صفحه اصلی > سئو : طراحی سایت رایگان با قالب اکسترا

طراحی سایت رایگان با قالب اکسترا

قالب اکسترا رایگان

اگر تصور می کنید طراحی سایت بدون کد نویسی امکانپذیر نیست؛ بدانید سخت در اشتباه هستید. در این مطلب می خواهیم شما را قالب وردپرس و طراحی سایت بدون دردسر آشنا کنیم. قالب های وردپرس وب سایت های آماده ای هستند که شما می توانید آنها را همانند یک نرم افزار ساده نصب و مورد استفاده قرار دهید. در این مطلب شما را با قالب اکسترا به عنوان پرفروش ترین قالب ایرانی آشنا می کنیم و پنل تخفیفی ویژه ای را به شما معرفی می کنیم تا خودتان به صورت رایگان شروع به ساخت وب سایتتان بکنید.

قالب وردپرس چیست؟

قبل از اینکه به تعریف قالب بپردازیم در مورد خود وردپرس صحبت کنیم. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای آماده برای طراحی سایت است. قالب های وردپرس در واقع پوسته و ظاهر آماده برای کسب و کار شما هستند.

در این بین قالب های متنوعی وجود دارد که مختص کارهای ویژه طراحی شده اند. به عنوان مثال دسته قالب های فروشگاهی، قالب های خبری، قالب های شرکتی و شخصی هر کدام، همانطور که از نامشان پیداست ویژه همان بخش هستند. به عنوان مثال با استفاده از قالب های شخصی شما می توانید طراحی سایت های رزومه و نمونه کار خود را به سادگی انجام دهید. در این بین قالب های چند منظوره ای وجود دارند که بواسطه دموهای متنوعی که دارند می توانند تمامی دسته های ذکر شده را پوشش دهند. قالب اکسترا با ارائه بیش از 70 دموی متفاوت در حوزه های مختلف کسب و کاری از جمله: پزشکی، خدماتی، ساختمان، شرکتی، استارت آپ، معماری، وکالت، تشریفات، عکاسی و …. می تواندنیاز طراحی سایت بسیاری از کاربران را برطرف کند.

استارترپک هدیه ویژه راست چین + قالب اکسترا رایگان

راست چین یک هدیه ویژه برای تازه کاران در نظر گرفته است. این پک هدیه شامل یکماه استفاده رایگان از قالب اکسترا + دامنه رایگان+ تخفیف 99 هزارتومانی خرید هاست را درنظر گرفته است. علاوه براین آموزش کامل راه اندازی سایت را نیز ارائه کرده است. در این آموزش می توانید در مورد ثبت دامنه، خرید هاست، تنظیم dns و نصب و شخصی سازی قالب xtra بیاموزید.

قالب وردپرس xtra یک تفاوت اساسی با سایر قالب های موجود دارد. بخشی به عنوان “استایل کیت” در این قالب هست که تقریبا می توان همه المان ها و عناصر سازنده قالب را با آن شخصی سازی کرد. ویژگی هایی همچون رنگ، پس زمینه، فونت، سایز فونت، افکت های  hover (زمانی که موس روی المان یا عنصر مورد طراحی قرار بگیرد) و … در بخش تنظیمات، این قالب از قسمت سفارشی سازی وردپرس استفاده می کند و میتوانید اعمال تغییرات را به صورت آنی (قبل از ذخیره و انتشار) ببینید.

دریافت هدیه
قالب اکسترا قالب اکسترا + دامنه رایگان دامنه رایگان + تخفیف هاست تخفیف هاست + آموزش وردپرس آموزش وردپرس
دامنه رایگان و تخفیف ویژه هاست به ترتیب زیر ارائه شده است:
99 هزار تومان تخفیف استثنایی تا سقف 30% بر روی کلیه سرویس های میزبانی وب سایت میزبان فا، به علاوه دامنه رایگان ir بدون هیچ قید و شرطی برای 500 نفر اول

برای دریافت جزئیات تماس می توانید به لندینگ پیج استارترپک راست چین (https://www.rtl-theme.com/landings/start/) مراجعه کنید.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

تست سرعت هاست

آیا می دانستید که بیشترین نرخ تبدیل مربوط به صفحات سایتی است…

۱۴۰۲-۰۹-۰۷

آیا المنتور برای سئو خوب است؟

درک این که آیا المنتور برای سئو خوب است آسان نیست حتی…

۱۴۰۲-۰۷-۲۹

بهترین اددان های ویژوال کامپوزر

صفحه‌ساز ویژوال کامپوزر با وجود امکانات متنوعی که دارد باز هم قابل…

۱۴۰۲-۰۷-۲۶

دیدگاهتان را بنویسید