صفحه اصلی > قالب وردپرس : قالب فروش دوره آنلاین وردپرس

قالب فروش دوره آنلاین وردپرس

قالب استادیار

تا به حال به این فکر کرده اید که از دانش خود کسب در آمد کنید؟

اگر شما در رشته ای متخصص هستید و مهارت لازم برای انتقال دانش خود به دیگران دارید می توانید مانند خیلی از سایت های آموزشی برای خود سایت طراحی کنید، کافیست در ابتدا هدف خود از آموزش را بدانید. در ایتدا باید مشخص کنید که آیا فقط  می خواهید فقط فروش دوره داشته باشید؟ یا می خواهید دوره های آنلاین هم برگزار کنید؟ آیا پس از پایان دوره به دانشجویان گواهی پایان دوره می دهید؟ آیا قصد برگزاری آزمون های دوره ای دارید؟

طراحی سایت آموزشی با قالب فروش دوره آنلاین استادیار

بعد از مشخص کردن هدف خود باید اقدام به طراحی سایت آموزشی کنید. یعنی به سراغ خرید هاست و دامنه بروید.

هاست میزبانی دیتاهای سایت شماست و چون سایت های آموزشی ترافیک بالایی دارند در انتخاب آن دقت کنید که سرعت بالایی داشته باشد و از پشتیبانی خوبی هم برخوردار باشد.

حالا نوبت انتخاب نام دامنه است. نکته ای که در انتخاب دامنه وجود دارد نام کاربر پسند و البته بسیار مرتبط با حوزه آموزشی است چون کاربر همیشه سایت شما را با نام دامنه می شناسد.

حالا می رسیم به انتخاب قالب آموزشی. قالب سایت همان ظاهری است که کاربر می بیند و اگر از ظاهر سایت خوشش نیاید احتمال اینکه سایت را ترک کند بسیار بالاست. خب همانطور که در ابتدای مقاله هم گفتیم بسته به اینکه هدف شما از طراحی سایت چیست باید قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید، که قالب استادیار برای هر نوع نیازی در سایت آموزشی پاسخگوست.

قالب فروش دوره آنلاین

ویژگی های قالب استادیار

اگر هدف شما فروش دوره آنلاین باشد یا حتی در کنار فروش دوره بخواهید کلاس های آنلاین هم برگزار کنید و یا آزمون های پایان دوره برگزار کنید قالب استادیار بهترین قالبی است که به شما پیشنهاد می شود.

  • قالب استادیار با ووکامرس سازگار است و به همین خاطر می توانید با خیال راحت برای فروش دوره هایتان از آن استفاده کنید، ویژگی جذاب دیگر این فالب است که قابلیت محتوای دلخواه داخل قسمت خصوصی را دارد به این صورت که شما یک یا دو قسمت از دوره را به صورت رایگان در سایت قرار می دهید و بقیه دوره فقط با پرداختن هزینه قابل دسترسی است.
  • یکی دیگر از ویژگی های مهم این قالب فروش دوره آنلاین این است که برای فروش دوره هایتان لینک دانلود محافظت شده می توانید قرار دهید یعنی میتوانید فایل خود را در هاست دانلود آپلود کنید و لینک دانلود را برای خریداران بگذارید.
  • در تمامی دوره های خود امکان اضافه کردن 4 مدرس وجود دارد و این مدرس ها در ساید بار نمایش داده می شوند.
  • اگر کاربری دوره را خریده باشد از خرید مجدد جلوگیری می کند و برای آن کاربر دکمه خرید برای آن دوره غیر فعال می شود.
  • یکی دیگر از ویژگی های حرفه ای این قالب فروش دوره آنلاین این است که می توانید محتوای دوره ها و آموزش ها را با استفاده از المنتور و ویژوال کامپوزر مطابق میل خود تغییر دهید.

نکات تکمیلی درباره قالب فروش دوره آنلاین وردپرس

این قالب دارای 11 دموی عالی است که می توانید مطابق با سلیقه و نوع آموزش یکی را انتخاب کنید. همچنین 3 لندینگ پیج مناسبتی دارد که می توانید در مناسبت ها ی مختلف آن ها را اجرا کنید. در این قالب امکان تعیین سقف شرکت کنندگان در دوره ها وجود دارد و  فروش دوره ها به صورت فیزیکی هم امکان پذیر است.

در زیر می توانید پیش نمایش این قالب حرفه ای را ببینید:

پیشنمایش قالب استادیار

 

 

 

 

 

 

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بهترین مارکت پلیس وردپرس: مقایسه راست چین و ژاکت

وردپرس با داشتن سهم 43% از سایت های دنیا یکی از بهترین…

۱۴۰۲-۰۹-۲۷

بهترین قالب های آموزشی 2023 در وردپرس

دنیای آموزش آنلاین پر از فرصت های کسب درآمد است شما با…

۱۴۰۲-۰۴-۲۷

هر چه باید درباره طراحی سایت طلافروشی بدانید

با توجه به ماهیت شغلی طلافروشی بسیاری از افرادی که در این…

۱۴۰۱-۰۵-۲۲

دیدگاهتان را بنویسید