صفحه اصلی > آموزش وردپرس : ssl رایگان چیست و چگونه بهترین ssl را خرید کنیم؟

ssl رایگان چیست و چگونه بهترین ssl را خرید کنیم؟

[ad_1]

آموزش نصب ssl رایگان در وردپرس

ssl رایگان چیست و چگونه بهترین ssl خرید کنیم موضوع امروز مقاله ماست. شاید عبارت گواهینامه ssl به تکرار به گوش شما عزیزان نیز خورده باشد و برایتان سوال باشد که گواهینامه ssl چیست و از چه سایتی باید ssl بخریم تا از خدمات و امنیت ارائه شده توسط آن ها مطمئن باشیم.

گواهینامه SSL رایگان چیست؟

گواهینامه های SSL پرونده های داده کوچکی هستند که کلید رمزنگاری را به صورت دیجیتالی به جزئیات داده های ارسالی متصل می کنند. هنگامی که گواهینامه ssl روی وب سرور نصب می شود، قفل و پروتکل https را فعال می کند و به شما امکان اتصال ایمن از سرور وب به یک مرورگر را می دهد. به طور معمول، SSL برای امنیت تراکنش های کارت اعتباری، انتقال داده و ورود به سیستم مورد استفاده قرار می گیرد و اخیراً در هنگام اطمینان از امنیت سایت ها و رسانه های اجتماعی، این امر به یک معیار سنجش میزان استاندارد تبدیل شده است.

هنگامی که یک گواهی ssl با موفقیت بر روی سرور شما نصب می شود، پروتکل برنامه (که به عنوان HTTP هم شناخته می شود) به HTTPS تغییر می کند، جایی که “S” مخفف “امن” است.

گواهی SSL رایگان چگونه کار می کند؟

گواهینامه های SSL از چیزی به نام رمزنگاری کلید عمومی استفاده می کنند.

این نوع خاص از رمزنگاری، از قدرت دو کلید استفاده می کند که رشته های طولانی از اعداد تولید شده به طور تصادفی هستند. یکی کلید خصوصی و یکی کلید عمومی نامیده می شود. یک کلید عمومی برای سرور شما شناخته شده و در دامنه عمومی در دسترس است. می توان از آن برای رمزگذاری هر پیامی استفاده کرد. اگر آلیس به Bob پیامی ارسال می کند، آن را با کلید عمومی Bob قفل می کند اما تنها راه رمزگشایی این است که قفل آن را با کلید خصوصی Bob باز کنید. باب تنها کسی است که کلید خصوصی خود را دارد بنابراین باب تنها کسی است که می تواند از آن برای باز کردن قفل پیام آلیس استفاده کند. اگر یک هکر پیام را قبل از اینکه قفل آن را قفل کنید رهگیری کند، تنها چیزی که دریافت می کنند یک کد رمزنگاری است که حتی با قدرت ابر کامپیوترها قادر به شکستن آن نیستند.

چرا به گواهینامه SSL نیاز دارم؟

گواهینامه های SSL از اطلاعات حساس شما مانند اطلاعات کارت اعتباری، نام کاربری، رمزهای عبور و غیره محافظت می کنند. آنها همچنین:

  • داده ها را بین سرورها ایمن نگه دارید.
  • رتبه بندی Google خود را افزایش دهید.
  • اعتماد مشتری را تقویت و تقویت کنید.
  • نرخ تبدیل را بهبود ببخشید.

گواهی نامه SSL را از کجا بخرم؟

گواهینامه های SSL باید از یک سازمان صدور گواهینامه معتبر  CA صادر شوند.

برای اعتماد به گواهینامه ssl، باید Root Certificate در دستگاه کاربر نهایی وجود داشته باشد. در صورت عدم اطمینان، مرورگر پیام های خطای غیرقابل اعتماد را به کاربر نهایی ارائه می دهد. در مورد تجارت الکترونیکی، چنین پیام های خطایی منجر به عدم اطمینان فوری در وبسایت می شوند و سازمان ها خطر از دست دادن اعتماد به نفس و تجارت توسط مصرف کنندگان را دارند.

انواع گواهینامه های امنیتی ssl

شرکت های صادر کننده گواهینامه‌های امنیتی انواع مختلفی از ssl ها را با شرایط و قیمت های مختلفی به مشتریان خود ارایه می کنند. در ادامه این بخش، انواع کلی ssl را بررسی می کنیم. گواهینامه های امنیتی ssl را می توان در ۳ دسته زیر تقسیم بندی کرد.

