صفحه اصلی > افزونه وردپرس : بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس (6 افزونه با کاربردهای متنوع)

بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس (6 افزونه با کاربردهای متنوع)

6 تا از بهترین افزونه حمل و نقل پیشرفته ووکامرس

حمل و نقل بخش مهمی از کسب و کار شماست و مشتریان انتظار دارند که خریدشان به موقع و در بهترین شرایط بدست آنها برسد.

فرایند حمل و نقل شامل چندین بخش مهم است، از محاسبه نرخ تا چاپ برچسب تا ارائه اطلاعات رهگیری سفارش است. علاوه بر این، چندین نوع روش حمل و نقل و محاسبه هزینه های مربوط به هر یک وجود دارد. شما می توانید فرآیند حمل و نقل را برای برند خود آسان و کاملا اختصاصی کنید. این 6 افزونه حمل و نقل WooCommerce را در ادامه مشاهده کنید و بر اساس نیاز خود یکی را نصب و پیکربندی کنید.

چرا باید از افزونه حمل و نقل استفاده کنید؟

افزونه های حمل و نقل میتوانند عملکردهای فروشگاه شما را متحول کنند و سفارشی سازی آن می تواند قدرت انتخاب را برای کاربران افزایش دهد. درنظر بگیرید برای کاربران نزدیک در محله و ناحیه خودتان پیک موتوری رایگان و برای مشتریان استان دیگر از نرخ حمل و نقل متفاوتی استفاده کنید و بر اساس وزن یا پارامترهای دیگر این تنظیمات را انجام دهید. به این ترتیب، می توانید چندین گزینه حمل و نقل برای مشتریان خود ایجاد کنید و فرآیند تحویل را برای تجارت خود راحت تر کنید.

“نرم افزار حمل و نقل به شما کمک می کند تا نرخ های حمل و نقل را مقایسه کنید، برچسب های حمل و نقل را چاپ کنید، و ارتباطات خود را با مشتریان به طور خودکار انجام دهید. میشل مک نامارا ، مدیر ارشد بازاریابی در Shippo  در این مورد گفته است که “بهترین انواع راه‌حل‌های حمل و نقل، آن‌هایی هستند که با گردش کار فعلی شما به صورت یکپارچه کار می‌کنند .”

هنگام انتخاب یک افزونه، مهم است که نیازهای حمل و نقل فعلی و آینده خود را در نظر بگیرید. شما که مخاطب این مقاله هستید احتمالا به دنبال انعطاف پذیری با رشد کسب و کار خود و پشتیبانی لجستیکی برای جلب رضایت خریداران خود هستید.

shipping woocommerce plugin

 معرفی 6 تا از بهترین افزونه های حمل و نقل  WooCommerce

شما می توانید از امروز شروع به بهبود عملیات حمل و نقل خود کنید.

  • افزونه WooCommerce Weight Based Shipping؛ بهترین راهکار حمل و نقل مبتنی بر وزن

WooCommerce Weight Based Shipping

گزارش Walker Sands نشان داد که 54٪  از مصرف کنندگان آمریکایی زیر 25 سال گفتند که حمل و نقل در همان روز محرک شماره یک خرید آنها است. برای شرکت شما بسیار مهم است که سفارشات را در اسرع وقت از درب منزل تحویل بگیرید. هر گونه تأخیر می تواند یک امتیاز منفی بر کسب و کار و ذهنیت مشتری داشته و در نهایت بر حفظ مشتری تأثیر بگذارد.

حمل و نقل مبتنی بر وزن WooCommerce یک روش حمل و نقل انعطاف پذیر است که بر وزن سفارش برای محاسبه هزینه حمل و نقل تمرکز کرده است. شما می توانید قوانین حمل و نقل را به تعداد مورد نیاز برای مقصدهای مختلف سفارش، وزن و محدوده های فرعی ایجاد کنید. بر اساس شرایط مشخص شده می توانید حمل و نقل رایگان را هم به مشتریان خود ارائه دهید. این افزونه یکی از بهترین راهکارهای حمل و نقل بر اساس وزن است.

نسخه پرو افزونه، گزینه لغو حمل و نقل و حداقل و حداکثر محدودیت قیمت حمل و نقل را هم ارائه می دهد.

  • WooCommerce ShipStation Gateway؛ بهترین افزونه ردگیری سفارش

WooCommerce ShipStation Integration

اگر برای صرفه جویی در زمان در فرآیند تکمیل خود آماده اید افزونه WooCommerce ShipStation Gateway  یک راه حل حمل و نقل مبتنی بر وب است که همه چیز را از ورود سفارش و ایجاد برچسب دسته ای گرفته تا ارتباط با مشتری انجام می دهد.

مشتریان شما به دنبال یک تجربه ساده و بدون مشکل هستند و این افزونه از زمان پرداخت تا تحویل سفارش را برای یک تجربه مثبت ارائه می کند. این افزونه حمل و نقل همه کارهایی که برای یک تجربه مثبت در رسیدن کالا بدست مشتری نیاز است را دارد، بنابراین بهترین درگاه حمل و نقل ووکامرس است.

  • WooCommerce Shipping Gateway؛ بهترین افزونه حمل و نقل با نرخ متفاوت

Frenet Shipping Gateway for WooCommerce – Correios, Etiquetas e Rastreio

تبلیغات مخرب گزارش می دهد که  43 درصد از خریداران، سبد خرید را رها کرده اند، زیرا هزینه حمل و نقل بسیار بالا بوده استو این یعنی فاجعه!

