صفحه اصلی > آموزش ویژوال کامپوزر : جامعه وردپرس به اوکراین باز می گردد

جامعه وردپرس به اوکراین باز می گردد

[ad_1]

WordPress Gives A Hand یک رویداد خیریه است که در سه سال گذشته برگزار شده است. امسال ما تلاش خود را بر کمک به جامعه وردپرس در اوکراین متمرکز کرده ایم. در اعداد، اگر تخمین بزنیم، حدود 0.22٪ آن را تشکیل می دهد سایت های ساخته شده با وردپرس در اوکراین. اکثریت اینها هستند مواجه با حملات گسترده. اما خیلی بیشتر از این است.

اوکراینی ها برای کشورشان می جنگند 8 سال و 9 ماه و 3 هفته و 3 روز تا این لحظه اوایل سال جاری در 24 فوریه تشدید شد. از آنجایی که یک شرکت کوچک با فرهنگ خانوادگی هستیم، دیدن همکاران و دوستانمان که هر روز با این شرایط دشوار روبرو می شوند، عمیقاً بر ما تأثیر می گذارد. بنابراین ما می خواهیم هر کاری و هر کاری برای کمک انجام دهیم.

عضوی از یک جامعه بودن همچنین به این معنی است که از ایده ها، عقاید، تنوعات یکدیگر حمایت و تشویق می کنیم و در مواقع سخت دور هم جمع می شویم. جامعه مانند درختی است که ریشه دارد، جایی که آسیب به بخشی از سیستم ریشه، کل درخت را تحت تأثیر قرار می دهد.

اگر می‌خواهید از جامعه وردپرس در اوکراین حمایت کنید، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید در آن مشارکت کنید و ما در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

بنای یادبود در اوکراین - سرزمین مادری
بنای یادبود در اوکراین – سرزمین مادری (به اوکراینی: Батьківщина-Мати). منبع: پاشیدن. اعتبار به روستیسلاو آرتوف.

درباره انجمن وردپرس در اوکراین

اوکراین بخشی از جامعه وردپرس اروپایی است، که در سال 2013 آغاز شد. از همان ابتدا، آنها مصمم بودند که WordCamp کیف را بدون توجه به هر اتفاقی رخ دهد. با برگزاری اولین رویداد در سال 2016.

علاوه بر این، مردم اوکراین علاقه زیادی به وردپرس و وب به طور کلی دارند و به طور فعال جلسات، کنفرانس‌ها و کارگاه‌های آموزشی وردپرس را در سرتاسر کشور میزبان و سازماندهی می‌کنند، علی‌رغم همه شانس‌ها.

رویدادهای وردپرس در اوکراین

  • وردپرس کیف با 46 رویداد چشمگیر تا به امروز، و نزدیک به 2000 شرکت کننده رسمی
  • آشپزخانه وردپرس کنفرانس های داوطلبانه سازماندهی شده سه سال متوالی، که به لطف آنها WordCamp کیف توانست برگزار شود
  • WordCamp کیف 2016 اولین WordCamp رسمی در اوکراین با 250 شرکت کننده بود
  • WordCamp کیف 2019 جایی که خود سخنرانان گفته‌اند، هرگز کنفرانسی با این حجم از سؤالات مخاطبان ندیده‌اند
  • WordCamp کیف 2020 که با وجود همه گیری و همه محدودیت های آن، به صورت آنلاین سازماندهی شد توسط اعضای فعال جامعه سابرینا زیدان، ویتالی نیکولایف، و ولودیمیر سامولوتوف
نشست موسسان و برگزارکنندگان WPKyiv در اوکراین
با توجه به رویدادهای اخیر، سازمان دهندگان وردپرس کیف در یک میخانه زیرزمینی ملاقات کردند تا در مورد همه چیز وردپرس صحبت کنند. منبع: توییتر (@WPKyiv)

?? ساخت اوکراین

به عنوان اعضای جامعه وردپرس، ما می توانیم با خرید محصولات و خدمات وردپرس ساخته شده در اوکراین یا آنهایی که بخشی از پایگاه کارمندان خود در اوکراین دارند، از یکدیگر پشتیبانی کرده و از آنها بهره مند شویم.

ما نیز به نوبه خود می توانیم از محصولات و خدمات باکیفیت موجود بهره مند شویم.

  • کروکوبلاک مجموعه ای جامع از ابزارها را برای ساخت وب سایت های وردپرس با استفاده از Elementor و Gutenberg ارائه می دهد، که برخی از آنها هستند به صورت رایگان ارائه دهید
  • TemplateMonster یک بازار دیجیتال شناخته شده است که طیف گسترده ای از تم ها، قالب ها، پلاگین ها و گرافیک ها را برای وب سایت وردپرس شما ارائه می دهد.
  • زمز محصولات با رتبه برتر را برای وب سایت های وردپرس در بازارهای TemplateMonster و Envato ایجاد می کند، که برخی از آنها نیز رایگان هستند
  • موتورپرس متخصص در توسعه پلاگین ها و تم های رایگان و ممتاز وردپرس است. هم برای کاربران غیر فنی و هم برای توسعه دهندگان
  • تم رویایی بیش از یک دهه است که تم های ممتاز وردپرس ایجاد کرده است. این تیم فقط 8 نفره است و تقریباً به 300000 مشتری در سراسر جهان خدمات ارائه کرده است.



[ad_2]

Source link

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

نحوه ایجاد یک گروه دکمه در وردپرس با ویژوال کامپوزر

ویژوال کامپورز قابلیت افزدون امکانات متنوعی به سایت شما را دارد از…

نحوه اضافه کردن ماسک های SVG سفارشی به تصاویر با CSS در ویژوال کامپوزر (ماسک رایگان)

[ad_1] حالا بیایید وارد مراحل شویم. اول از همه، شما نیاز دارید…

چگونه زمان خود را به طور موثر مدیریت کنید

  برنامه ریزی کارها برنامه شما اینجاست تا شما را راهنمایی کند…

دیدگاهتان را بنویسید