صفحه اصلی > سئو : بهترین اددان های ویژوال کامپوزر

بهترین اددان های ویژوال کامپوزر

بهترین ادان های ویژوال کامپوزر

صفحه‌ساز ویژوال کامپوزر با وجود امکانات متنوعی که دارد باز هم قابل گسترش و ارتقا است. بسیاری از توسعه دهندگان روز به روز افزونه‌های بیشتری برای گسترش این پلاگین ارائه می‌دهند. اددان ها (افزودنی‌های) Visual composer در جهت رفع محدودیت‌های این افزونه متتشر شدند و هر کدام از این افزونه‌ها یک ویژگی جدید را به ویژوال کامپوزر اضافه می‌کنند تا آن را تبدیل به یک افزونه حرفه‌ای کنند. در ادامه مجموعه‌ای از بهترین ادان‌‌های ویژوال کامپوزر را معرفی می‌کنیم.

بهترین ادان های ویژوال کامپوزر

افزونه ویژوال کامپوزر به خودی خود دارای المان‌ها و گزینه های مختلفی برای طراحی وب سایت وردپرسی زیبا با گرافیک قوی، با قابلیت کشیدن و رها کردن است. با این حال برای افزایش بهره‌وری و اضافه کردن گزینه ها و امکانات بیشتر می توانید از  افزودنی های ویژوال کامپوزر (WPBakery Page Builder Addons) استفاده کنید. با استفاده از این ادان ها تعداد بیشتری المان در دسترس شما قرار می گیرد که طراحی وب سایت را به مراتب راحت تر می کند.

صفحه اصلی یکی از صفحاتی است که معمولا باید با خدمات و برند شما سازگار باشد به همین دلیل نیاز به سفارشی سازی دارد. از ویژوال کامپوزر و اددان‌های آن می‌توانید برای طراحی صفحه اصلی با ویژوال کامپوزر استفاده کنید.

  1. افزودنی unlimited Addons؛ بهترین ادان ویژوال کامپوزر

همانطورکه می دانید، محبوب ترین و پرفروش ترین افزودنی این صفحه ساز وردپرس ultimate addons است. بیشتر طراحان قالب های خود را به طریقی توسعه می دهند تا با این صفحه‌ساز محبوب سازگاری داشته باشد.
ادان های بسیاری برای این صفحه ساز وجود دارkد که با استفاده از آنها می توانید ویژگی های بسیاری را به ویژوال کامپوزر اضافه کنید. یکی از مهمترین این افزونه ها افزونه ultimate vc addons نام دارد. همانطور که از نامش پیداست امکانات و ویژگی های نامحدودی به صفحه ساز شما اضافه می‌کند.

صفحه اصلی یکی از صفحاتی است که معمولا باید با خدمات و برند شما سازگار باشد به همین دلیل نیاز به سفارشی سازی دارد. از ویژوال کامپوزر و اددان‌های آن می‌توانید برای طراحی صفحه اصلی با ویژوال کامپوزر استفاده کنید.

افزونه آلتیمیت ادان از سری افزودنی های کاربردی آن است که با المان های بسیاری که در خود دارد تجربه بی‌نظیری را برای کاربران فراهم می کند. طراحان وب با استفاده از این افزودنی می توانند سرعت طراحی وب سایت خود را تا حد چشمگیری بالا ببرند و تنظیمات موردنظر خود را به راحتی اعمال کنند.

ویژگی افزونه نامحدود ultimate addons

این افزونه شامل المان ‌های قدرتمندی است که کاربران می توانند به راحتی آن ها را به صفحه ساز خود اضافه کنند. با این حال اگر قصد دارید که وب سایتی با سرعت بالا طراحی کنید و به همه ی این المان ها نیاز ندارید می توانید، به آسانی آنها را ویرایش کرده و فقط موارد مورد نیاز را روی وب سایت خود نصب کنید. این یکی از برترین امکاناتی است که این افزونه در دسترس کاربران قرار داده است.
ویژگی های منحصر بفرد افزونه‌ی unlimited addons به همین موارد ختم نمی شود. unlimited addons نه تنها دارای 45 ادان و 700 المان می باشد؛ بلکه به عنوان یک پلاگین بسیار قدرتمند شناخته می‌شود.