راهکار حل این مشکل ارائه چند انتخاب با رنج قیمیت متفاوت برای خریداران است. گاهی یکی از آنها تمایل دارد خرید خود را در اسرع وقت بدون توجه به هزینه پست و گاهی بعضی دیگر زمان دریافت برای آنها اهمیت ندارد و تنها به دنبال صرفه جویی در هزینه های خود هستند.

WooCommerce Shipping Gateway یکی از بهترین افزونه های منحصر به فرد برای مشاغلی است که در سطح بین المللی، به ویژه در برزیل فعالیت می کنند. آمار نصب این افزونه ویژه را ببینید.

  •  FedEx Shipping Method؛ بهترین افزونه حمل و نقل بین المللی

 

USPS Shipping Method و FedEx Shipping Method هر دو پلاگین رسمی از تیم WooCommerce هستند که به شما امکان محاسبه نرخ دقیق حمل و نقل USPS/FedEx را برای هر دو محموله در ایالات متحده و محموله های جهانی می دهند.

هر دو پلاگین بالا هدف/ویژگی های اساسی یکسانی دارند و تنها تفاوت آنها در شرکت حمل و نقل است که به شما کمک می کنند به آنها متصل شوید.

شما می توانید از بین لیست بزرگی از گزینه های حمل و نقل داخلی و بین المللی انتخاب کنید که کدام روش حمل و نقل را ارائه دهید. در صورت لزوم، می‌توانید نرخهای ثابت را هم اضافه کنید.

هر دو روش حمل و نقل USPS و روش حمل و نقل FedEx هر کدام 79 دلار هزینه دارند که اگر در حوزه بین المللی فعالیت دارید میتواند به شما کمک کنند.

  • افزونه WooCommerce Shipping Services؛ بهترین افزونه حمل و نقل اتوماتیک

WooCommerce Shipping Services یک افزونه کامل حمل و نقل است که با ادغام مستقیم با فروشگاه WooCommerce شما، کل فرآیند حمل و نقل را خودکار می کند. این افزونه که توسط FedEx، UPS، Australia Post، Purolator،  USPS و Canada Post تایید شده است و کنترل کاملی بر کل فرآیند حمل و نقل، از داشبورد WooCommerce خود داشته باشند.

این افزونه shipping قابلیت های متنوعی دارد:

  • به شما امکان می دهد نرخ حمل و نقل محاسبه شده را در زمان پرداخت نمایش دهید
  • می تواند 100 لیبل حمل و نقل را با یک کلیک چاپ کند
  • رهگیری سفارش را هم برای صاحبان فروشگاه و هم برای مشتریان فعال می کند.
  • از حمل و نقل داخلی و بین المللی پشتیبانی می کند.
  • چندین روش بسته بندی مانند بسته بندی جعبه، بسته بندی بر اساس وزن، بسته بندی بر اساس مقدار و بسته بندی پشته ای را ارائه می دهد.
  • به صاحبان فروشگاه امکان می دهد قوانین حمل و نقل خود را بر اساس مناطق حمل و نقل، کلاس حمل و نقل، مقدار محصول و غیره تنظیم کنند.
  • از حمل و نقل چند فروشنده WooCommerce با Dokan و WCFM پشتیبانی می کند.

نسخه رایگان این افزونه خدمات حمل و نقلووکامرس را در یک دوره آزمایشی 14 روزه به صورت رایگان ارائه می کند و اشتراک نسخه پریمیوم از 9 دلار در ماه شروع می شود و تا حداکثر 100 محموله را انجام دهند. برای ارسال سفارشات بیشتر باید پلن اشتراک خود را ارتقا دهید یا از مارکت های ارائه دهنده افزونه در ایران خریداری کنید.

  •  WooCommerce Advanced Shipping؛ افزونه حمل و نقل پیشرفته

افزونه حمل و نقل پیشرفته ووکامرس، WooCommerce Advanced Shipping

بخش های مختلفی در فرآیند حمل و نقل وجود دارد که باید در نظر گرفته شود و در بالا به بعضی از  آن اشاره شد اما به طور کلی نیازمندی های زیر برای یک فرایند حمل و نقل پیشرفته نیاز است.

  • محاسبه دقیق نرخ حمل و نقل.
  • چاپ برچسب های حمل و نقل / برگه های بسته بندی و در واقع تحویل جعبه ها به حامل خود.
  • اطلاع دادن به خریداران از زمان رسیدن کالاهایشان (به همراه اطلاعات ردیابی)

بعید است که یک افزونه حمل و نقل همه نیازمندی های شما را یکجا حل کند و اما یک راهکار پیدا کردن افزونه ایست که بیشترین نیازمندی را پوشش دهد.

به جای اینکه چندین پلاگین قطعات مختلف پازل شما را تکمیل کنند پیشنهاد ما استفاده از افزونه حمل و نقل پیشرفته ای است که تمامی موارد و نیازمندی های بالا را برای شما برطرف کند. به عنوان مثال، به جای یک افزونه برای ایجاد نرخ حمل و نقل و دیگری برای کمک به چاپ برچسب ها و غیره همین یک افزونه را با درنظر گرفتن پیشرفت و توسعه بیزینس خود نصب و استفاده کنید.

بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس کدامند؟

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

مقایسه افزونه رنک مث و یواست سئو

قرار گرفتن در لینک های اول گوگل یکی از مهمترین اقدامات برای…

۱۴۰۳-۰۱-۲۰

8 افزونه کاربردی برای سایت فروشگاهی

برای اضافه کردن امکانت جدید به سایت کافیست از افزونه های وردپرس…

بهترین افزونه فاکتور وردپرس کدام است؟

افزونه فاکتور حرفه ای ووکامرس یک افزونه کارآمد و بروز می باشد…

۱۴۰۱-۰۶-۰۹

دیدگاهتان را بنویسید