپرس : چطور با 7 افزونه فروشگاهی وردپرس فروش خود را افزایش کنیم؟

چطور با 7 افزونه فروشگاهی وردپرس فروش خود را افزایش کنیم؟

افزایش فروش با افزونه فروشگاهی

همانطور که میدانید فروشگاه های اینترنتی امروزه بسیار گسترش یافته اند و باعث شده اند که بازار های فیزیکی کمتر دیده شوند. سایت ها در این عرصه بسیار پر قدرت فعالیت دارند و هم اکنون هم اکثر افرادی که فروشگاه فیزیکی دارند به دنبال طراحی سایت و فروش اینترنتی هستند. اما طراحی و ساخت سایت یک طرف ماجراست و شما هم اگر قصد دارید که یک سایت حرفه ای با فروش خوب داشته باشید باید از یک سری ابزار استفاده کنید تا بتوانید با استفاده از آنها فروش خود را افزایش دهید. ما در این مقاله سعی داریم تا 7 افزونه فروشگاهی که فروش شما را افزایش میدهد به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آنها بتوانید فروش سایت خود را تا چندین برابر افزایش دهید.

افزونه ها چگونه میتوانند فروش سایت وردپرسی را افزایش دهند؟

یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند این است که افزونه ها چطور فروش را در سایت افزایش میدهند؟!! در واقع افزونه ها به تنهایی فروش شما را افزایش نمیدهند و شما باید بدانید که چگونه و با چه روش هایی از آنها استفاده کنید و با استفاده از آنها در سایت خود یک سری ابزار استفاده کنید تا به کاربر کمک کند راحت تر محصولی را خریداری کند و یا پیشنهاد های ویژه ای درباره محصولات به کاربران ارائه دهد.

بازاریابی اینترنتی روش های زیادی دارد که شما باید اصول استفاده از این روش ها را به خوبی یاد بگیرید و بعد به اجرا آنها بپردازید ما در ادامه مقاله ابزار ها و افزونه هایی را معرفی میکنیم که با استفاده از آنها میتوانید روش های مختلف بازاریابی را در سایت خود اجرا کنید.

۷ افزونه شگفت انگیز برای افزایش فروش سایت وردپرسی

افزونه های زیادی هستند که باعث میشوند فروش شما در سایت با استفاده از روش های مختلف افزایش پیدا کند، اما ما در این بخش قصد داریم تا بهترین افزونه ها را به شما معرفی کنیم که هم معتبر تر هستند و بسیار کاربردی تر میباشند.

1. افزونه ProProfs Chat

این افزونه ProProfs Chat برای اضافه کردن چت آنلاین در سایت استافده میشود و در مخزن وردپرس به صورت رایگان در دسترس شما قرار دارد، یکی از ویژگی های این افزونه که به نسبت بقیه افزونه ها دارد این است که گذارش دقیق چت های سایت را به شما به صورت نموداری و عددی نمایش میدهد و شما میتوانید ببینید در هفته، ماه و سال های گذشته چند چت آنلاین داشتید و چقدر این مقدار رشد داشته است.

افزایش فروش با پلاگین چت

پیشنهاد میکنیم که حتما از این افزونه یا افزونه های مشابه که چت آنلاین در سایت اضافه میکنند استفاده کنید تا بتوانید سریعا به درخواست های کاربران خود پاسخ دهید و مشکلاتی که دارند را از طریق چت آنلاین با شما در میان بگذارند.

این افزونه چطور به فروش شما کمک میکند؟

یکی از اصلی ترین دلیل هایی که کاربران از شما محصولی خریداری نمیکنند این است که شما محتوا جامع درباره محصول خود ندارید و برای کاربر سوالاتی درباره محصول به وجود خواهد آمد. شما اگر در سایت خود چت آنلاین داشته باشید کاربر سریعا میتواند از طریق این بخش سوال خود را مطرح کند و جواب را هم شما سریعا به کاربر ارسال کنید تا بتواند خرید خود را انجام دهد.

2. افزونه WPForms

افزونه WPForms یکی از برترین افزونه های ساخت فرم است که شما میتوانید با استفاده از آن هر نوع فرمی را با روش کشیدن و رها کردن (Drag and Drop) طراحی کنید برای ساخت فرم در این افزونه نیاز نیست که که کد نویسی کنید و به دانش کد نویسی و تخصصی وردپرس مسلط باشید.