این افزونه با بیش از 30 قالب از پیش تعیین شده سرعت طراحی وب سایت به طرز چشمگیری افزایش می دهد. کاربران همچنین می توانند با تغییر در رنگ و اندازه فونت یا پس زمینه ‌ی این قالب های از پیش اماده شده، تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنند.

افزونه اضافی Unlimited addons دارای افزودنی های مختلفی مانند انواع گالری، آیکون، فونت و المان های دیگری است که در مراحل طراحی وب سایت بسیار کاربردی هستند.

امکانات افزودنی unlimited Addons

  • قالب از پیش تغیین شده برای استفاده اسان و سریع، وجود تب های مختلف، دارای ابزارک های مختلف از جمله ابزارک اینستاگرام، ویژگی مدیریت آیکون وفونت، انواع ایکون و فونت های حرفه ای، انواع افکت ها، پنل حرفه ای اما کاربردی تنظیمات، دارای انواع جداول قیمت ها، کاملا ریسپانسیو بخشی از امکانات جذاب این افزونه است.

در ادامه دیگر ویژگی ها و امکاناتی که این افزونه اضافه می کنند، بیان می شود.

  • جعبه اطلاعات (Info Box)

با استفاده از آن، امکان نمایش اطلاعات مهم در وب­سایت شما به صورتی زیبا و جذاب وجود دارد.

  • لیست اطلاعات (Info List)

با استفاده از آن می­ توانید فهرستی از اطلاعات مانند قیمت در خصوص موارد مختلف مانند محصول، خدمات و … را به کاربران سایت خود نمایش دهید.

  • جدول اطلاعات (Info Table)

از طریق آن می­توانید یک جدول زیبا جهت ورود اطلاعات مختلف در سایت خود ایجاد کنید.

  • دایره اطلاعات (Info Circle)

جهت نمایش اطلاعات مورد نظر خود به صورت یک نمودار دایره­ای زیبا، می‌توانید از این المان استفاده کنید. امکان افزودن لینک به این دایره نیز وجود دارد.

  • جعبه فلیپ یا باکس چرخنده (Flip Box)

با استفاده از این المان قدرتمند می­توانید جعبه ­های اطلاعات و دکمه CTA یا call to action را با هم ترکیب نمایید.

  • مجموعه آیکن

می ­توانید از بین مجموعه آیکن های متنوع و زیبای این افزونه، موارد دلخواه خود را انتخاب کرده و به آسانی به سایت خود اضافه کنید.

  • شمارنده (Counter)

اگر قصد دارید برای رویداد های مختلفی مانند روز های باقی مانده تا حراج، روزهای باقیمانده تا افتتاح پروژه و … را با استفاده از یک شمارنده در سایت خود نمایش دهید، می ­توانید از المان­ های شمارنده جذاب و انیمیشنی این افزونه استفاده کنید.

  • بنر تعاملی (Interactive Banners)

با استفاده از آن می­ توانید انواع بنر حاوی تصویر و توضیحات مورد نظر خود را ایجاد و در سایت خود قرار دهید. در صورت نیاز امکان افزودن لینک و دکمه به این بنر ها وجود دارد.

  • جعبه پاپ­آپ

با استفاده از جعبه پاپ­آپ امکان ایجاد یک پنجره تبلیغاتی یا بنری وجود دارد که بر اساس زمان‌ بندی در تمام صفحات یا برخی از آن‌ها نمایش داده شود.

  • نقشه گوگل (Google Maps)

با استفاده از این المان که به صورت پیش فرض در المان های ویژوال کامپوزر وجود دارد، می­ توانید به آخرین API­ های گوگل دسترسی داشته باشید و از امکانات آن در سایت خود استفاده کنید.

  • دکمه پیشرفته (Advanced Buttons)

با استفاده از این المان می­ توانید با توجه به سلیقه خود دکمه­ های متنوع در طرح، فونت و افکت مختلف طراحی کنید.

