صفحه اصلی > آموزش المنتور : آموزش نصب المنتور

آموزش نصب المنتور

Elementor چیست؟

المنتور یک یک افزونه محبوب صفحه‌ساز است که نیاز به دانش برنامه نویسی برای طراحی صفحات سایت ندارید و کافیست المان مورد نظر را درگ اند دراپ کنید و به صفحه سایتتان اضافه کنید. افزونه المنتور این یک رابط کاربر پسند برای ایجاد و ویرایش صفحات ارائه می دهد و شامل طیف گسترده ای از قالب ها، ویجت ها و سایر عناصر از پیش طراحی شده است که می توانند به راحتی به یک وب سایت اضافه شوند.

با Elementor، کاربران می‌توانند طرح‌بندی، رنگ‌ها، فونت‌ها و دیگر عناصر طراحی صفحات وب‌سایت خود را سفارشی کنند و همچنین قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند فرم‌ها، پاپ‌آپ‌ها و انیمیشن‌ها را اضافه کنند. این افزونه همچنین شامل گزینه های طراحی ریسپانسیو است بنابراین طراحی های وب سایت ایجاد شده با المنتور در همه دستگاه ها  به خوبی نمایش داده می شوند.

به طور کلی، Elementor یک ابزار قدرتمند برای ایجاد وب سایت های سفارشی و حرفه ای با وردپرس است و میلیون ها وبمستر و توسعه دهنده وب سایت در سراسر جهان از آن استفاده می کنند.

نحوه نصب المنتور

اگر قصد دارید وارد دنیای جداب ساخت صفحات با المنتور شوید باید این افزونه را نصب کنید برای نصب المنتور مراحل زیر را انجام دهید. خبر خوب اینکه این افزونه نسخه رایگان دارد و از مخزن وردپرس قابل دانلود است.

1- وارد داشبورد وردپرس خود شوید.

2- به منوی “افزونه ها” بروید و روی “افزودن جدید” کلیک کنید.

نحوه نصب المنتور

3- در نوار جستجو، “Elementor” را تایپ کرده و enter را فشار دهید.

نصب المنتور از پیشخوان

4- افزونه Elementor را در نتایج جستجو پیدا کنید و روی “Install Now” کلیک کنید.

5- منتظر بمانید تا افزونه نصب شود و سپس بر روی “فعال سازی” کلیک کنید تا افزونه فعال شود. و اکنون یک گزینه به منو پیشخوان اضافه می شود و افزونه با موفقیت نصب شد.

آموزش نصب المنتور
هنگامی که Elementor نصب و فعال شد، می توانید از آن برای ایجاد و سفارشی کردن صفحات وب سایت خود استفاده کنید.

نحوه نصب المنتور پرو

برای نصب المنتور پرو نیاز دارید که المنتور رایگان را نصب کنید بعد از نصب المنتور رایگان کافیست المنتور پرو را خریداری کنید و همانند بالا به پیشخوان>افزونه ها> افزودن بروید و بسته نصبی المنتور پرو را انتخاب کنید و نصب را بزنید.

چگونه از المنتور استفاده کنیم؟

بعد از نصب المنتور با ایجاد یک برگه برای ویرایش صفحه برای انجام این کار، به صفحه یا ویرایشگر پست در وردپرس بروید و به دنبال دکمه “ویرایش با المنتور” بگردید. با کلیک بر روی این دکمه صفحه ساز Elementor راه اندازی می شود که می توانید از آن برای ایجاد طراحی صفحه سفارشی خود استفاده کنید.

در نوار سمت چپ هم می توانید المان ها را مشاهده کنید

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

آیا المنتور برای سئو خوب است؟

درک این که آیا المنتور برای سئو خوب است آسان نیست حتی…

۱۴۰۲-۰۷-۲۹

چگونه ویجت ها را در وردپرس حذف کنیم؟

اگر سایت شما پر از ویجت های مختلف باشد و یجت ها…

۱۴۰۲-۰۲-۱۰

نحوه حذف دسته ها در وردپرس

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه یک…

۱۴۰۲-۰۲-۰۵

دیدگاهتان را بنویسید