افزایش فروش با پلاگین wp forms

البته افزونه های زیادی برای ساخت فرم وجود دارد اما این افزونه کاملا رایگان است و در مخزن وردپرس وجود دارد که شما میتوانید هر نوع فرمی را بدون هیچگونه محدودیتی طراحی و اجرا کنید. اگر هم نیاز شما را این افزونه بر طرف نکرد شما میتوانید از افزونه گرویتی فرم استفاده کنید، افزونه گرویتی هیچگونه امکانات بسیار زیادی دارد و شما با استفاده از آن نیاز نیست که افزونه های جانبی دیگری هم استفاده کنید البته توجه داشته باشید که افزونه گرویتی پریمیوم است و شما برای استفاده از آن هزینه بپردازید.

هر سایتی نیاز به فرم های مختلفی دارد شما هم میتوانید با استفاده از این افزونه فرم های متعددی را طراحی کنید تا کاربران بتوانند در آن اطلاعات ارتباطی خود را وارد کنند و شما از طریق ایمیل و یا شماره تماس آنها میتوانید عملیات مارکتینگی انجام دهید. ایمیل مارکتینگ بسیار پر کاربرد است و میتواند فروش شما را تا چندین برابر افزایش دهد.

دانلود رایگان افزونه wp forms

3. افزونه WP Google Analytics

گوگل آنالیتیکس یکی از برترین ابراز هایی است که وبمستر ها باید از آن استفاده کنند این ابزار یک سری آمار های خاص در مورد سایت به شما ارائه خواهد داد که با تحلیل و آنالیز آنها میتوانید رتبه خود را در گوگل افزایش دهید.

افزایش فروش با پلاگین گوگل انالیتیک

افزایش رتبه گوگل برابر است با فروش بیشتر محصولات، البته توجه داشته باشید که آنالیتیکس یک ابزار کلی است و یک افزونه وردپرس نیست اما شما میتوانید با افزونه WP Google Analytics تمام آمار های آنالیتیکس را در پنل مدیریتی سایت خود مشاهده کنید و آنها را مورد آنالیز قرار دهید.

در واقع یکی از اصلی ترین اهداف هر سایت رتبه گرفتن در گوگل و بالا بردن ترافیک سایت است شما با استفاده از این افزونه میتوانید تمام بازدید کنندگان رتبه در کلمات کلیدی و… که مربوط به وب سایت شما هستند را مشاهده کنید. البته تحلیل داده و دیتا هم یک تخصص است و به همین سادگی هم نیست اگر شما به آن مسلط شوید حتما میتوانید فروش خود را افزایش دهید.

دانلود رایگان افزونه گوگل آنالیتیک

البته شما بدون این ابزار هم میتوانید از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید اما باید مشاهده آمار های سایت به پنل خود در سایت آنالیتیکس بروید اما این افزونه همه آمار ها را به پنل مدیریتی شما میاورد و شما میتوانید سریعا آنها را مشاهده کنید.

4. افزونه Mailster

همانطور که گفتیم ایمیل مارکتنیگ یکی از بهترین روش های بازاریابی اینترنتی است که باعث میشود فروش شما تا چندین برابر افزایش یابد، افزونه های زیادی در وردپرس برای انجام ایمیل مارکتینگ وجود دارند اما همه آنها امکانات زیادی ندارند برخی از آنها هستند که معتبر و حرفه ای میباشند.

افزایش فروش با پلاگین میلستر

افزونه میلستر یکی از برترین افزونه های ایمیل مارکتینگ به صورت حرفه ای است که شما میتوانید با استفاده از آن بدون محدودیت بازاریابی ایمیلی در سایت خود را شروع کنید این افزونه امکانات بسیار ویژه مانند ارسال ایمیل انبوه، ارائه آمار کلیک و… را ارائه میدهد که باعث میشود شما از هرگونه افزونه جانبی دیگر بی نیاز باشید.