  • پس­ زمینه

می­ توانید با توجه به سایت خود از پس ­زمینه ­های متنوع و زیبای این افزونه استفاده کنید. تصویر پس­ زمینه سایت شما می­تواند ثابت باشد؛ به این صورت که موقعیت آن هنگام پیمایش صفحه و جابجایی دیگر محتوا، تغییری نکند. گزینه دیگر حالت متحرک است که در آن پس­زمینه در صورت حرکت مکان نما حرکت می‌کند.

  • پس­ زمینه ویدیویی

امکان پخش یک ویدیو در پس­زمینه سایت وجود دارد.

  • بخش انیمیشن (Animation Block)

با استفاده از این المان می توانید تصاویر متحرک و انیمیشنی زیبا و تعاملی به بخش های مختلف سایت خود اضافه کنید

  • تایم لاین(Timeline)

به کمک این بخش المان ها می­ توانید یک تایم لاین زیبا برای سایت خود ایجاد کنید.

  • گوگل ترندز (Google Trends)

با این بخش افزونه های اضافی  آمار های مختلف شرکت گوگل برایتان قابل دسترس است. با مشاهده آموزش گوگل ترندز به سادگی می توانید روند جستجوی کلمات کلیدی، موضوعات و عبارات موردنظر شما را در طول بازه‌های زمانی خاص ببینید.

  • مجموعه آیکن

افزونه آلتیمیت ادان دارای مجموعه ­ای از آیکن­ های زیبا و کاربردی است. علاوه بر این دارای مجموعه فونت آیکن­ های بسیار متنوع بوده و حتی می­ توانید فونت مربوط به آیکن ­های سایت خود را به صورت سفارشی ایجاد کنید.

  • تصاویر با جلوه های ویژه

برای افزودن عکس هایی با جلوه های ویژه مختلف مانند محو شدن هنگام حرکت موس روی آن‌ها یا نمایش توضیحات، می توانید از این افزونه استفاده کنید.

  • دکمه دو قلو

با استفاده از آن امکان افزودن دکمه های دو طرفه در سایت شما وجود دارد.

  • پنجره مودال (Modal Box)

به پنجره هایی گفته می شود که پس از نمایش، تا زمانی که بسته نشوند، امکان انجام هیچ کاری به کاربر داده نمی شود.

  • عناوین (Headings)

با استفاده از عناوین زیبا و مختلف این افزونه می توانید در وب سایت خود استفاده کنید.

  • نوشته فانتزی (Fancy Text)

با استفاده از نوشته های فانتزی می توانید به جذابیت سایت خود بیافزایید.

ویژگی­ های افزونه آلتیمیت ادان

  • پشتیبانی از افزونه چند زبانه wpml که برای چند زبانه کردن سایت وردپرس استفاده می شود.
  • پشتیبانی از افزونه ووکامرس که برای ایجاد فروشگاه اینترنتی در وردپرس کاربرد دارد.
  • می توانید چیدمان هر صفحه را متفاوت از صفحه دیگر طراحی کنید.
  • کاربری آن بسیار آسان و تنها با استفاده از روش کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) می توان صفحه های سایت را ایجاد کرد.
  • کاملا رسپانسیو و قابلیت اجرا در انواع مرورگر ها و صفحه های نمایش مختلف است.
  • دارای امکانات فراوان، جدید و خلاقانه برای طراحی المان های مختلف صفحه است.
  • امکان استفاده از پارالاکس در پس زمینه صفحه ها و قسمت های مختلف سایت با افکت های بسیار و قابلیت اسکرول شدن دارد.
  1. افزونه Unlimited Addons for WPBakery؛ بهترین افزونه جانبی Visual Composer

این افزونه چندین المان برتر را در صفحه ساز WPBakery  اضافه می کند. تک تک المان های موجود در افزونه mega addons for wpbakery با بیشترین دقت به جزئیات و در جهت دستیابی به هدف طراحی ساده توسعه داده شده اند، تا تجربه‌ی نهایی منحصربفردی را به شما ارائه دهند.

