صفحه اصلی > آموزش وردپرس : آموزش ساخت اسلایدر محصولات ووکامرس با بهترین افزونه

آموزش ساخت اسلایدر محصولات ووکامرس با بهترین افزونه

[ad_1]

آموزش نمایش اسلایدر محصولات ووکامرس با بهترین افزونه

ساخت اسلایدر محصولات ووکامرس در وردپرس چگونه است؟ آیا می خواهید محصولات ووکامرس سایت خود را به صورت اسلایدرهای خلاقانه به نمایش بگذارید؟

با افزایش رقابت در فضای تجارت الکترونیکی و با توجه به گستردگی سایت ها و حجم زیاد محصولات، دیگر کاربران اینترنتی زمان زیادی را برای دیدن تمامی محصولات شما سپری نمی کنند. در این شرایط استفاده از اسلایدر های محصولات یک امکان عالی برای جذب کاربر و تشیوق آنان به خرید محصولات است.

اسلایدر محصولات به شما کمک می کند محصولات برجسته خود را به روشی جذاب، به نمایش بگذارید. در مقاله امروز به طور کامل به شما نشان خواهیم داد. که چطور بتوانید محصولات سایت ووکامرس خود را در قالب اسلایدرهای جذاب ارائه کنید.

مزایای ساخت اسلایدر محصولات ووکامرس

مزایای استفاده از اسلایدر محصولات ووکامرس
مزایای استفاده از اسلایدر محصولات ووکامرس

شاید در نگاه اول ساخت اسلایدر محصولات، جزء کوچکی از یک کسب و کار اینترنتی باشد. اما اگر صادقانه بگویم، این ابزار در تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری معجزه می کند.

تعامل بیشتر: اسلایدر محصولات می تواند به روشی زیبا تعامل کاربران را با سایت ووکامرس شما افزایش می دهد. که در نهایت با تعامل بیشتر، درگیر کردن کاربران با محصولات، شانس خرید را افزایش می دهد.

یک استراتژی عالی بازاریابی: استفاده از اسلایدر محصولات برای برجسته کردن فروش یا تخفیف می تواند در جلب توجه بازدیدکنندگان شما نقش تعیین کنندهای داشته باشد. به عنوان مثال، یک فروشگاه آنلاین لباس می تواند با استفاده از یک اسلایدر محصول در صفحه اصلی، عکس هایی از لباس های فروشی را ارائه کند، تخفیف ها را مشخص و با جلب توجه مشتریان منجر به فروش شود.

تجربه بهتر مشتری: تلفن های همراه یک تکنولوژی عالی است و افراد سراسر جهان از آن استفاده می کنند. برای کسی که محصولات شما را از طریق تلفن همراه مرور می کند، اسلایدرها می توانند نقشی اساسی در کاهش تلاش برای پیمایش از بین صد ها محصول داشته باشد.

و در نتیجه در ایجاد راحتی و تجربه بهتر مشتری کمک می کند.

منعطف در کاربرد: بسته به ماهیت تجارت خود، می توانید از اسلایدرها برای ساخت اسلایدر محصولات، نمونه کارها از طرح ها، خانه ها یا ویلاها گرفته تا برجسته کردن چشم انداز و ماموریت شرکت خود و موارد دیگر استفاده کنید. به شما امکان می دهد اسلایدر را بر اساس سلیقه خود در وب سایت در هر مکانی قرار دهید.

آموزش ساخت اسلایدر محصولات ووکامرس

آموزش ساخت اسلایدر محصولات ووکامرس
آموزش ساخت اسلایدر محصولات ووکامرس

خب حالا که مزایای استفاده از اسلایدر محصولات ووکامرس رو بررسی کردیم، بیایید به بحث اصلی، آموزش ساخت اسلایدر محصولات ووکامرس وارد شویم.

انتخاب بهترین افزونه اسلایدر محصول

بهترین افزونه ساخت اسلایدر محصولات رو انتخاب کنید. همانطور که در مقاله ۵ افزونه اسلایدر محصولات ووکامرس توضیح داده شد. افزونه های اسلایدر محصولات متنوعی وجود دارد که به شما امکان می دهد اسلایدر های زیبای محصولات خود را ایجاد و نمایش دهید.

ممکن است انتخاب از بین ده ها افزونه ساخت اسلایدر محصولات، کمی دشوار باشد. اما، نگران نباشید ما در تیم حلقه وردپرس پس از بررسی های لازم بهترین آن را برای شما کاربران عزیز انتخاب کرده ایم.

افزونه Product Slider for WooCommerce، بهترین افزونه انتخاب شده است که به شما امکان می دهد یک اسلایدر محصول عالی و چشم نواز برای وب سایت تجارت الکترونیکی خود ایجاد کنید.

افزونه اسلایدر محصولات ووکامرس Product Slider for WooCommerce
نصب افزونه Product Slider for WooCommerce

همانطور که پلاگین مورد انتظار و بهترین آن را پیدا کردیم، اکنون باید افزونه WooCommerce Product Slider را نصب و فعال سازی کنیم. جهت نصب افزونه می توانید مستقیما از لینک زیر استفاده کنید و یا از پیشخوان وردپرس نام افزونه مورد نظر را در بخش افزونه ها جستجو و نصب کنید.

