صفحه اصلی > سئو : تست سرعت هاست

تست سرعت هاست

تست سرعت هاست

آیا می دانستید که بیشترین نرخ تبدیل مربوط به صفحات سایتی است که در کمتر از 3 ثانیه بارگذاری می شوند؟ و اگر پروسه بارگذاری بیش از 3 ثانیه طول بکشد 53 درصد از کاربران سایت را ترک خواهند کرد؟

یکی از راه های افزایش فروش و نرخ تبدیل؛ افزایش سرعت بارگذاری صفحه سایت است، در صورت افزایش سرعت بارگذاری سایت، نرخ تبدیل شما در هر 1 ثانیه 27 درصد افزایش می یابد. صرف نظر از اینکه چه سایتی دارید ، هرگز از بررسی سرعت غافل نشوید و آن را به صورت دوره ای بررسی کنید تا مشکلات احتمالی در سریع ترین زمان ممکن کاهش یابد.

افزایش سرعت سایت با تست سرعت هاست

عوامل تاثیر گذار روی سرعت هاست

روش‌های مختلفی برای بهینه سازی سرعت وردپرس وجود دارد که با به کارگیری و پیاده‌سازی روش ها می‌توانید به افزایش سرعت سایت خود کمک کنید، برخی از این روش‌ها عبارتند از:

  • بهینه سازی کدهای سایت
  • بهینه سازی تصاویر سایت با استفاده از ابزارهای مناسب
  • استفاده از ابزارهای تست سرعت سایت
  • حذف فایل‌های اضافی
  • بهینه سازی قالب سایت
  • بهبود سرعت صفحه اصلی سایت
  • بهینه سازی سایت با افزونه‌های سرعت
  • فعالسازی LAZY LOAD یا لود تنبل برای سایت
  • بهینه سازی سرعت هاست

اگر شما همه موارد بهینه سازی تصاویر، کدهای سایت و قالب و … را انجام دهید ولی مشکل سرعت هاست داشته باشید، موفق به افزایش سرعت سایت نمی‌شوید، در ادامه درباره تست سرعت هاست و بهینه سازی هاست صحبت می‌کنیم.

تخفیف ویژه 30 درصدی تا پایان آذر ماه برای آموزش افزایش امنیت وردپرس : CONFINITY30MAG

روش های تست سرعت هاست

سرعت هاست مدت زمان ارسال پاسخ از سرور به درخواست بارگذاری یک سایت از سمت کاربران است. به عبارتی دیگر هر زمانی بر حسب ثانیه که یک کاربر ادرس سایت شما در مرورگر وارد کند و سایت برایش لود می شود. بهترین روش‌های تست سرعت سایت عبارتند از:

ابزارهای رایگان سنجش سرعت هاست

سایت‌های رایگان برای سنجش سرعت هاست وجود دارد که به سادگی می‌توانید سرعت هاست را اندازه گیری کنید.

GTMETIX

جی تی متریکس یک ابزار رایگان بسیار عالی برای تست سرعت هاست است ، کافیست ادرس سایت خود را در سایت وارد کنید و روی دکمه آنالیز بزنید. این سایت یک تحلیل جامع روی سایت انجام می‌دهد و تمام مشکلات سرعتی که در سایت وجود دارد را اعلام می‌کند.

Pingdom

یکی دیگر از ابزارهای تست سرعت هاست Pingdom است که بر اساس دامنه و منطقه سرعت سایت را گزارش می‌دهد. ممکن است به دلیل بعضی از محدودیت‌ها برای هاست های ایران اعداد واقعی ندهد ولی برای هاست های خارج از ایران گزارش دقیق است و می‌توانید اصلاحات مورد نیاز روی سرعت هاست خود را انجام دهید.

PageSpeed Insights

سومین سایت برای سنجش سرعت هاست PageSpeed Insights است، این ابزار رایگان یک بازه امتیازی بین 0 تا 100 دارد و تمام مشکلات سرعت شما را نشان می‌دهد. یکی از مزایای استفاده از این سایت رابط کاربری ساده و کاربرپسند است و اطلاعاتی درباره شاخص سرعت، زمان تعامل، کل زمان مسدود شدن و… می‌دهد.

WebPageTest

با استفاده از این سایت به سادگی می‌توانید سرعت وب سایت را در مرورگرهای مختلف و دستگاه‌های متفاوت مشاهده کنید. اطلاعاتی چون شاخص سرعت، بایت اول، اندازه کل بایت صفحه و… را می‌توان از این ابزار بدست آورد.

KeyCDN

اگر به دنبال یک لیست جامع برای بررسی عملکرد هاست یک وب سایت هستید، KeyCDN برای شما مناسب است. این سایت ابزارهای رایگان تست سرعت سایت، تست http و… را انجام می‌دهد، اطلاعاتی مانند کل زمان بارگزاری سایت، تعداد درخواست‌ها، نحوه عملکرد کدهای جاوا اسکریپت، css و… از طریق این سایت رایگان ارایه می‌شود .

ابزارهای تست سرعت هاست اطلاعات کامل دقیقی را ارایه نمی‌دهند، ولی با همین اطلاعاتی که دارید می‌توانید تا حد زیادی مشکلات سرعت سایت را شناسایی و رفع کنید.

تست سرعت هاست بدون استفاده از ابزار

اگر نمی‌خواهید سرعت خود را با ابزارهای آنلاین بسنجید می‌توانید با استفاده از دستور داس این کار را انجام دهید. برای این کار کافیست در ویندوز از قسمت استارت CMD را جستجو و نرم افزار CMD.exe را اجرا کنید، سپس دستور  Ping www.yoursitename.com را بزنید تا میانگین سرعت سایت را بفهمید.

سنجش سرعت هاست را به سادگی می‌توانید انجام دهید، ما در راست چین آکادمی یک دوره کاملا پروژه محور برای افزایش سرعت سایت آماده کردیم که می‌توانید همه روش‌های افزایش سرعت سایت و تست سرعت هاست را مشاهده کنید.

https://academy.rtl-theme.com/course/increase-site-speed-chita

برای اطلاعات بیشتر درباره دوره بهینه سازی سرعت سایت می‌‎توانید همه روزه از ساعت 8 تا 4 بعد از ظهر با راست چین آکادمی تماس بگیرید و هر سوالی که درباره این دوره آموزشی دارید از پشتیبانان بپرسید، هم چنین برای اطلاع از تخفیفات دوره های آکادمی، اینستاگرام راست چین را دنبال کنید.

آدرس:شهرکرد، خیابان کاشانی، کوچه 85

تلفن : 03831124  (داخلی 4)

info@rtl-theme.com

اینستاگرام  راست چین

 

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

مقایسه افزونه رنک مث و یواست سئو

قرار گرفتن در لینک های اول گوگل یکی از مهمترین اقدامات برای…

۱۴۰۳-۰۱-۲۰

آیا المنتور برای سئو خوب است؟

درک این که آیا المنتور برای سئو خوب است آسان نیست حتی…

۱۴۰۲-۰۷-۲۹

بهترین اددان های ویژوال کامپوزر

صفحه‌ساز ویژوال کامپوزر با وجود امکانات متنوعی که دارد باز هم قابل…

۱۴۰۲-۰۷-۲۶

دیدگاهتان را بنویسید