زمان و دقت زیادی برای اطمینان از انعطاف پذیری همه المان ها صرف شد است، تا ضمن حفظ سادگی در هسته، امکاناتی بی حد و حصری را برای شما فراهم کند.

برخی از ویژگی های برتر افزودنی Ultimate Addons

  • استفاده بسیار راحت بدون داشتن دانش خاصی در زمینه ی کد نویسی (این افزونه با گزینه ی کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) طراحی شده است.)
  • تعداد زیاد المان ‌های کاربردی
  • ازجمله المان های اضافی این افزونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
    می توانید از المان Icons برای ادغام یک آیکون ساده (فونت و تصویری، یا ازهر دو نوع) در صفحه خود استفاده کرده و آن را به دلخواه خود تنظیم کنید.
    المان دیگر این افزونه Info Boxes است. Info Boxes بطور چشمگیری ظاهر وبسایت شما را متمایز کرده و در برجسته کردن موارد مهم ارائه شده در وب سایت کمک می کند.
  • تغییر در لیست های سنتی HTML با استفاده از المان Info List به سادگی میسر است.
  • اگر قصد دارید تا نقاط عطف، دستاوردها و هرگونه آمار عددی دیگری را با شماره های متحرک نشان دهید. المان Counter کمک خواهد کرد!
    بسیاری از اوقات، بنرهای تصویری مفید واقع می شوند، چرا که روشی بسیار مناسب و بدیهی برای ارسال دقیق پیام شما هستند. المان Interactive Banner این بلوکهای تصویر را به روشی بهتر و تعاملی نمایش می دهد. المان Interactive Banner بلوکهای تصویر را به روشی بهتر و تعاملی نمایش می دهد.
  • صفحه ساز WPBakery  به طور پیش فرض با المان Google Maps ارائه می شود. اما المان Extended Google Maps از اخرین نقشه های گسترده API ها استفاده می کند و به شما امکان می دهد تا با آن کارهای بیشتری انجام دهید. تصاویر نشانگر را بارگذاری کنید، HTML دلخواه را در Info Box نقشه بنویسید و همه‌ی مواردی را که با نقشه همراه است کنترل کنید.

در تصویر زیر تنها بخشی از المان ها نشان داده شده اند.

المان های Ultimate Addons

  1. افزودنی Massiv

طراحان و متخصصین در ماه مه 2015 ما تصمیم گرفتند تا یکی از برترین ادان ها پلاگین کامپوزر را با تمام رنگ ها و ویژگی هایی که از چنین بسته هایی انتظار می‌رود، ایجاد کنند. بعد از 8 ماه افزونه Massive Addons اراﺋه شد!

افزودنی Massiv؛ بهترین افزودنی ویژوال کامپوزر

طراحان و توسعه دهندگان افزونه‌ی ماسیو بیش از یک دهه است که در زمینه ی طراحی وب مشغول بکار هستند. در نتیجه این افراد از تمامی کم و کاستی های افزونه های صفحه ساز WPBakery آشنا هستند. آنها ابتدا بررسی کردند که چه مشکلاتی در بسته های افزونه های اضافی فعلی و خود VC وجود دارد. بیشتر بسته ها حجیم بوده و سرعت بسیار پایینی دارند.

همچنین بعضی از انها از ظاهر خوبی برخوردار نیستند و هیچ راه آسانی برای تغییر تنظیمات با چند کلیک وجود ندارد و این باعث شد که طراحان در فکر ایجاد یک افزونه ی اضافی با ویژگی های برتر باشند.
در نهایت طراحان افزونه‌ ماسیو تنظیمات از پیش تعیین شده (Presets) را اراﺋه کردند. اساساً این تنظیمات از پیش تعیین شده همان “قالب ها” می‌باشند که سبک ها و چیدمان های کد کوتاه (short code) شما هستند. با تنظیمات از پیش تعیین شده (در این ادان بیش از 1700 نمونه تنظیمات پیش فرض وجود دارد) می توانید هر طرح را در هر کجای وب سایت فقط با یک کلیک بازآفرینی کنید.