اولین اسلایدر محصول ووکامرس خود را ایجاد کنید

ایجاد اولین اسلایدر محصولات ووکامرس
ایجاد اولین اسلایدر محصولات ووکامرس

سرانجام تا اینجای آموزش، شما کاملا آماده هستید تا اولین اسلایدر محصولات ووکامرس سایت خود را ایجاد کنید. بسیار ساده و آسان است. در کمتر از چند دقیقه می توانید یک اسلایدر محصول چشم نواز ایجاد کنید. تمام این مراحل را قدم به قدم به شما آموزش خواهیم داد.

بنابراین برای ساخت اسلایدر محصولات، فقط کافی است که هر یک از مراحل را به ترتیب انجام دهید. اگر آماده اید پس شروع می کنیم.

مرحله ۱: ساخت اسلایدر محصولات جدید

ابتدا باید یک نوار اسلایدر محصول جدید ایجاد کنید. به محض ساخت اسلایدر محصول جدید، کد کوتاه اسلایدر هم به طور خودکار تولید می شود. بنابراین، مراحل زیر را برای ایجاد یک اسلایدر محصول جدید دنبال کنید.

ایجاد اسلایدر جدید
ایجاد اسلایدر جدید

ابتدا از پیشخوان وردپرس مانند تصویر فوق به بخش Product Slider بروید. و سپس روی منوی All Sliders و دکمه Add New Slider کلیک کنید.

مرحله ۲: تنظیمات و سفارشی سازی اسلایدر محصول

هنگامی که بر روی دکمه Add New Slider کلیک کنید، تمام گزینه های تنظیمات اسلایدر محصول را مشاهده خواهید کرد. در این بخش می توانید تنظیمات مختلف اسلایدر را مشاهده کنید. مانند نحوه نمایش اسلایدر، انتخاب دسته بندی محصولات، تنظیم تعداد محصولات اسلاید، تعداد ستون ها، نمایش بر اساس تاریخ و خیلی از تنظیمات دیگر.

این تنظیمات و ویژگی های بسیار این افزونه، به شما این امکان را می دهد اسلایدر محصول خود را کاملا سفارشی کرده و مطابق با سلیقه خود، یک اسلایدر خلاقانه ایجاد کنید.

مرحله 2: تنظیمات اسلایدر محصول
تنظیمات اسلایدر محصول

حالا وقت آن است که اسلایدر محصول خود را مطابق نیاز خود سفارشی کنید. در حال حاضر، فقط دستورالعمل های زیر را انجام دهید تا اسلایدر محصول آماده شود.

  • ۱- در این بخش یک عنوان برای اسلایدر بنویسید.
  • ۲- از این بخش با توجه به نیاز خود تنظیمات مختلف افزونه را انجام دهید.
  • ۳- سر انجام بر روی دکمه انتشار کلیک کنید.

وقتی اسلایدر محصول خود را منتشر می کنید، متوجه می شوید که یک کد کوتاه در قسمت بالای تنظیمات اسلایدر وجود دارد. با استفاده از این کد به آسانی می توانید اسلایدر ایجاد شده را در سایت خود به نمایش بگذارید.

مرحله ۳: نمایش اسلایدر محصول در سایت

نمایش اسلایدر محصول در سایت
نمایش اسلایدر محصول در سایت

ساخت اسلایدر محصولات به مرحله پایانی رسید. همه چیز کاملا آماده است تا اسلایدر محصول خود را در سایت به نمایش بگذارید. به سادگی کد کوتاه را در بخش مشخص شده تصویر فوق کپی کرده و در مکان دلخواه خود مانند پست، صفحه یا هرجای دیگری که می خواهید قرار دهید.

همچنین با استفاده از کد بخش Template Include به آسانی می توانید اسلایدر ساخته شده را در بخشی از قالب سایت خود درج کنید. به عنوان مثال اگر می خواهید اسلایدر ایجاد شده را در بخش بالای قالب سایت خود درج کنید، کافی است کد بخش اشاره شده را کپی و در مکان موردنظر درج کنید.

چطوربرگه نخست را در وردپرس تغییر دهیم؟

جمع بندی

در مقاله امروز به طور ویژه به آموزش ساخت اسلایدر محصولات در وردپرس پرداخته شد. استفاده از اسلایدر محصولات نه تنها جذابیت فروشگاه اینترنتی شما را افزایش می دهد، بلکه تاثیر مستقیم بر تبدیل بازدیدکننده به مشتری و فروش تان خواهد گذاشت.

افزونه معرفی شده در این مقاله، افزونه WooCommerce Product Slider است. که بدون شک یکی از بهترین افزونه ساخت اسلایدر محصولات است.

در نسخه رایگان این افزونه برخی از تنظیمات و سفارشی سازی ها محدود شده است. با این حال همچنان می توانید حتی در نسخه رایگان آن، اسلایدرهای عالی برای محصولات ووکامرس خود بسازید. اما اگر کسب و کار شما بزرگتر است و نیاز به سفارشی سازی های بیشتری دارید، پیشنهاد می کنیم نسخه حرفه ای تر این افزونه را تهیه کنید.

مقالات مرتبط با این پست

[ad_2]

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بکاپ گرفتن از سایت وردپرسی به 2 روش کاربردی

پس از طراحی و پیاده سازی سایت مهم ترین کاری که باید…

۱۴۰۳-۰۱-۲۵

منابع یادگیری php؛ معرفی بهترین و بروزترین منابع دنیا

به گزارش ویجیاتو زبان برنامه‌نویسی PHP یکی از محبوب ترین زبان های…

۱۴۰۲-۱۲-۲۳

8 افزونه کاربردی برای سایت فروشگاهی

برای اضافه کردن امکانت جدید به سایت کافیست از افزونه های وردپرس…

دیدگاهتان را بنویسید