  • DV  یا Domain Validated SSL Certificate این نوع SSL ها صرفا برای تایید دامنه هستند که در ظاهر نوار آدرس همراه با آیکون سبز رنگ HTTPS همراه می‌باشند.
  • OV  یا Organization Validated SSL Certificate این نوع SSL ها برای تایید شرکت یا سازمان ها هستند که در ظاهر نوار آدرس همراه با آیکون سبز رنگ HTTPS نمایش داده می شوند و به لحاظ ظاهری تفاوتی با نوع DV ندارند.
  • EV یا Extended Validated SSL Certificate این نوع SSL برای تایید دامنه و تایید سازمان ها است که در ظاهر نوار آدرس همراه با آیکون سبز رنگ HTTPS به همراه نام شرکت یا سازمان مربوطه می‌باشد.

بهترین ssl را از کجا بخریم؟

۱. هاست نگار

با خرید SSL استاندارد از هاست نگار، محتوای خود را ایمن کرده و داده هایتان را در بستر https هدایت نمایید. این کار به بازدید کنندگان شما آرامش خاطر می بخشد و همچنین باعث افزایش بازدید شما در نتایج جستجو می شود. در حال حاضر سه نوع گواهینامه امنیتی توسط هاست نگار در نظر گرفته شده است که امکان استفاده از SSL را برای دامنه، تمامی زیردامنه‌های یک دامنه (subdomains)  و امکان استفاده از ssl برای ۴، ۶ یا ۱۰ دامنه یا زیر دامنه را به شما خواهد داد.

۲. Cloudflare

Cloudflare به خاطر محصولاتی که باعث سریعتر و ایمن تر شدن وب سایت ها می شود، معروف است. این یک CDN و یک شرکت امنیتی است که توسط بسیاری از سایت های معروف از جمله Reddit ، Mozilla و Stack Overflow مورد استفاده قرار می گیرد. Cloud Flare هر روز میلیون ها حمله را مسدود کرده و پشتیبانی ۲۴ ساعته را فراهم می کند. کلود‌فلر به عنوان بهترین فروشنده گواهینامه های SSL مجاز است.

۳. خرید SSL ایران سرور

ایران سرور یک مرجع صدور گواهینامه غیرانتفاعی است که در همه مرورگرهای اصلی کار می کند. گواهینامه ها با استفاده از اعتبار سنجی دامنه با کمک سرور ACME تولید می شوند. پس از ایجاد سند، کلیدهای خصوصی پاک می شوند. در حال حاضر این شرکت هر سه نوع SSL های  DV، OV  و EV را ارائه می‌دهد که توسط دو شرکت صادر کننده COMODO و CERTUM ارائه می‌شود.

ویژگی های خرید ssl از هاست ایران سرور

  • اعتبار سنجی خودکار نام دامنه
  • نصب آسان و صدور سریع گواهینامه ها
  • سازگاری با همه مرورگرهای پیشروپ
  • سازگاری با همه تلفن های هوشمند و مرورگرهای تلفن همراه

گواهینامه های آن با همه مرورگرهای اصلی مانند Chrome ، Firefox ، Opera ، Safari و Internet Explorer سازگار است.

امیدواریم که مقاله بهترین ssl رایگان چیست و چگونه بهترین گواهی نامه ssl را بخریم مورد توجه شما خوانندگان عزیز قرار گرفته باشد هم چنین اگر قصد راه اندازی ssl روی سی پنل دارید می توانید به مقاله چگونه ssl را فعال کنیم سر بزنید.

[ad_2]

//http://rtlwordpress.ir/how-secure-wordpress

منبع :کیت ورد پرس

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بکاپ گرفتن از سایت وردپرسی به 2 روش کاربردی

پس از طراحی و پیاده سازی سایت مهم ترین کاری که باید…

۱۴۰۳-۰۱-۲۵

منابع یادگیری php؛ معرفی بهترین و بروزترین منابع دنیا

به گزارش ویجیاتو زبان برنامه‌نویسی PHP یکی از محبوب ترین زبان های…

۱۴۰۲-۱۲-۲۳

8 افزونه کاربردی برای سایت فروشگاهی

برای اضافه کردن امکانت جدید به سایت کافیست از افزونه های وردپرس…

دیدگاهتان را بنویسید