ویژگی های اصلی wpbakery massive addons

  • تنظیمات از پیش تعیین شده
    تنظیمات از پیش تعیین شده یک ویژگی منحصر به فرد افزونه ی اضافی Massive است و این امکان را به شما می دهد تا با یک کلید، استایل شورت کد یا همان کدکوتاه خود را تغییر دهید. افزونه مسیو با بیش از 1700 تنظیمات از پیش تعیین شده، اراﺋه شده است.
  • حالت آسان
    هر کد کوتاه، شامل بسته‌ای از گزینه ها است، برخی از کاربران به کنترل کامل بر تمامی تنظیمات نیاز ندارند به همین دلیل حالت آسان اراﺋه شده است (به راحتی می توانید برای هر کد کوتاه، تنظیماتی را روشن یا خاموش کنید).
  • کد کوتاه
    افزونه Massive Addons دارای 63 کد کوتاه است که هر یک از آنها از قبل طراحی و ساخته شده اند. شما می توانید تقریباً همه ی جوانب کد کوتاه از جمله حاشیه، پس زمینه، رنگ، رفتار، چیدمان، جلوه ها و افکت‌های مختلف و موارد دیگر را کنترل کنید.
  • قالب‌های صفحه
    برای اینکه به کاربر نشان داده شود که واقعاً افزونه Massive چیست، 35 الگوی صفحه‌ی زیبا اراﺋه شده است تا کاربر بتواند با آن کار کند تا به راحتی متوجه شود که چه کارهایی با بسته‌ی افزونه مسیو امکان پذیر است. تمام صفحات 100٪ با افزونه Massive ساخته می شوند، هیچ افزونه‌ی دیگری وجود ندارد.
  • آیکون ها و فونت ها
    افزونه مسیو با بیش از 2500 ایکون و 700 فونت اراﺋه شده است.
  • برای سئو و عملکرد بهینه شده است
    این افزونه شامل موارد زیادی درجهت بهینه سازی عملکرد و سئو است.
  • ریسپانسیو و سازگار با رتینا
    همه المان ها و کد های کوتاه افزونه ریسپانسیو بوده و با رتینا سازگار هستند.
    ادان Massive با پشتیبانی از WPML و فایل های PO همراه است تا بتوانید آن را به راحتی با هر زبانی که دوست دارید تنظیم کنید.

سخن آخر

در این متن سعی شد تا با معرفی سه مورد از افزودنی ها و بررسی ویژگی هرکدام، گوشه‌ای از گستره وسیعی که افزونه های وردپرس اراﺋه می کنند را پوشش دهیم. همانطور که اشاره شد با کمک این افزونه های اضافی با حداقل دانش برنامه نویسی و تنها با عملیات Drag & Drop (کشیدن و رها کردن) وب سایت خود را با بهترین ظاهر ممکن، طراحی کنید.

توجه داشته باشید که این ادان تنها در صورتی کارایی دارند که شما افزونه‌ ویژوال کامپوزر را نصب کرده باشید. می دانیم که ظاهر یک وب سایت تا چه میزان می تواند بر حرفه ای جلوه کردن شما تاثیر مثبت داشته باشد. بنابراین وقت خود را هدر ندهید و با استفاده از این ادان های به اسانی وب سایت دلخواه خود را طراحی و بارگذاری کنید.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

مقایسه افزونه رنک مث و یواست سئو

قرار گرفتن در لینک های اول گوگل یکی از مهمترین اقدامات برای…

۱۴۰۳-۰۱-۲۰

تست سرعت هاست

آیا می دانستید که بیشترین نرخ تبدیل مربوط به صفحات سایتی است…

۱۴۰۲-۰۹-۰۷

آیا المنتور برای سئو خوب است؟

درک این که آیا المنتور برای سئو خوب است آسان نیست حتی…

۱۴۰۲-۰۷-۲۹

دیدگاهتان را بنویسید