البته ارسال بی رویه ایمیل در روش بازاریابی ایمیل کار درستی نیست و شما بیاد طبق اصول این روش بازاریابی را انجام دهید، اکثر افراد فکر میکنند بازاریابی ایمیلی یعنی ارسال یک ایمیل مشخص به هزاران ایمیل اما اینکار اصلا درست نیست و شما باید طبق یک سری کمپین های ایمیلی طبق درخواست افراد برای آنها پیشنهاد های ویژه ارسال کنید تا بتوانید فروش خود را از این طریق افزایش دهید.

دانلود افزونه میلیستر

توجه: افزونه میلستر به صورت پریمیوم عرضه شده است و باید برای استفاده از آن هزینه ای بپردازید، هزینه دلاری این افزونه برای خریداری در ایران بسیار زیاد است اما شما میتوانید با هزینه بسیار کمتر این افزونه را در سایت راستچین به صورت اورجینال خریداری کرده و استفاده کنید، علاوه بر خریداری افزونه شما میتوانید از پشتیبانی مخصوص برای افزونه هم استفاده کنید.

5. افزونه Layered popups

پاپ آپ ها در سایت بسیار  تاثیر گذار است و شما با استفاده از پاپ آپ های جذاب میتوانید یک سری پیشنهاد خرید محصول را به بازدید کنندگان سایت خود نمایش دهید و یا یک سری فرم را در پاپ آپ های سایت خود قرار دهید که با دریافت اطلاعات تماس افراد بعدا با روش های بازاریابی محصولات خود را به فروش برسانید.

لایر پاپ اپ

افزونه لایر پاپ آپ بسیار در زمینه ساخت پاپ آپ به شما کمک خواهد کرد که بدون هیچگونه محدودیتی هر نوع پاپ آپ که میخواهید در سایت خود ایجاد کنید را با استفاده از آن طراحی کنید و یک سری شرایط نمایش برای آن تعریف کنید.

توجه: ساخت پاپ آپ به صورت گسترده و زیاد هم در سایت کار اصلا مناسبی نیست و شما باید به صورت اصولی در سایت خود پاپ آپ قرار دهید و از طریق آن فروش خود را افزایش دهید، اگر پاپ آپ های سایت شما بیش از حد باشد کاربران از مشاهده سایت شما خسته خواهند شد و ممکن است دیگر اصلا به سایت شما مراجعه نکنند.

دانلود افزونه لایر پاپ آپ

این افزونه هم مانند برخی افزونه های دیگر پریمیوم است و برای استفاده از آن باید آنرا خریداری کنید که قیمت آن به صورت دلاری است اما اگر میخواهید با قیمت بسیار کمتر نسخه اورجینال آنرا خریداری کنید بهتر است که راستچین سری بزنید و این افزونه را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

6. افزونه YITH WooCommerce Deals

کاربران سایت همیشه از پیشنهاد های ویژه استقبال میکنند و اکثر افراد هم به تخفیف علاقه زیادی دارند ممکن است افرادی اصلا به محصولات شما نیاز نداشته باشند اما چون شما برای آنها یک پیشنهاد ویژه قرار دادید و تخفیف هم دارد آنرا خریداری کنند.

افزایش فروش با پلاگین yith woocommerce

اگر میخواهید در سایت خود به صورت حرفه ای یک قسمت پیشنهاد ویژه محصولات قرار دهید میتوانید از افزونه YITH WooCommerce Deals که مخصوص افزونه ووکامرس هم هست استفاده کنید. در واقع این افزونه به شما کمک میکند که یک سری محصولات را با قیمت تخفیفی در بخشی از سایت خود به کاربران نمایش دهید و کاربران هم اگر به آنها نیاز داشته باشد آنها را خریداری کنند، البته همانطور که گفتیم اکثر افراد از تخفیف استقبال میکنند و خرید خود را اگر هم نیاز نداشته باشند انجام خواهند داد.

7. افزونه yoast WooCommerce seo

این افزونه بهترین ابزار برای فروشگاه های اینترنتی است که شما میتوانید با استفاده از آن محصولات ووکامرسی سایت خود را سئو کنید و محتوا محصولات خود را به صورت اصولی بنویسید و اطلاعات جامع را به کاربران خود ارائه دهید.

این افزونه به شما کمک میکند که محصولات سایت خود را به صورت اصولی در رتبه های اول گوگل بیاورید و بتوانید از طریق رتبه گرفتن در گوگل محصولات خود را به سادگی به میلیون ها مشتری بفروشید.

افزایش فروش با پلاگین yoast woocommerce

همانطور که میدانید سئو در فروش سایت بسیار تاثیر گذار است و شما اگر بتوانید به خوبی سایت خود را سئو کنید و ورودی هایی از طریق یک سری کلمه کلیدی یا عنوان های محصولات خود دریافت کنید حتما میتوانید فروش خود را تا چندین برابر افزایش دهید.

لینک اورجینال محصول در https://yoast.com/wordpress/plugins/yoast-woocommerce-seo/ اما این افزونه به صورت فارسی و اورجینال در اینترنت موجود است.

البته مجموعه افزونه های یواست در کل به سئو سایت شما کمک میکند اما این نسخه مخصوص محصولات ووکامرسی است، در ضمن استفاده از این افزونه هم به صورت رایگان نیست و برای استفاده از آن باید اول آنرا خریداری کنید.

نکته طلایی برای افزایش فروش با افزونه ها

ما در این مقاله سعی داشتیم که فقط افزونه هایی را به شما معرفی کنیم که به صورت خودکار فروش سایت شما را افزایش نمیدهند، بلکه شما باید بتوانید به خوبی از این ابزار ها استفاده کنید که بتوانید فروش سایت فروشگاهی خود را تا چند برابر افزایش دهید. برای مثال اگر شما بازاریابی ایمیلی را شروع کنید و به ایمیل هایی که جمع آوری کردید هر روز ایمیل های یکسان و یا نامربوط بفرستید افراد نه تنها از شما محصولی را خریداری نمیکنند بلکه ایمیل شما را هم به عنوان اسپم ذخیره میکنند.

اول از خریداری و نصب این افزونه ها حتما توجه داشته باشید که نحوه استفاده آنها را یاد بگیرید تا بعدا در استفاده از آنها به مشکل بر نخورید.

چگونه افزونه های بیشتری درباره بازاریابی پیدا کنیم؟

با جستجو در اینترنت شما میتوانید به نتیجه های زیادی برسید و افزونه های زیادی را در زمینه بازاریابی سایت پیدا کنید اما اگر میخواهید افزونه های پر کاربرد و حرفه ای را پیدا کنید و با هزینه بسیار کم از آنها استفاده کنید بهتر است به دسته بندی های راستچین مراجعه کنید.

همانطور که در تصویر بالا میبینید شما باید به منو افزونه وردپرس مراجعه کنید و از طریق زیر منو ها بر روی گزینه مارکتینگ کلیک کنید تا افزونه های مربوط به بازاریابی به شما نمایش داده شود و شما میتوانید با انتخاب آنها و خریداری کردن آنها فروش خود را استفاده کنید.

ما در این مقاله تماما سعی داشتیم که یک سری افزونه در رابطه با بازاریابی و افزایش فروش سایت به شما معرفی کنیم که با استفاده اصولی از آنها بتوانید فروش سایت خود را تا چند برابر افزایش دهید، برخی از افزونه هایی که معرفی کردیم به صورت رایگان برای استفاده موجود هستند اما برخی از آنها به صورت پریمیوم هستند که میتوانید آنها را از راستچین خریداری کنید.

هر سوالی در رابطه با بازاریابی و فروش دارید میتوانید زیر همین مقاله برای ما در قسمت نظرات ارسال کنید.

برچسب ها :
طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

مقایسه افزونه رنک مث و یواست سئو

قرار گرفتن در لینک های اول گوگل یکی از مهمترین اقدامات برای…

۱۴۰۳-۰۱-۲۰

8 افزونه کاربردی برای سایت فروشگاهی

برای اضافه کردن امکانت جدید به سایت کافیست از افزونه های وردپرس…

بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس (6 افزونه با کاربردهای متنوع)

حمل و نقل بخش مهمی از کسب و کار شماست و مشتریان انتظار دارند…

۱۴۰۱-۱۱-۰۴

دیدگاه کاربران (0 دیدگاه)

  1. محمدعلی قنبری :

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم توی تک پروژه بدون پشتیبانی لازم نیست محتوا اولیه برای کارفرما بزاریم تا ببینه چجوری شده سایتش؟

دیدگاهتان را بنویسید